ZSSR: Kde si bol tak dlho? Už dávno nestrieľaš!
Sovietska ríša: Prosím nechaj ma vysvetliť. Stretol som Luhansk, bol som ju odprevadiť domov pretože sa jej zle chodilo ale zastavila ma hliadka pretože som si zobral so sebou tvoju pušku, nechcel som ju ísť vrátiť aby som ťa nenaštval keď so mnou bola Luhansk.
ZSSR: Čo som ti povedal o tej kurve?!
Hodil do mňa fľašku.
Sovietska ríša: Už spolu nie sme... povedala že si jej vravel že slúžim v Rusku, neverila tomu ale spýtala sa ma na to a keď som jej to potvrdil naštvala sa a... no už spolu proste nechodíme.
ZSSR: Fajn. Choď odložiť pušku a potom môžeš prísť sem.
No a tak som aj urobil. Odložil som pušku a potom som prišiel sem.
ZSSR: Sadaj.
Sovietska ríša: ...Zbiješ ma?
ZSSR: Mal som to v pláne.
Sovietska ríša: ...Ale??
ZSSR: Ale? Myslíš že si to rozmyslím len preto že spolu už nie ste? Čo myslíš čo si zaslúžiš?
Sovietska ríša: *povzdych* Ja neviem. ...Ja vlastne ani neviem čo som urobil...
ZSSR: Neposlúchol si ma, nemali ste spolu byť už dávno, dotiahol si mi to dievča do domu a ešte aj teraz ste spolu boli!
Sovietska ríša: Prepáč mi to, ale prišla sama a musel som jej pomôcť dôjsť domov, skoro nevedela chodiť a neviem či nemá niečo zlomené.
ZSSR: Ešte ju ľutuj. ABY SI TY NEMAL NIEČO ZLOMENÉ!
Sovietska ríša: *povzdych* Nemôžeš ma raz potrestať hlbokým opovrhnutím?
ZSSR: Veľmi vtipné.
Sovietska ríša: Vážne otec, toto robíš pomaly celý môj život, hovoríš mi s kým sa môžem a ským sa nemôžem baviť, čo mám robiť, kam môžem a kam nemôžem ísť, kam musím ísť, keď chcem ísť von potrebuješ vedieť kam, s kým, ako dlho, čo budeme robiť, ešte mi aj kontroluješ úlohy- teda kým sme mali zošity no... máš pod kontrolou celý môj život.
ZSSR: Som tvoj rodič, mám na to právo.
Sovietska ríša: Áno, ale potom sa na mňa nehnevaj keď neviem urobiť vlastné rozhodnutia. Okrem toho mám 15, už nie som malé dieťa. Ja- sa o seba viem postarať...
ZSSR: Hej, ale amíkov je len 52. Teraz už 51.
Sovietska ríša: 50, jedného som zabil zadara.
ZSSR: Čo keď ti dojdú?
Sovietska ríša: Zabíjanie Američanov nie je jediné čo viem.
ZSSR: Nič iné nevieš aj s týmto si ma neskutočne prekvapil.
Sovietska ríša: Ale nie, viem veľa ďalších vecí, len o tom možno nevieš.
ZSSR: Čo napríklad?
Sovietska ríša: Napríklad... viem urobiť miešané vajíčka, viem kresliť a dokonca aj šoférovať.
ZSSR: Odkedy?
Sovietska ríša: ...Však si ma to ty naučil.
ZSSR: Kedy?
Sovietska ríša: Asi pred piatimi rokmi...
ZSSR: Mhm... ešte niečo?
Sovietska ríša: Otec je veľa vecí, nevravím že mám nejaký úžasný talent ale stále je kopa úplne nepoužiteľných ľudí čo má prácu. Má strechu nad hlavou a má rodinu.
YOU ARE READING
Teplo ľadových zbraní - Tajomstvá temnej minulosti (3)
General Fiction3. pokračovanie série Tajomstvá temnej minulosti :) Ak ste nečítali 1. dve časti tak to veľmi odporúčam inak nepochopíte ako sa hlavná postava dostala do situácie v ktorej je, napríklad ako získala svoje kontakty, ako dočasne prišla o rodičov alebo...