<time skip>
Došiel som domov okolo štvrtej. A hádajte čo sa stalo!
ZSSR: Koľko je hodín?
Sovietska ríša: Ja neviem...
ZSSR: 4.
Sovietska ríša: Aha, to asi meškám 4 hodiny že?
ZSSR: Presne. -_-
:)
Keď sa rozvidnelo išiel som do obchodu a urobil raňajky a zobudil otca ktorý medzi tým už stihol zaspať. No a keď sme sa naraňajkovali (a dal som niečo zjesť aj nacistovi v pivnici), nastala situácia v ktorej sme s otcom sedeli oproti sebe pri stole a bolo jednoducho ticho.
Sovietska ríša: Stalo sa niečo?
ZSSR: Hej! Zas si ma neposlúchol!
Sovietska ríša: Ale veď som prišiel do rána.
ZSSR: ALE POVEDAL SOM ŽE MÁŠ BYŤ DOMA DO POL NOCI KURVA!!
Sovietska ríša: Nevedel som koľko je hodín... ale pred pol nocou som odišiel.
ZSSR: A KDE IS BOL?! KDE SI POTOM KURVA 4 HODINY BOL?!
Sovietska ríša: Som nabúral do stromu a zaspal...
ZSSR: *povzdych* ... A teba mám poslať na front? Čo chodiť nevieš?!
Sovietska ríša: Idem aj na front?
ZSSR: Jasné! Na výcvik a potom do prvej armády kde budú mať voľné miesto! Nech už sa ťa konečne zbavím.
Sklonil som hlavu a mlčal.
Sovietska ríša: ...Prečo to robíš?
ZSSR: Čo zas prečo robím?
Sovietska ríša: Ja viem že ty to máš inak, ale pre mňa je hrozne ťažké udržať si vieru v socialistický režim. A keď ju nájdem, vždy mi ju do hodiny týmto správaním vezmeš, ako mám takto ísť do armády?
Postavil sa a skoro prevrátil stôl.
ZSSR: Čo to do prdele trepeš?! Ty máš problém udržať si vieru v môj režim?!
Sovietska ríša: Áno keď ma v jednom kuse odháňaš a snažíš sa ma zbaviť! Ako mám bojovať?!
Vstal som tiež a pozrel sa mu do očí.
ZSSR: A čo by si ešte chcel? Strecha nad hlavou ti nestačí? Čím si zaslúžiš viac?!
Sovietska ríša: Chcel by som aby som si nemusel zaslúžiť pár vľúdnych slov od vlastného otca! Aby si mi aspoň odpustil malé chyby keď už si nezaslúžim pochvalu za dobré veci. ...Netušíš koľko sebazaprenia si občas vyžaduje poslúchnuť ťa...
ZSSR: Sebazaprenia? Sebazaprenia v čom?
Sovietska ríša: V čomkoľvek. Odoprieť si jedlo aj vodu keď ju môžem mať, zbiť Nemecko keď by som mohol utiecť, X nocí nespať keď nemám žiadne povinnosti a môžem si to dovoliť, zostať doma keď môžem proste odísť a žiť úplne iný život.
Pomaly prikývol a sadol si.
Váhavo sklonil zrak a masíroval si koreň nosa. Začínal som trocha ľutovať svoje slová.
ZSSR: Sadaj.
Poslúchol som ho.
ZSSR: A teraz poporiadku. Vieš prečo som ti zakazoval jesť, spať a piť?
YOU ARE READING
Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)
General Fiction3. pokračovanie série Tajomstvá temnej minulosti :) Ak ste nečítali 1. dve časti tak to veľmi odporúčam inak nepochopíte ako sa hlavná postava dostala do situácie v ktorej je, napríklad ako získala svoje kontakty, ako dočasne prišla o rodičov alebo...