ETKİNLİK

3.3K 86 7
                                    


Bölüm olmadığı için üzgünüm ama malumunuz sınav dönemi diye daha önceden konuşmuştuk.

Diyorsunuz ki bu kız neden burada o zaman. Hemen açıklayayım. ile başlayan bana da sağolsun ile gelen 'Kendim Hakkında 20 şey' sayesinde buradayım. Dedim ki madem bölüm için zaman bulamıyorum en azından beni bekleyenlere ufacık benden kesitler vereyim. Başlıyorum o zaman hazır mısınız ? :)

1- 21 Şubat 94 doğumluyum, kısacası yirmili yaşlarını hızla tüketmeye yeni başlayan bir balık burcuyum. Özelliklerini taşıyor musunuz diye sorarsanız, hem de deli gibi. Aşırı duygusal, melankolik ruh haline girmeyi kolay başaran, bazen çok bıcır bıcır bir insan haline gelen bir yapım var :)

2- Üç ablam bir erkek kardeşim var. Aslında son çocuk olarak görülüp büyütülen ben, bir bakmışım bir gün annem hamileyim diyor. İçinizden kıskanmıştır kesin diyenleri duyar gibiyim. Hiç demeyin öyle, kardeşine aşık bir ablayım ben. Çünkü onu çok istedim ve annem hala bu çocuk senin dualarınla oldu der :)

3- Aslen Karadenizliyim, İstanbul da doğdum büyüdüm. Karadeniz damarını biraz taşıdığım söylenir, kafamız attı mı kimse tutamaz. Ama o kafa atana kadar Rüveyda içinde ne savaşlar verir de en sonunda patlar bir bilseniz. Aşırı sabırlıdır yani bu konularda. Sabrının son raddesine gelince de maalesef kendini tutmayı başaramıyor ve ipler kopuyor. Sanırım en kötü huyum da bu.

4-Üzüldüysem, kırıldıysam yalnız kalmak benim için terapi gibidir. Ya da bazen hiçbir şey olmadan enerjim düşer. Yalnız kalmak isterim. Çünkü o anlarda bilirim ki karşımda ki insana surat asacağım suçu olmasa bile, kırılacak üzülecek. O yüzden kendi kendime çözüp enerjili halimle geri dönmeyi tercih ederim.

5- Babasına aşık [çaktırmasa da :)] ve onun gibi sayısal zekaya sahip o yüzden Endüstri Mühendisliği okuyan biriyim. Üçüncü sınıf öğrencisiyim ve söylemeden edemeyeceğim inanılmaz zor bir yılla karşı karşıyayım.

6- Annemi çok severim, onu da çaktırmıyorum. Sanırım bizimkilerin ruhunda var deli gibi sevildiğimizi bilir ama bunu elle kolla belli etmeyiz. Özele girdim iyice :) Edebiyat tarafımda annemden geliyor. Lise zamanlarında az denemeler yazmadım ben diye hala anlatır. O yüzden de wattpad deyim.

7- Ablam yani bir büyüğüm 'a da aşık olduğum söylentileri dolaşır. Onsuz bir hayat düşünemiyorum ve yazmam da o da benim en büyük destekçim. Çünkü onun ışığında içimdeki cevheri fark ettim. Ne kadar var bilmiyorum bende o cevherden ama :)

8- Ne olursa olsun üstünden zaman geçse de gider ablama anlatırım. İlk aşkımı, yanlışlarımı, doğrularımı. O yüzden iyi ki o var. Bu arada iyi de bir dinleyici olduğumu söylerler. İnsanları dinlemek ve dertlerine ortak olmak da üstüme yok, bu yüzden tercih döneminde psikolog ablamdan az duymadım seni de psikolog yapalım birlikte bir şeyler yaparız sözlerini :)

9- Aşka aşık bir insanım. Aklımı kullanırım ama kalbim aklımdan her zaman bir adım önde gelir. Bu yüzden çok büyük kazıklar yemişliğim yok diyemeyeceğim :) Kalbimde bir kişiyi bitirmedikçe isterse aklımda bitsin kimin umurunda. Beş senelik bir ilişkiyi de ancak bitirebildim işte, ne de olsa ilk aşklar kolay kolay unutulmuyor :) Doğal olarak hala müzmin bekarım :)

10- Saygı benim için en önemli şey, karşınızda ki insanı sevmeseniz bile saygı duymak zorundasınız diye düşünüyorum. Her türlü saygıyı gösterebildiğim için bazen çok rahat bir yapıda olduğum söylenir ama ben bundan şikayetçi değilim, herkesi olduğu gibi kabul eder, yoluma devam ederim. İkinci en önemi şey ise güven, bana güven verin sizin için her şeyi yaparım. Güven olmadan sevginin gelemeyeceğini düşünenlerdenim. Aklımda soru işaretleri olan insanla sağlıklı ilişki kuramam kısacası.

EMANET AİLE(DESTEK AŞK'LAR SERİSİ 1)(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin