Najťažšia vec na svete

3 1 0
                                    

Stál som pred panelákom na asfaltovom chodníku bez zlomenín spôsobených pádom z 3. a vyššieho poschodia. ...Zjebal som sa z druhého ale do trávy takže sa mi nič nestalo.

Teraz prišiel na rad môj plán. Musel som presvedčiť Rusko aby ma nechal chodiť s Luhansk. Za dobu než som sa dostal z jej izby po oknách znovu dole som už aj vymyslel ako. Bolo to veľmi jednoduché. 

V prvom rade som zašiel do najbližších potravín a kúpil litrovú vodku pre Rusko, no a keďže som mal šťastie, nemusel som utekať nikam inam a v tom istom obchode som zohnal aj kyticu 7 ruží. Viem že podľa etikety by som nemal dievčaťu ktoré dlho nepoznám dávať veľa ruží. Ideálne 1-3 ale Luhansk mám fakt rád a 7 mi prišlo ideálne. Tiež bola na výber farba. Neviem prečo viem ako sa podľa etikety majú dávať kvety, myslím že je to jedna z vecí čo mi otec niekedy dostal do hlavy a mne to tam proste zostalo. Mal som na výber biele, rúžové a červené ruže. Opäť neviem prečo to viem, ale červené ruže symbolizujú lásku a vášeň, rúžové vďaku a iný druh lásky, a biele čistotu a pokoru. No a tak som si vybral biele aj keď som pochyboval že či už Rusko alebo Luhansk budú vedieť čo ktorá farba kvietkov symbolizuje. 

Keď som mal aj ružičky aj vodku, vrátil som sa na adresu a vyšiel výťahom na 6. poschodie a zaklopal na dvere. Radšej som sa nesnažil klopať potichu a rovno riskoval že tie dvere rozbijem. Radšej som potom asi meter odstúpil a možno som urobil dobre. Rusko o chvíľu otvorilo dvere a to dosť prudko a vyšiel asi pol metra pred prah.

Rusko: Čo tu chceš ty zasran?

Sovietska ríša: Ahoj... môžem hovoriť s Luhansk? Prosím.

Rusko: Zabudni a daj si odchod. 

Sovietska ríša: Myslel som že to povieš. No... tak ja ti dám toto, 

podal som mu fľašu vodky. 

Sovietska ríša: A ty ma necháš dať Luhansk toto. 

Ukázal som na ruže v mojej druhej ruke. Rusko privrel oči, ale vedel som že vodku neodmietne a má vychovanie na to aby mi proste nezabuchol dvere pred nosom. 

Rusko: Fajn, ale rýchlo a aj tak sa potom porozprávame. 

Položil fľašku na botník pri dverách a išiel po Luhansk do izby. Bolo to hneď vedľa chodby, takže len odomkol dvere a za ruku ju vytiahol von. 

Rusko: Luhanska máš tu návštevu!

Postrčil ju ku mne a ja som vošiel dnu aby sme spolu nehovorili cez prah. Zdalo sa že Rusku to nevadilo. Usmial som sa na ňu a strčil jej kytičku pod nos. 

Sovietska ríša: Ahoj. :) Pre teba. 

Luhansk: Eh... ďakujem.

Vyzerala prekvapene ale ruže si odo mňa zobrala. 

Rusko: Nádhera. Čo to má byť?

Sovietska ríša: *povzdych* Vieš, ako si v škole povedal že s Luhansk nemôžeme chodiť? ...Chcel som ťa požiadať aby si to odvolal. Mám ju vážne rád. 

Rusko: Hah. Verím ti lebo si došiel až sem. A priznám sa, vtedy som si myslel že sprosté deti, len neviete čo robíte, ale teraz mi ťa je ľúto. 

Pokrútil hlavou a zavrel dvere. Vedel som na čo naráža ale aj tak som sa spýtal. 

Sovietska ríša: Prečo?

Rusko: No prečo, lebo od teba odíde! 

Sovietska ríša: Neverím že áno ak budeš ty súhlasiť že spolu môžeme zostať. 

Rusko: Joj do prdele, poďte do obývačky, nebudeme sa rozprávať tu. 

Prišli sme do obývačky a Rusko nám povedalo aby sme si sadli. 

Rusko: Luhanska rovno sa priznaj!

Luhansk: K čomu?

Rusko: No ty vieš k čomu! K tomu koľko si v sebe mala za posledný rok kokotov!

