Size yeni bölümü dün getireceğime rağmen getiremedim bir aksilik yüzünden. Biraz geç bir saatte oldu farkındayım ama umarım beğenirsiniz bölümü. Bir günlük aksilik için size upuzun bir bölüm getirdim bu zamana kadar yazdıklarımın iki katı neredeyse. İyi okumalar. Sevgiyle kalın :)
Bu bölüm Gitmesen Olmaz mı? hikayesini iki günde bitirdiğim, içinde gerçeklikle karşılaştığım, aldatılmışlıklar, yanlış kararlar ve daha bir çok şey bulduğum, kalemine hayran kaldığım, diğer hikayelerini okumak için kendime zaman yaratmaya çalıştığım MehtapSC adlı insana gelsin. Ve tabi ki beni okuyan, beğenen, beğenisini belli eden etmeyen bütün okurlarıma. Sizi seviyorum iyi ki varsınız.
6.BÖLÜM Kızgınlık ve Endişe
Ercan Bey'in ofisten çıkmasından sonra Leman Hanım da çok bir şey demeden kendini kocasının peşinden dışarı atmıştı ve arabalarına binmişlerdi. Biliyordu kocasının düşüncesini. Kız kardeşinden sonra engel olmak değildi aslında amacı ama gerçekten çok farklı olan bu aileye kız vermek bir nevi kızlarının cenaze namazını kılmak gibiydi onlar için. Evet belki Erva'ya göre çok yanlıştı ama onlar gibi düşünen bir anne baba için bu düşünce çok normaldi. O da aynı kocası gibi düşünüyordu. Kabul görmeyen bir gelin olursa üzülecekti. Çünkü Erva'yı tanıyordu. Onun güçlü olsa da naif yapısını biliyordu. Daha sonra çok daha fazla üzülmesindense şimdi az daha hasarla kurtarması olasıydı Leman Hanım için. Kaan'a gelince; evet belki Kaan gecelerde boy gösteren bir playboy olabilirdi ama zamanla değişecekti. Ee kocası da öyle olmamış mıydı? Playboy'luktan çok güzel bir eş ve babalığa terfi etmişti. Kısacası nerden bakarsanız bakın insan yaşadıkları ve gördüklerinin çerçevesinin dışına çıkamıyordu. Size hayat neyi öğretiyorsa siz de sizden gelenlere onu öğretiyordunuz. Tek fark; gerçek aşkı bulursanız, o kadar şanslı olan çok az kişi oluyor, değişebiliyordunuz ya da size öğretilenleri sorgulayabiliyordunuz. Yani hayat bizi bir robota dönüştürüyor, ta ki aşk gelip, kapıyı çalıp, içeri girdikten sonra, bütün dengeleri alt üst etmeye görsün. Buna rağmen Leman Hanım ve Ercan Bey birbirlerini mantık çerçevesinde seven ve oturmuş olan düzenlerinde hayatlarını sürdürmekten sıkılmamıştı ancak aşkı tatmamış bir çift olarak böyle düşünmeleri de kendilerince çok doğruydu işte.
Eve doğru yol alan çiftten bu sefer konuşma sırası Leman Hanım'daydı. Genelde önce konuşmayı Ercan Bey yapar ama toparlamak hep Leman Hanım'a kalırdı her kadının yaptığı gibi.
"Ercan bu noktadan sonra nasıl hareket etmemiz gerekiyor dersin?" Aslında Leman Hanım'ın kafasında bir düşünce vardı elbette ama o da her zeki kadın gibi kendi düşüncelerini eşinin ağzından duymayı başaracak ve eşinin de bu düşünceyi kabul etmese de ediyormuş gibi dile getirmesini sağlayacaktı. Gerçi bu sefer ikisi de aynı şeyi düşünüyordu ama yine de Leman Hanım kocasının ağzından duymak istiyordu işte.
"Bilmiyorum Leman, Erva kararlı görünüyor. Tamam bir şey demeyeyim diyorum ama aileyle ilgili yaptığımız araştırma ortada, istemeyecekler Erva'yı. Onlar istese belki biz geri adım atardık, sonuçta kızımın mutsuzluğuna gebe değilim. Hele ki yıllarca kardeşimden, Erem'den uzak kalmışken. Hala beni affetmemişken. Sadece bize bakmıyor bu iş, Erva'nın ne kadar naif olduğunu sen biliyorsun ama sabrı zorlandı mı ağzının susmadığını da biliyoruz. Tamam ben seninle mantık evliliği yaptım, şirketler birleşti falan ama sen her zaman beni anlayan bir kadındın, Leman sevdim seni ben, mutlu bir evlilik geçirdik. Aşk bunların olması için yetmezmiş gibi geliyor Leman, bütün sorunlar çözülmezmiş gibi geliyor."
Sözlerini sıkıntıyla bitiren Ercan Bey yine yıllar öncesine, kardeşi Erem'e gitmişti. Onu engellese de kaçıp evlenmiş mutlu olmuştu ama Kenan'ın, yani namı değer eniştesinin, ailesi yoktu ortada, sapsız üzümdü. Tek problem kendisiydi o da zaten çok geçmeden hatasını anlamıştı ama bazı hatalar iki taraftan biri adım atmadan onarılmıyordu. Onlar da iki kardeş bunu başaramamıştı, Erem Hanım 'Abim' diye gururunu kırmayı, Ercan Bey ise 'Kardeşim' diyip lafını çiğnemeyi bunca yıldır göze alamamıştı. Düşüncelerinden yine karısı uzaklaştırdı adamı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET AİLE(DESTEK AŞK'LAR SERİSİ 1)(TAMAMLANDI)
Romanceİnsanın canını en çok ne yakar? Arkadaşla kavga? Aşk acısı? Anne baba kavgası? Ya da azıcık taze yenen azar? Herkesin canına tak eden nokta farklıdır. Buna göre çektiği acının da derinliği değişir. Fırtınalar kopar içinizde ve o acı öyle bir siner k...