No... dokým škola skončila zostal som vonku a niekde sa prechádzal, asi na hodinu som išiel ku Kaluge ale nechcel som sa úplne zliať hneď ráno tak som odtiaľ odišiel asi po litre džúsu a klasickej vodky (takže schopný chodiť?)
No a ešte som potreboval program na popoludnie. Sicília pre mňa prácu nemala, alebo aspoň nie nič čo by som mohol urobiť cez deň. No aa... tak som ku koncu vyučovania prišiel ku škole a čakal či tam nestretnem niekoho s kým sa budem môcť flákať. To sa nestalo ale stretol som NATO- Ehm... NATO stretlo mňa -_- Len ma proste chytil za rameno keď som si išiel po chodníku a ja som zastal.
Sovietska ríša: Kto zase čo chce?
NATO: Neboj sa. Je to osobné.
Otočil som sa a až teraz som ho uvidel. Mal som už nôž v ruke len tak aby ho nevidel ale teraz som ho už nepotreboval skrývať.
NATO: Odlož to, nejdem ťa biť a keby som sa rozhodol aj tak ti to nepomôže.
Sovietska ríša: Už ma zase nechcete zabiť?
NATO: Vravel som že nezabíjam bez rozkazu a USA nás odvolala už ráno.
Sovietska ríša: ...Čo chcete?
NATO: *povzdych* Len sa porozprávať. Vravím že je to osobné.
Sovietska ríša: Pýtam sa vás o čo ide!
Vytiahol revolver a namieril mi ho na čelo.
NATO: Drž hubu a poď so mnou inak budeš mať v hlave ďalšiu dieru. A nekrič do prdele.
Bodol som ho do brucha ale nie veľmi silno takže mi nôž proste vzal. Aha- chyba. Už by som sa mohol vyvarovať takýmto pičovinám nie? No tak či tak... NATO ma donútil nastúpiť do jeho auta. Teoreticky... mohol som ho nechať ma zastreliť, ale asi by mi to aj tak moc nepomohlo. Okrem toho keď som sa pokúsil zdrhnúť, nevystrelil ale chytil ma za ruky tak že som sa nemohol vytrhnúť a hodil ma na zadné sedadlo. Zamkol dvere. Síce som sa pokúsil dvere otvoriť ale mal nejaký automatický zámok alebo čo pretože to nešlo. Potom nastúpil a proste odišiel zo školy. No super. To už ma 5. krát uniesol kapitalista a ja ešte furt neviem či s tým robiť... Mohol som ešte skúsiť to čo som skúšal minule s OSN ale tieto sklá nevyzerali že by sa dali len tak rozbiť lakťom. Boli oveľa hrubšie a s na 20-krát zlomenou rukou by som nerozbil ani normálne sklo. A tou druhou som to tiež skúsil pretože tá nebola zlomená ale NATO sa mi len vysmial.
NATO: Neblbni, je to zbytočné. To okno prežilo horšie veci.
Sovietska ríša: O čo vám zas ide?!
Otrávene si povzdychol ale neodpovedal mi. O chvíľku sme vyšli z mesta a NATO odbočil a zastavil na nejakej benzínke.
NATO: Musíme sa porozprávať.
Sovietska ríša: To už som počul!
NATO: Serie ma celé to nepriateľstvo medzi tebou a USA s jeho štátmi. Za prvé nie som veľmi rád že ma do toho stále ťahajú a za druhé už som prišiel o dva štáty a minimálne o jeden tvojou vinou! O Texase nehovoriac. Musíte s tým prestať. Ty si prišiel tiež už o dosť, tak aký máš problém?
Zasmial som sa a naklonil sa k nemu dopredu.
Sovietska ríša: Neraz som to chcel skončiť! Vysrať sa na všetko. Neraz sme mali vyrovnaný stav a mohli sme proste na všetko zabudnúť. Ale nie ja som stále rýpal. To vaše milé štáty.
NATO: Viem. Majú to v povahe.
Sovietska ríša: Sú to tupci! A keď tvrdíte opak tak ste sprostý a slepý idiot!
YOU ARE READING
Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)
General Fiction3. pokračovanie série Tajomstvá temnej minulosti :) Ak ste nečítali 1. dve časti tak to veľmi odporúčam inak nepochopíte ako sa hlavná postava dostala do situácie v ktorej je, napríklad ako získala svoje kontakty, ako dočasne prišla o rodičov alebo...