Hoofdstuk 14

3.6K 197 12
                                    

Pp Farah:
Onderweg keek Yassir steeds via de spiegel naar mij. Omg zou hij mij leuk vinden?? Neeeee.. Tuurlijk niet hij kijkt alleen of er een auto achter ons rijdt."we zijn er" zei Yassir. Iedereen stapte uit. "Souff waar gaan jullie heen?" Hij keek Yassir aan "weten we eigenlijk niet, gewoon chillings hier op de boulevard" "geen meisjes plagen he!" Zei ik."tuurlijk niet" zei Yassir met een lach. "Farah! Kom snel naar mac het is er erg druk!" Riep Nora.
Pp Nora:
Farah kwam aanlopen. "Waarom bleef je daar?" "Oh ik vroeg wat ze gingen doen" "oh ahaha okee" zei ik. "Gaan we nog of wat mijn maag rommelt" zei Samira. "Ahaha ja kom Farah" zei ik.
*aangekomen Macdonalds*
Toen we alles had besteld gingen we buiten zitten. "Nora je eet echt als een dier" zei Samira lachend. "Laat mij eten" zei ik. Toen we klaar waren liepen we nog wat rond op de boulevard. "Heyy kijk Yassir en Soufyan staan daar" zei Farah. "Ze staan niet alleen" zei Samira. "Klopt volgensmij staan daar nog 2 meisjes bij" zei ik. We liepen naar ze toen, ughh het zijn sletjes. Ik tikte Yassir aan. Hij keek geschrokken omdat hij volgensmij Farah zag staan. "Wat doen jullie hier met deze hoertjes?!" Vroeg Farah. "Neenee hun kwamen naar ons" toe"zei Yassir. Die hoertjes keken ons vies aan. "Wat kijk je a zebie(lul)" zei Samira (wel in het arabisch want ze zijn in Marokko)Ze kwamen naar ons toe. Eentje tufte in Samira's gezicht. "OhmyAllah" zei ik ik trok aan haar haar. Een ander meisje sprong vanachter op me en sloeg me. Yassir duwde dat meisje van me af. En schreeuwde "blijf van me zusje af ,donder op hoertjes we hoeven jullie niet eh kehba's" voordat ze weg gingen keek een meisje Farah heel heel vies aan.
Pp Yassir:
Ik en me bro Soufyan liepen wat rond. Opeens kwamen twee hoertjes onze kant op lopen. "Tfoe man" zei Soufyan. Ze gingen met ons praten en flirten net op dat moment kwam Nora met Farah en Samira aan lopen. Die kehba's (hoertjes) keken ze vies aan. Eentje tufte op Samira. Nora trok aan haar haar. Een ander meisje sloeg Nora. Ik duwde haar van Nora af en schreeuwde "blijf van me zusje af donder op hoertjes we hoeven jullie niet eh kehba's" eindelijk ze liepen weg maar voordat ze weg liepen keken ze Farah heel vies aan "zo is het genoeg!" Riep ik. Ik liep naar haar toe en duwde haar op de grond "als je nog één keer vies naar haar kijkt dan maak ik je letterlijk en figuurlijk kapot!" Ik zag dat ze bang was geworden en rende weg met haar hondje(ander meisje)
Pp Farah:
Omgg Yassir nam het voor mij op. Ik moest blozen en keek verlegen naar de grond. Hij kwam naar me toe lopen en vroeg of het goed ging. "Ja gaat wel." Hij deed zijn arm over mijn schouder. Ik voelde duizenden vlinders in me buik dansen. "Tfoee die bitch!"zei Samira. Iedereen moest lachen.
Pp Nora:
Ik ga Farah en Yassir sowieso met elkaar fixen. Maar even denken hoe.. Dat komt wel goed. Even later hoorden we muziek "ohjaa p square gaat vandaag optreden!" Zei ik. Toen we aankwamen waren ze al begonnen ik,Samira en Farah zongen (zie video, echt leuk lied)mee: gojaa hek lilini fi, goja hek lilini fi goja goed a banana! Zongen we iedereen keek ons scheef aan schijt dacht ik. Toen de optreden afgelopen was gingen we naar huis. "Jitoe?(zijn jullie teruggekomen)" zei me pa "ja baba" het is al 8 uur 's avonds. Soufyan en Yassir gingen gelijk weer op de playstation. "Mama, baba was het eten lekker?" Zei ik en moest lachen "het eten was heerlijk" zei Maisara. "Waar is Soumaya?" Vroeg Farah."die is even naar de wc" "eyy girls ik ga even me huisjurk aantrekken" "ja isgoed" zeiden ze. Ik liep naar boven. Ik zag Sara uit Soumaya's kamer komen."wat doe je in me zusje's kamer??" "Oh uhm nee niks" "hoe bedoel je niks??" Nassim kwam aanlopen met een handdoek om zijn middel. "Nassim doe normaal er zijn hier mensen op bezoek en jij loopt hier halfnaakt" hij moest lachen "niemand komt toch naar boven" maar net op dat moment kwam Samira aan lopen. Ze werd rood als een tomaat. "Omggomgg Sorryy!!" Zei ze en draaide zich om. "Ahah Samira ik ben niet naakt ofso hoor."
Pp Nassim:
Samira kwam aanlopen "omggomgg sorryy!!" En draaide zich om "ahaha Samira ik ben niet naakt ofso hoor" "ik zei het toch" zei Nora. Sara keek Samira vies aan. "Wat moet je van Nassim, telkens als hij er is moet jij ook komen tazz" zei Sara. Ik keek Sara boos aan en gaf haar een stootje. "Sara hou je mond even" fluisterde ik. Samira is een lief mooi meisje.. Hoo wtff zei ik mooi?? Ja dat is ze ook maar ik ben getrouwd dus. Endan?? Je kant toch scheiden hoor ik een stem in me hoofd zeggen.

Heyy lieve lezers, ik zie dat ik veel stille lezers hebben reageren mag altijd en stemmen natuurlijk ook❤️
Ik ga pas verder bij de 5 stemmen. Dus stemmen stemmen stemmen❤️
Xoxo

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu