Upozorňujem že časti tejto kapitoly môžu byť trocha až veľmi nechutné. Ak máte slabý žalúdok a kreatívnu predstavivosť odporúčam čítať až zhruba od polovice. Od prvého time skipu.
Ráno som sa zobudil a prekvapivo som sa cítil lepšie. Čakal som že vykrvácam než vôbec začne svitať, ale nestalo sa. Čo sa mi páčilo menej bol ale ten zvuk ktorý ma zobudil. FBI sa rozhodol mi vstávanie spríjemniť a začal búchať kovovým páčidlom o mreže. Neskutočne hnusný zvuk.
Sovietska ríša: Čo je?
FBI: Dobré ráno idiot. Vyspinkaný do ružova? Ešte si nevykrvácal?
Sovietska ríša: Asi... ja neviem.
Ani som nevedel o čom melie dokým som sa neposadil a skoro si negrcol. Náhla ostrá bolesť v hrudi ma prekvapila a na chvíľu aj paralyzovala. FBI sa len uškrnul. Nebolo to škodoradostné ani zlomyseľné, ale niečo medzi tým.
FBI: A to som si skoro istý že som ti mieril presne na srdce. No to je fuk.
Otvoril celu a podal mi kovovú mysku s niečím čo vyzeralo ako mleté hovno a zvratky. Aj to tak smrdelo.
Sovietska ríša: Fuj čo to je?
FBI: Komunistické jedlo. Nemáš zač. Spravil som to pre teba. ;)
Sovietska ríša: Je v tom nejaké hovno?
FBI: Hej rovno tri. Sušené zajačie, psie a moje. ;)
Povzdychol som si a vlastne som mu veril. Smrdelo to tak a neprekvapil by ma. Hodil som to do neho tak že sa mu tá miska dostala na tvár. Zahodil to, zotrel si to z tváre, vytiahol obušok a začal ma mlátiť. Opäť som sa skoro povracal. Neviem prečo, nič som nejdol ale bolo mi zle. Pokúsil som sa zakryť telo rukami a nejak sa brániť ale on si aj tak našiel cestu. Nič vážne mi nespravil. Maximálne budem mať modriny. Nakoniec tú tyčku zahodil a chytil ma za golier.
FBI: Ty si čo dovoľuješ kurva?! HEJ!!
Sovietska ríša: A ČO SI ČAKAL ŽE SPRAVÍM?! POTRASIEM TI RUKOV DO PRDELE?!
Hodil ma o stenu. Tresol som si hlavu a zrúbal sa, ale nič viac. Keby podo mnou bola tvrdá zem tak by som si rozbil držku, ale podo mnou bola tak nejak posteľ.
FBI: Chcel som si z teba spraviť len prdel, nenútil by som ťa ale teraz ti to fakt dám vyžrať. To si píš!
Zas ma chytil za golier a hodil ma posteľ. Posadil som sa zatiaľ čo on vzal zo zeme tú kovovú misku a vrazil mi ju späť do rúk.
FBI: Vylížeš to tak že v tej miske nezostane ani kúsoček!
Sovietska ríša: A na to ste kde prišiel?
Rozohnal sa a zasadil mi obuškom tvrdú ranu do hlavy.
FBI: A HNEĎ! Nebudem tu kvôli tebe stáť hodinu!
Sovietska ríša: Mám to do teba hodiť znova? :D
Dostal som ďalšiu ranu, teraz ešte o trochu silnejšiu a skončil som s rozbitou hlavou. Najs. Keď som znovu nereagoval, FBI jednoducho vzal moju ruku, strčil ju do tej misky kde síce nezostala ani tretina jej obsahu ale furt dosť na to aby sa mi hnusilo to dať do úst. Nasilu mi otvoril ústa a strčil mi moju ruku s tou sračkou dnu.
FBI: Mňamka čo? :D
Pokúsil som sa to vypľuť ale zakryl mi ústa.
FBI: Zabudni. Ak to vypľuješ nie len že toto doješ ale vyseriem ti ďalšie! Žiadny problém.
CZYTASZ
Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)
General Fiction3. pokračovanie série Tajomstvá temnej minulosti :) Ak ste nečítali 1. dve časti tak to veľmi odporúčam inak nepochopíte ako sa hlavná postava dostala do situácie v ktorej je, napríklad ako získala svoje kontakty, ako dočasne prišla o rodičov alebo...