S Kazachstanom som sa rozlúčil a odhodlal sa ísť domov. Nejak mi tá konverzácia s ním pomohla nakopnúť sa.
Bolo nad slnko jasnejšie že keď dorazím celý, teda ma cestou nič neprejde, budem mať problém s Juhosláviou. Stále som tak podvedome čakal že keď prídem tak bude na plech, viem, nebol som doma a Juhoslávia asi fakt chlastala len príležitostne a ja som mal to šťastie že som ho videl len v tých prípadoch ale proste môj mozog bol na to tak zvyknutý že sa nevedel spamätať a to som dva mesiace nebol doma!
Čierna hora: ...Ociii ten nacista sa vrátil.
Sovietska ríša: Ja nie som-
Juhoslávia: No konečne! Kde si sakra bol?!
Chytil ma za ucho a skoro mi ho vykrútil.
Sovietska ríša: Eeeh... vonku.
Juhoslávia: Kedy som ti povedal že máš chodiť domov?!
Sovietska ríša: O desiatej.
Juhoslávia: A PREČO SI TO NEUROBIL?
Sovietska ríša: Prepáčte, nepozeral som na hodinky, tak ja zas zmiznem a objavím sa za 6 hodín ak dovolíte.
Dostal som facku. Trochu silnejšiu než včera ale furt nebolelo.
Juhoslávia: KDE si bol celú noc?! To ako si vychovaný?!
Sovietska ríša: Fakt prepáčte... a bol som vonku a som vychovaný tak že vám veľmi rád splním želanie keď ma necháte.
Juhoslávia: Sovietska ríša! 10 hodín a skôr! Nie neskôr!
Sovietska ríša: Aha, ja že tu iba spím...
Juhoslávia: Nie! Do prdele čo to má- Kurva! Si úplne vymletý?
Sovietska ríša: Áno pane.
Čierna hora: Skôr vygumovaný než vymletý -_-
Srbsko: *pokus o pridusený smiech*
Juhoslávia: Vy dvaja buďte teraz ticho! A ty- ...budem to brať ako nedorozumenie ale naposledy!
Sovietska ríša: Áno pane!
Juhoslávia: -_-
Sovietska ríša: ...Ježiš prepáčte, mne to zas ušlo o-o
Juhoslávia: To kde si bol na tom tábore?
Sovietska ríša: V Belojarskom.
Srbsko: Neboli tam Sovieti na výcvik?
Sovietska ríša: No vidíš, a ja som tam bol na tábor. To ide tá doba do prdele čo?
Juhoslávia: ...Choďte spať. Všetci traja.
Prosto som pokrčil plecami, a išiel spať. Fakt som bol unavený :D (Do 30 sekúnd som bol tuhý)
<time skip>
Na druhý deň ráno vyzeralo všetko tak ako každý iný deň. Bol to fajn pocit. Vlastne... sa mi páčil môj momentálny život, až sa mi nechcelo veriť že som sa fakt normálne zobudil (bez sirény alebo iných rušivých podnetov) normálne som prežil ráno a vydal sa do školy, s tým že okrem Luhansku som nemyslel na žiadne problémy. Vlastne nič nebolo zlé!
...Teda až do doby než ma niekto zatiahol niekam za jedáleň. A môžete hádať kto to bol!
Maroko: Dobre ťa znovu vidieť Nacista.
Uškrnul sa na mňa a potiahol si z cigarety čo mal v ruke. Druhú ruku mal od prstov až po lakeť v sadre. ...Fakt si trúfal aj takto? No- ako tiež som nemal obe ruky zdravé, ale po tom čo včera dostal na držku by si mohol držať aspoň týždeň odstup nie?
DU LIEST GERADE
Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)
Aktuelle Literatur3. pokračovanie série Tajomstvá temnej minulosti :) Ak ste nečítali 1. dve časti tak to veľmi odporúčam inak nepochopíte ako sa hlavná postava dostala do situácie v ktorej je, napríklad ako získala svoje kontakty, ako dočasne prišla o rodičov alebo...