Bölüm 43: Gerçek Olduğundan Bihaber

5.1K 336 40
                                    

Ben geldim. Bu bölüm çok zor bir bölüm oldu benim için. Nedeniyse; nedensiz. Ablam sağ olsun, üstünde baya bir düşündük, efor sarf ettik. Kusurumuz varsa affola. 

Size iyi okumalar dilerken ablamı okumanızı da tavsiye edeceğim :) Azıcık reklamdan zarar gelmez :) 

Geçmişten Gelen Aşktayyibe1989  Bir göz atın derim :)

43. Bölüm  Gerçek Olduğundan Bihaber

Yedikleri akşam yemeğinin ardından, Yağız'ın kafasında Eren'e dair fikirler oluşmaya başlamıştı. Ofisinde otururken, işinin arasında ne ara Eren'e kafa yormaya başladığından ise bihaberdi. Kendine göre Eren'in iyi bir adam profili çizdiğini, konuşmalarından, tavırlarından, mimiklerinden anlamıştı. Zaten Eylül'ün kötü bir adamla arkadaş olması imkansızdı ona göre. İnce eleyip sık dokuyan bir yapısı vardı Eylül'ün; ne kadar rahat bir yapıya sahip olsa da arkadaşlarını seçerken çok dikkatli olduğunu biliyordu. Ancak Eren'in iyi bir insan olduğunu düşünse de Eylül'e bakışlarındaki yumuşaklık, hayranlık da fark edilmeyecek gibi değildi. Elbet Eylül'ün de bunun farkında olduğunu düşündü. Peki bu farkındalıkla acaba aralarında bir şey olabilir miydi? Neden kendisine hala ilgisi olan bir adama aklı kaymasındı ki Eylül'ün? Ne kadar şu an evli olsalar da bir gün boşanacaklardı. Kimse birbirine bel bağlamadığını açık açık söylemiş, ayrılıklarının kimse için sancılı bir sürece dönüşmeyeceğinin sözünü vererek evlenmişlerdi. Eren'in bu kadar çabuk hayatlarına girmesi ve Eylül'e olan ilgisi bu evliliğin çabuk bitmesine sebep olabilirdi. Ailelere böyle bir şeyi açıklayamazlardı. Bu kadar erken olmazdı. Bunu hissedince bir an rahatladı adam. Kendince Eylül'ü kaybedeceğini düşünüyordu. Hayatlarına biri girince eskisi gibi olacaklarını söyleseler de, adamda somut bir kişinin hayatlarına dahil olmasıyla acaba düşüncesi oluşmaya başlamıştı. Eylül'e de Eymen'e de bu kadar kısa bir zamanda alışmıştı. Aslında bu yoktu aklında. Alışmak denen şeyin ucundan bile geçmeyecekti kendince. Evlenene kadar alıştığıyla kalacaktı. Evlilikleri bittikten sonra da Eymen'i görecek, Eylül ile de arkadaşlıkları devam edecekti. Peki neden şimdi aklını acabalar kurcalıyor, eskisi gibi olamamaktan korkuyordu?

Bunu düşünmekten vazgeçti. Altını eşmektense zamanın neler getireceğini görmek istedi. Yine hayatlarına biri girerse eski dostluklarını kaybetmeyeceklerine inandı, inanmak istedi. Restorana inmeye karar vererek ofisinden aklındakileri atmak isteyerek çıktığında, sekreterine bir baş selamı verdi. İçeceğini ofisine de isteyebilirdi ama odaya tıkılıp kalmaktansa restorana inip kafasını dağıtabilir, müşterilerinin nabzını da tutabilirdi. Girdiği restoranda bir masaya oturunca yanına gelen çalışandan koyu bir çay istedi. Çayını beklerken bir iki masa ileride bulunan anne oğul takıldı gözlerine. Tahminen Eymen kadar olan çocuğa zorla yemek yedirmeye çalışan kadını görünce tatlı bir tebessüm oturdu gözlerine. Aklına gelen Eylül'ün de Eymenle böyle uğraştığı sahnelere kayıp gitti. Aynı karşısındaki kadın gibi bir savaş veriyordu bazen Eylül de. O zamanlarda çileden çıkacak gibi oluyordu ama Eymen'e de kıyamıyordu. Kıyamadığından bütün sabrını sınırına kadar kullanıyordu. Ne de güzel bir anne olacaktı ileride. Bu şansı kendine tanıması gerektiğini biliyordu Yağız. Bu yüzden az önce aklından attığı Eren ve Eylül düşüncesine geri döndü. Eren iyi baba olabilecek bir adamdı ilk izlenimine göre. Eylül'ün de çocuklarına babalık yapabilirdi. Hem Eymenle de yemekteki ilgisi, öyle bir şey olsa çocuğa da iyi davranacağının habercisiydi. Peki neden bunu düşününce, içi sıkılmıştı ki? Eymen'i her akşam göremeyecek olması mıydı nedeni? Gider görürdü canım. Yeğeniyle vakit geçirmesine kimse engel olamazdı. Eylül'ün her gece Eymen'i uyuttuğu sahnelere ise Eren ortak olurdu. O sahnelerden mahrum kalacağının aklına düşmesiyle daha da sıkıştı yüreği. Ne de alışmıştı Eylül'ün Eymenle ilgilendiği sahneleri izlemeye. Evlenmekle bu tarafını hiç düşünmediklerini fark etti. İkisini de kaybetmekten korkuyordu. Neden böyle olmuştu? Yüreği neden onlardan mahrum kalacağına inandırmak istiyordu kendisini sürekli? Kafasını düşüncelerinden sıyırmak için iki yana salladığı sırada tepesinde olan amcasını fark etti.

EMANET AİLE(DESTEK AŞK'LAR SERİSİ 1)(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin