Bölüm 23:İyi ki Varsın Demiş miydim?

4.5K 266 11
                                    

LÜTFEN OKUR MUSUNUZ?...

Sizi uzun bir araya mahkum ettiğim için özür dilerim. Tatile girdim gireli neredeyse evde bulunduğum zaman sınırlı. Sürekli işler güçler modundayım. Bir bakmışım sabah babam tarafından özenle kaldırılmış kendimi bir saat içinde makinelerin başında bulmuşum :) Biliyorum bu bir bahane değil ama yine de umarım bana kızmıyorsunuzdur. Düzenim okul tekrar başlayınca yavaştan rayına girer diye umuyorum, şehir dışında okuyanlar bilir eve dönünce düzen tamamen farklı bir boyut kazanıyor. 

Sizi seviyorum sevgili okurcanlarım, inşallah bölümü beğenirsiniz.

Veeeeee bir bölüm sonra hikayemizin gidişatı farklı bir boyut kazanacak, bunu size söylemeden edemedim. Yeni bölüm bundan sonra ne zaman gelir bilmiyorum ama elimden geldiğince çabuk olmaya çalışacağım. Eskiden elimde bölüm oluyordu ama şu ara depolu çalışamıyorum ve ilham da bu yoğunlukta gelmiyor. İnşallah ne sizi üzeceğim ne de yüzümü kara çıkartacağım. Hepinize kucak dolusu öpücükler, iyi geceler. 

23. BÖLÜM İyi ki Varsın Demiş miydim?

Banyodan çıkınca Kerem'in kalkıyorum demesine rağmen yatağa gömülüp yeniden uykuya dalmış olduğunu gören Berna, çok ses çıkartmamaya çalışarak kapıdan usulca çıktı. Asansörün önüne geldiği zaman arakasından duyduğu tanıdık "Günaydın" sesine gülümseyerek dönüp aynı şekilde karşılık verdi.

"Nasıl rahat uyudunuz mu?" Mehmet'in içten misafirperverliği ile sorduğu soruya yüzünü buruşturarak bakan Berna, dilinin ucuna gelenleri Mehmet'in sözleriyle geri itmek zorunda kaldı. "Hayırdır, yataklar rahat gelmedi sanırım."

Tamamen yanlış anlaşıldığını fark edip yüzünde ki ifadeyi 'Aslında sorun yataklarda değil.' demeye yakın bir gülümsemeye getirirken "Ha yok yok, benim ki tamamen Kerem etkisi Mehmet Abi. Birlikte uyuduk. Benim ki çok rahatsız yatar da yatakta o yüzden pek mükemmel bir gece olduğunu söyleyemem." dedi.

Asansöre binip istedikleri kata gelirken, Mehmet Berna'nın söylediklerine anladım dercesine bir gülümseme gönderdi. "Bende de var bir tane ondan. Tanem de hiç rahat durmaz geceleri, sağa sola döner durur."

Kızından bahsederken gözlerinde oluşan ışığı hayranlıkla seyreden Berna, Mehmet'in yüzündeki huzur veren tebessümü ayna etkisiyle kendine çektiğinin farkında değildi. Yüzünde peyda olan tebessüm Mehmet'in de, Berna'nın ne kadar iyi bir insan olduğunu düşünmesine sebep oldu.

Asansörden önce kadına müsaade ederek indikten sonra, birlikte kahvaltı için restoran bölümüne geçip, aralarına yavaş yavaş diğerlerinin katılmasıyla koyu bir sohbet eşliğinde güne iyi bir başlangıç yaptılar.

****

Açılışın ihtişamlı bir şekilde tamamlanmasıyla kendilerini bir eğlenceli bir sakin müzik ritmine kaptıran herkes, İzmir'in havasının tadını çıkararak havuz başında devam eden partide gönüllerince eğleniyorlardı. Erva kocasıyla aralarını yapan, kendi elleriyle en önemlisi de duygularını katarak yaptığı otelin halinden oldukça gururlu bir o kadar da mutluydu. Herkesten aldığı iltifatlar gururunu okşadıkça daha da mutlu oluyordu. Her şey mükemmelken eksik olan birkaç şey vardı. Halası ve babası... Ne kadar uğraşsalar da bir araya getirememişlerdi yine. Bilmiyordu ki kadın en önemli birleşme sebepleri olacaktı bir gün.

Yamanla yan yana durmuş eğlenirken gözleri bar taburesinde oturan Eylül'e takıldı. Hamileliğin son zamanları, doğum, kendini toparlaması, işlere geri dönüşte yaptığı uğraşlar derken ve bir yandan da Eylül'ün sürekli İzmir-İstanbul arası mekik dokumasıyla uzun zamandır birbirlerine vakit ayıramamışlardı. Bir haller olduğu o kadar belliydi ki, elleriyle döşediği haberini yaptığı otelin açılışında bile yüzündeki tebessümün yapmacık olduğu o kadar belliydi ki... Kocasının yanağına bir öpücük kondurup "Geliyorum hemen." diyerek usulca masadan kalkıp Eylül'ün olduğu yere doğru gitti. Yanındaki tabureye oturup barmene "Bir tane vişne suyu lütfen." derken, sesinde bariz bir neşe vardı. Hala Eymen'i emzirdiği için içki tüketmiyor ve bundan zerre pişmanlık duymuyordu. 

EMANET AİLE(DESTEK AŞK'LAR SERİSİ 1)(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin