Medyadaki Şarkı: Ayna-Ölünce Sevemezsem Seni ***Dinleyerek okursanız bence çok güzel olur...
25.BÖLÜM Ölünce Sevemezsem Seni
"Sevgilim..."
"Daha fazla dayanamıyorum. Oğlumuz sana emanet.".
Toprağından dönsün yüzüm
Ölünce Sevemezsem seni
Kan ağlasın iki gözüm
Ölünce sevemezsem seni
"Erkeğim..."
"Ben sende yaşamayı tattım şimdi ölümü tadıyorum ve sen yanımdayken yapıyorum bunu."
"İyi ki varsın erkeğim."
Hak rahmetin görmeyim
Gonca gülü dermeyim
Muradıma ermeyim
Ölünce sevemezsem seni
"Kardeşim..."
"Can kardeşim, oğlumu bir de sana emanet edebilirim güvenerek. İyi bak ona tamam mı, beni unutmasın."
"Anne..."
"Anne olunca anlarsın sözlerini şimdi daha iyi anlıyorum, kendimden önce oğlumu düşünüyorum. Ama anne çok canım acıyor artık gözlerimi açık tutamıyorum. Bırakıp gitmek çok zor anne ama kalmak çok can yakıyor. Annem bana hala kızgınsın kıyamasan da ama ben seni çok seviyorum..."
"Baba..."
"Bir kız çocuğunun aşık olduğu ilk erkek. Dünyaya gelme tohumlarımı atan yegane varlık. Üzülmeyeyim diye kendince neler yaptın ama üzülmedim be baba. Şu ana kadar... Arkamda benden geriye kalan bir enkaz bırakacağım ama baba durmuyor işte şu lanet olası gözler açık, kalamıyorum baba. Gidiyorum ve sen yine bana kızacaksın. Ama beni sevmekten hiç vazgeçme olur mu?"
"Oğlum..."
"Can oğlum. Canıma can kattığın gün, o minik ellerin hala aklımda. Giderken de en son o minik ellerine dokunmanın verdiği duyguyla gidiyorum. Hala kokun ellerimde. Ameliyathane kokusunun içinde bile can olacak kadar buram buram burnuma doluyor. Affet beni olur mu, sana gelmek isterken bu kadar zayıf olduğum için... Dayanamadığım seni annesiz bıraktığım için. Kızma bana ikinci erkeğim. Ve her erkeğim lafını duyduğunda beni hatırla en önemlisi de sana erkeğim diyecek kızın peşinden hiç ayrılma. Ne pahasına olursa olsun git arkasından bu da sana son anne nasihatim olsun."
Ve kapandı kadının gözleri iyice soğuk ameliyathanenin ortasında, üşüyerek ve veda ederek.
***
Hastane koridorları hiç dar geldi mi size? Boğazınızda bir yumru canınızdan haber beklediniz mi hiç? 'Ona bir şey olmaz' diye düşünürken acabaları kafanıza üşüştüğü yerden def etmek istediniz mi bir an bile olsa? Acabaları bir an bile düşündüğünüz için beyninizin içindeki düşüncelerle kavga ettiniz mi? Arşınladınız mı o koridorları sanki haber daha çabuk çıkacak ya da zaman daha çabuk geçecek gibi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET AİLE(DESTEK AŞK'LAR SERİSİ 1)(TAMAMLANDI)
Romanceİnsanın canını en çok ne yakar? Arkadaşla kavga? Aşk acısı? Anne baba kavgası? Ya da azıcık taze yenen azar? Herkesin canına tak eden nokta farklıdır. Buna göre çektiği acının da derinliği değişir. Fırtınalar kopar içinizde ve o acı öyle bir siner k...