<time skip>
Trvalo celkom dlho než som sa na Varšavu prestal hnevať. Dnes je Pondelok, som v škole ale vyučovanie už bude končiť takže sa ide domov. Ach jo, furt je to to isté, ja sa snažím si robiť svoju prácu, tie americké muchy sa ma snažia vyviesť z miery, NATO im furt behá za zadkom, mne za zadkom behá Rakúsko so scenárom pretože má dojem že furt hovno viem a vrchol večera je keď mi Aljaška uprostred nácviku scény.... mmmm 21.8.1939 SKORO SPÔSOBILA INFARKT!
Povedzme že som sa momentálne snažil aby ma po tejto scénke zase neotravovalo Rakúsko, keď sa tu ku mne Aljaška zozadu len tak prikradla a:
Aljaška *prezlečená za Ruskú ríšu lebo hrá Ruskú ríšu*: Приветствую тебя, Советская Империя. Как поживаешь :)
A ja som sa pochopiteľne, po pár mesiacoch počujúc cársku ruštinu otočil k nemu a pozeral čo sa deje.
Sovietska ríša: AAA! Čo ti jebe?! ...Chceš aby som sa dosral?
Začal sa smiať a niekoľko chlapcov vrátane Kalifornie a Texasu ktorý boli s ním tiež. Prevrátil som očami.
Aljaška: Sovietska ríša, nevedel som že aj ty.
Sovietska ríša: Koľko času ťa stálo naučiť sa tie dve frázy? A prečo si v kostíme? Veď je ešte týždeň do predstavenia.
Aljaška: No, viac nás je v kostímoch. Chceli sme sa trocha viac vžiť do postáv.... pozerám ale že vám dvom na to ako netreba prezliekať sa. Sovietsky zväz a nacistické Nemecko, pravda?
Rusko: Hej, a čo tu chceš ty? Mimochodom, máš meter sedemdesiat, ako má niekto uveriť že si ruská ríša?
Aljaška: Ja sa s tebou kľudne vymením ak sa ti chce učiť sa môj scenár.
Sovietska ríša: Dobre držte papuľe a choďte si... ja neviem, choďte robiť čo ste robili, Rus, hybaj, dokončíme ten pakt nech môžeme ísť domov.
Rusko: Dobre, tak ako si to myslel?
...A tak :/ O chvíľu sme mali ísť preč. Našiel som Luhansk, chcel som ju odprevadiť domov ale povedala že má po obede ešte jednu hodinu. Hm! Nie moja milá, ty si len myslíš že si už nepamätám rozvrh! Zas tak dlho z tej triedy nie som preč! Keby si sa vyhovorila aspoň na KRÚŽOK ALEBO NEJAKÚ TAKÚ BLBOSŤ! Moji spolužiaci mali ešte doučovania pretože nakoľko sa neučíme a oni by už mnohý radi konečne dokončili deviaty ročník sa potrebujú učiť, a niektorý sa na učenie vysrali a išli sa ožrať do parku, a nakoľko som sa ja zdržal s Luhanskou teraz som mohol vidieť v tom parku rôzne krajiny robiť... divné veci. Ehm :)
Ehmm... (on sa hojdal, on sa nevyje-... no dobre, to je radšej jedno) Išiel som domov.
A doma zas všetko po starom... Akurát včera niekam zmizol Reichtangle a furt ho nikde nevidím. No dobre, to je asi jedno. Nie je to práve niekto kto by mi chýbal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)
Genel Kurgu3. pokračovanie série Tajomstvá temnej minulosti :) Ak ste nečítali 1. dve časti tak to veľmi odporúčam inak nepochopíte ako sa hlavná postava dostala do situácie v ktorej je, napríklad ako získala svoje kontakty, ako dočasne prišla o rodičov alebo...