Luhansk: Prestaň -_-

Rusko: No povedz mu to!

Luhansk: *povzdych* Fajn, mala som viac frajerov ale to neznamená že ťa nemám rada Sowiet. 

Sovietska ríša: Ja o tom viem a nevadí mi to. Kazachstan už mi to povedal. 

Luhansk: Čože?

Rusko: Takže Kazach vedel že ste spolu a nepovedal mi to?!

Sovietska ríša: Požiadal som ho aby držal hubu -_- Nemôžu byť všetci bondzáci ako Kaluga. *povzdych* Rusko, je mi jedno čo si o Luhansk myslíš ale ja ju mám rád. ...Luhansk máš ma rada?

Luhansk: Áno, samozrejme. 

Sovietska ríša: Tak aj ona mňa má rada. A dokým to tak je tak by som ťa veľmi pekne chcel poprosiť aby si to tak nechal. 

Rusko: No a čo? Aj keby som ja nemal problém, ste vy normálny? Však ste rodina! Ste strýko a neter vy magori!

Sovietska ríša: Mmm hej, ale sme rovnaká generácia naviac Luhansk je ešte o rok staršia než ja. 

Rusko: LuhanskA! Luhansk je mesto. 

Sovietska ríša: Tak pardón, tak Luhanska. No ale čo? Ty veríš na boha?

Rusko: Ja- -_- *povzdych*

Sovietska ríša: Hej?

Rusko: Do toho ťa nič. 

Sovietska ríša: Nemôžem uveriť. Ty si vymenil proletárov za anjelov?

Rusko: Drž hubu s proletármi!

Sovietska ríša: A aj keby, ty máš 3 deti so sestrou a to je v pohode?

Rusko: Nie je to bol omyl -_- ..a 4, nie tri. 

Sovietska ríša: 4?

LuhanskA: Aj Odesa...

Sovietska ríša: Rus, a ty chceš hovoriť že nemôžeme byť spolu lebo sme rodina?

Rusko: Tak si buďte spolu mne je to putna! Ale už ma neserte a žiadne ďalšie chujoviny! A ty migaj do izby!

LuhanskA sa postavila a išla preč. Len mi povedala ahoj a ja som sa usmial a oplatil jej to. Rusko sa potom naklonilo ku mne.

Rusko: To čo robíš je chujovina.

Sovietska ríša: Rusko... ja viem že si myslíš že som nevychovaný zmrd ale-

Rusko: Nemyslím. ...To si myslia všetci ostatný, ale ja nie. Naopak viem že máš dobré vychovanie a teraz si mi to dokázal. 

Sovietska ríša: ...Whaaaat? 

Bol som trocha v šoku z toho že sa objavila krajina ktorá si myslí že nie som úplne beznádejný prípad. 

Rusko: ...Vychoval ťa Sovietsky zväz, neexistuje že by si nemal spôsoby. Ty sa vieš správať, len si hrozný debil. Povedz mi koľko nezmyselných chujovín si dnes spravil? Luhansku nerátaj. 

Sovietska ríša: Neviem... 3 za posledné 2 hodiny... - čo proti nej máš?

Rusko: No je to Ukrajinská KURVA! Viem že sa moc dobre nepoznáme Sowiet, ale tebe netreba veľa na to aby si k človeku začal cítiť sympatie. A ona už odkopla kopu chlapcov a kopu takých ako ty. Akurát ti zlomí srdce. 

Sovietska ríša: Nemám ten pocit. 

Rusko: Jasné, nepovie ti to do očí. Ste spolu týždeň. No dávam vám ešte maximálne 3! Než ju prestaneš baviť a nezachrániš to tým že tej piči donesieš ružičky. 

Sovietska ríša: Dobre. Ja... som ani neveril že by naozaj súhlasila že sa dáme dokopy takže by som bol rád za tie spomienky aj keby sme skončili dneska. Rusko ja... vážne nerátam s tým že budeme mať nejaký doživotný vzťah alebo čo. Ale páči sa mi. 

Rusko: *povzdych* Tak fajn, nechaj si ju, ale varoval som ťa. A teraz odchod. 

Ukázal smerom ku dverám a odprevadil ma. Zviezol som sa výťahom dolu a zamieril domov. Teraz prišiel čas vyriešiť iný problém. 

Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)Where stories live. Discover now