Československý národ (a vajíčka)

2 1 0
                                    

<time skip>

Pohľad Česka

No pozrime sa! Slniečko vstalo! Prišiel som včera domov okolo tretej a to už všetci spali. Samozrejme hneď ako prvé (po tom ako som skontroloval sociálne siete) som išiel zobudiť Slovensko a pripomenul som mu že je na rade s chystaním raňajok nakoľko otec ešte spí. 

Slovensko: Čech! Ty blb nechaj ma spať!

Česko: Smola bráško dnes robíš raňajky. 

Slovensko: Mmmmh! Ja som robil minule. Si na rade. 

Česko: Minule bolo predvčerom a včera keď som bol na rade ja robil raňajky otec takže si švihni pretože ja nebudem hladný :D

Nakoniec som ho proti jeho vôli vytiahol z postele. Kým sa pozbieral išiel som urobiť rannú hygienu a prezliecť sa. Slovak urobil na raňajky vajíčka alebo ako tomu hovorí on "volské oká". Nemám zdania odkiaľ tento názov vzal. 

Česko: Zase "volie oči"? 

Slovensko: Volské oká Čech. A keď chceš niečo iné urob si sám. 

Sadol som si ku stolu a rozhodol sa najesť. 

Česko: Skús aby ti nepopraskali :D Hej Slove, aha. 

Zobral som obe vajíčka a naraz si ich strčil do úst. Napriek nedostatku záujmu Slovenska som sa na tom zasmial a zjedol ich. Potom mi napadlo že by bolo fajn zavolať otca, a tak som to urobil.

Česko: OCIIII SLOVAK UROBIL ZAS VOLIE OČI, POĎ SA NAJESŤ!

Nedostal som odpoveď. 

Slovensko: Asi ešte spí. 

Česko: Kedy vlastne včera prišiel?

Slovensko: Neviem, išiel som spať okolo piatej, bol som unavený. No a kedy si prišiel ty BRAČEK?

Česko: Okolo tretej. 

Slovensko: Skvele, čo ak na teba budem žalovať?

Česko: A čo by malo byť? Mal so 18 dávno, môžem si robiť čo chcem. NAROZDIEL OD NIEKTORÝCH :)

Slovensko: Neser Čech!

Zasmial som sa a vstal od stola. Slovak na mňa zakričal niečo v tom zmysle že si mám za sebou upratať ale ignoroval som ho. Vrazil som do otcovej izby a rozhodol sa ho zobudiť. 

Česko: Oci dobré ráno. Vstávaj, slnko už vstalo :D

ČSSR: Aah... Česko... nekrič tak. 

Zastonal a zakryl si rukou ucho. Ani nerozlepil oči. Zaváhal som a zatriasol som s ním. 

Česko: Oci? Si v pohode? Máš teplotu alebo niečo?

ČSSR: Nie len... sa potrebujem vyspať. 

Slovensko: Choď si odniesť tanier Česko. Nebudem po tebe zas upratovať. 

Česko: Yo... Jasné že budeš a rovno keď už tam pôjdeš dones teplomer hej? 

Zavrčal na mňa ale odišiel. Dal som otcovi ruku na čelo ale nezdalo sa že by ho mal horúce. 

ČSSR: Čech som v pohode. Len unavený. 

Prikývol som a všimol som si vedro plné niečoho čo boli hádam že zvratky. 

Česko: Jasné. Zvracal si? 

ČSSR: M-m... Som v pohode. 

Slovensko sa vrátilo a podalo mi teplomer. Dal som ho otcovi pod pazuchu. Povedal mi síce aby som to nechal tak ale veľmi som na to nedbal. Slovensko išlo odtiahnuť rolety, v izbe totiž bola tma ako v jaskyni. 

Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora