Ďalšie následky tajomstva

2 1 0
                                    

Veľmi som sa nestaral o následky toho čo sa stalo pred chvíľou na diaľnici. Neboli sme tak ďaleko od mesta a tak som sa do centra dostal pešo aj keď to chvíľu zabralo. No a išiel som za Ukrajinou. Škola už skončila takže predpokladám že už bude doma. 

Zaklopal som na dvere a chvíľu počkal. Otvorila mi. 

Ukrajina: Čo tu chceš?

Sovietska ríša: Prepáč že ruším Ukrajina, Luhansk tu asi nie je že?

Ukrajina: Nie, čo od nej chceš?

Sovietska ríša: *povzdych* Môžeš mi prosím povedať kde býva Rusko?

Ukrajina: Na čo? 

Sovietska ríša: Ukrajina prosíím. 

Ukrajina: Nie ak mi nepovieš na čo. Je mi vlastne fuk čo chceš od Rusa ale keď ide o Luhansk, chcem mať istotu že jej niečo nespravíš. 

Sovietska ríša: Joj ja jej nič nespravím ale aby jej Rus niečo nespravil!

Ukrajina: *povzdych* Poď dnu -_-

Nevyzerala moc ochotne, ale pustila ma dnu a ja som jej musel rýchlo vysvetliť čo sa deje aby mi dala adresu Ruska a mohol som ísť skontrolovať Luhansk. Prakticky ma odtiahla do obývačky a donútila ma si sadnúť. Ich dom nebol veľký, asi taký ako náš ale oveľa krajšie zariadený. 

Ukrajina: Tak hovor o čo ide?

Sovietska ríša: *povzdych* Pozri, Luhansk nechcela aby si to zatiaľ vedela ale nebudeš mi veriť ak ti to nepoviem, takže ti to hovorím v dobrej viere že sa nebudeš na Luhansk hnevať a mňa nezbiješ. Od minulého týždňa spolu chodíme. 

Ukrajina: ČO PROSÍM?! 

Postavila sa a zobrala do ruky papuču. 

Sovietska ríša: Ukrajina, moje nervy, kľud! Nič sa nedeje. 

Ukrajina: Chodíš s Luhansk?! To je nejaký vtip?!

Sovietska ríša: Áno. Ale nie je to nič vážne, sme skôr kamaráti s výhodami než že by sme spolu naozaj chodili. 

Ukrajina: Kurva uvedomuješ si že je to tvoja neter ty kus chuja?!

Sovietska ríša: Ale veď je staršia než ja! 

Ukrajina: To je jedno, aj keby bola tvoja sesternica tak je pičovina aby ste spolu chodili!!

Sovietska ríša: Ale veď mi spolu nebudeme mať deti! (dúfam)

Ukrajina: Pozeraj, viem že Luhansk nevydrží dlho s nikým ale vážne?! 

Sovietska ríša: Dobre, toto môžeme riešiť potom. No ide o to že sme tak trocha urobili prúser a Rusko o tom vie a Rusko nebolo o nič viac nadšené že sme spolu. 

Ukrajina: To preto ten ksicht?

Ukázala na moju tvár s ešte stále výrazne viditeľnými ranami od tej bitky ktorú som dostal od Rusa pred pár hodinami. 

Sovietska ríša: Áno. 

Ukrajina: Čo za prúser?

Sovietska ríša: To ti tiež môžem povedať potom ale nie je to nič vážne. No ale ide o to že Rusko je naštvané aj na Luhansk a ja si potrebujem byť istý že jej niečo nespraví. 

Ukrajina: A ako to chceš zistiť? Zaklopeš a spýtaš sa?

Sovietska ríša: Ja už niečo vymyslím, len... môžeš mi dať adresu prosím ťa?

Ukrajina: Hmm...

Postavila sa, prišla do jedálne a z parapety zobrala pero a malý poznámkový papier. Niečo na neho napísala a podala mi to. 

Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)Where stories live. Discover now