Prekvapeniee 🥳🥳

1 1 0
                                    

Vrátil som sa do kultúrky a chvíľu sme si normálne opakovali predstavenie. Ešte stále so scenármi v rukách, a samozrejme to nevydržalo dlho. 

Washington D.C.: Hej 3. ríša, našli sme niekoho, nechceš? 

Postrčil ku mne Izraela. 

Sovietska ríša: Nie dík. 

Izrael: Sranduješ? To som sem došiel zo 7. poschodia aby si sa na mňa vysral? No tak si ma zober. 

Vystrel ruky pred seba. Ako môžete vidieť, Izrael nemá z WW2 traumu ako Poľsko. Prevrátil som očami. (toto mi prosím odpusťte, ale fakt už neviem čo s nimi robiť)

Sovietska ríša: Na čo by si mi bol? Už ťa hrá Palestína a judaistickú špinu ako ty do huby nedám. 

Izrael: Aha, ja že máš so mnou iné plány :D chceš ma zjesť? Myslel som že budeš chcieť aby som zjedol teba, no vieš, som podradná rasa :D 

Sovietska ríša: Aha takže ty sa snažíš byť sexistický. No dobre ale sám si to povedal. 

Izrael: Čo som povedal?

Sovietska ríša: Že si menej než ja. 

Texas: OOoo tak toto bolo rasistické. 

Sovietska ríša: Povedzte mi čo toto má byť za debilný pokus o vtip? 

Izrael: Vtip?? 

Prišiel ku mne a bližšie a chytil ma za ramená. 

Izrael: Len sa tak podobáš na svojho otca že sa ťa naozaj bojím a radšej sa poddám než znovu zažiť to čo minule. 

Sovietska ríša: Pozri, keď niekedy budem mať 1000 zapaľovačov a jednu sprchu naviac určite ťa zavolám, ale teraz mi daj pokoj. 

Nemecko: Hej Sowiet. ...To je nesprávny Izrael. Okrem toho toto nemáš v scenári. 

Sovietska ríša: Ja viem. 

Nemecko: Čože? - ...Och, ľudia ospravedlňujem sa za neho, dajte nám chvíľku. 

Nemecko ma chytil za ruku a odtiahol ma preč. 

Nemecko: Prosím ťa čo to robíš? Chceš aby ťa vyrazili zo školy? 

Sovietska ríša: Nič by som si neprial viac. A ja nič nerobím, prišli si zo mňa robiť prdel čo nie je prekvapivé keď ste mi dali takúto rolu, nejak som sa brániť musel a už ma prestáva baviť furt opakovať že mi nezáleží na rase alebo že sa nijak nestotožňujem s Holokaustom. Je jednoduchšie proste povedať že hej a tváriť sa pritom čo najmenej seriózne, takže väčšine ľudí dojde že je to hovadina. 

Nemecko: Pozri sa, ja viem že je to ťažké, tiež som tieto blbosti pár krát zažil ale tieto poznámky ťa môžu dostať za mreže, uvedomuješ si to?

Sovietska ríša: Áno. Pozeraj: Ja sa s nimi doťahovať nepotrebujem. Kľudne sa na to môžem vysrať. :/

Nemecko: No, tak to prosím ťa urob. *povzdych* Dobre, už aj tak bude zvoniť, zostaneš ešte poobede?

Sovietska ríša: Čo je poobede?

Nemecko: Pokračujeme, ale nie je to vyučovanie a niektorý musia ísť domov alebo majú nejakú inú prácu tak sa pýtam či zostaneš. 

Sovietska ríša: Hej, môžem zostať.

No a tak som zostal. Bez otravovania Američanov sa všetko stalo podstatne jednoduchšie. 


<time skip>

Domov som sa dostal okolo siedmej večer. Možno to bolo skoro, ale nenapadlo mi nič lepšie. (neviem, trebárs zostať na ulici a prespať niekde pod mostom ty tupec?)

Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora