Späť v tej psychiatrii. ...(v škole)

3 1 0
                                    

Prišlo ráno. Zobudil som sa. Celý večer som motal Srbčinu s Chorvatštinou a moje sny vyzerali podľa toho. Bol som dosť zmätený keď som sa zobudil, ale po chvíli som sa rozpamätal na včerajšie udalosti a zobudil sa. Ostatný ešte spali ale o chvíľu sa tiež začínali budiť. 

Nebol som si istý ako funguje ráno u Juhoslovanov no čoskoro som pochopil že má oveľa viac položiek než ráno u nás doma a len o niečo menej než ráno v kasárňach. Prezliekli sme sa, potom nám Juhoslávia urobila raňajky, išli sme sa najesť, potom si umyť zuby, urobiť rannú hygienu ako umyť si zuby, učesať sa atd. ale to už predbieham. Zostal by som pri raňajkách kde to pri stole vyzeralo ako v černobyle. 

Srbsko: Hej ale netrep, Ukrajina je Rusko a Srbsko je Kosovo!

Slovinsko: Ale hovno, Kosovo je Kosovo, Ukrajina je Ukrajina a Palestína je Palestína! 

Chorvátsko: Súhlasím so Slovenskom.

Slovinsko treplo Chorvátsku po hlave a on sa zrúbal zo stoličky. 

Chorvátsko: HEJ! Do prdele ty kokot to čo malo byť? (Niečo také ale v Chorvátčine)

Slovinsko: Ja ti dám SLOVENSKO TY MAMOMRD! PÁĽ DO PIČE! 

Chorvátsko schytilo Slovinsko a stiahlo ho na zem kde ho začalo mlátiť. Všetci po sebe začali kričať a prekrikovať sa. Len som tak bokom pozeral na Juhosláviu, či mu to nevadí a neurobí s tím niečo. Najskôr sa zdalo že nie, potom jednoducho tresol rukou po stole a získal si pozornosť aspoň niektorých zúčastnených.

Juhoslávia: HEJ! A DOSŤ! Vy dvaja si sadnite a ostatný ticho a jedzte!

Chorvátsko zavrčalo na Slovinsko ale pustilo ho a schytalo ešte jednu facku. Vrátilo Slovinsku ranu a zas sa začali tĺcť. Zas po sebe začali všetci vrieskať. 

Bosna: DAJ MU SLOVI!! To dáš! :D 

Chorvátsko: Toto si vyprosím! A ty drž piču lebo ťa tiež zbijem Bosna!!!! 

Srbsko: PREČO SA VÔBEC BIJETE DO PRDELE VEĎ MÁTE ROVNAKÝ NÁZOR! 

Sovietska ríša: ...Začína mi chýbať tá siréna. 

Pozrel som sa na Juhosláviu ktorý to už úplne ignoroval. Jednoducho pokrčil plecami a pokračoval v raňajkách. 

Juhoslávia: Vidíš? A toto je tu každý deň. 

Sovietska ríša: Môžem s tým trochu pomôcť. 

Juhoslávia: Len sa k nim nepridávaj. Aspoň ty kľudne seď. 

Sovietska ríša: Dobre pane... môžem aspoň na 30 sekúnd?

Juhoslávia: Radšej nie. 

To nebol rozkaz. Postavil som sa, išiel k tým dvom blbcom čo sa mlátili a odtrhol Chorvátsko od Slovinska a posadil ho na stoličku. Začal na mňa kričať nadávky ale ignoroval som ho a jednoducho ho držal dokým ho to neprešlo. Hádzal so sebou viac než som čakal. 

Sovietska ríša: Už dosť? Seď, ja to vybavím. 

Podal som ruku Slovinsku ktoré sa medzi tým snažilo buď mi zlomiť nohu alebo ma zhodiť na zem. Prekvapene na mňa pozrel. Chytil som ho za jeho paprču a jednoducho ho vytiahol hore. 

Sovietska ríša: Slovinsko máš to za potreby? Fakt? Toto je tvoja úroveň?

Dotiahol som ho k jeho stoličke a snažil sa pochopiť čo to hovorí. Slovinsky som stále moc dobre nevedel. Bol to Slovanský jazyk takže ako tak som chápal ale nič moc pretože... lebo. A potom som si išiel sadnúť. Prekvapivo sa všetko okolo ako tak utíšilo. Niektorý vrátane Juhoslávie na mňa len prekvapene pozerali a niektorý ako Slovinsko a Chorvátsko by mi najradšej vrazili. (Hlavne Chorvátsko). Ale boli ticho :)

Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)Where stories live. Discover now