Pp Nora:
"Inschallah ya rabb zijn het niet die jongens" fluisterde ik in mezelf. Ik draaide me om en zag.. Soumaya Hamdoullilah. "Eyy, waar was jij iedereen zoekt naar je?" "Waar is Sara??" "Die was toch bij jou?" Zei Soumaya. "Ja in het begin maar later opeens niet meer" Tfoee misschien werd ze meegenomen door die jongens dacht ik. Ik rende waar ik die jongens toen zag staan. Soumaya rende achter me aan"NORAAA EYY WAAR GA JE HEEN??!!" Ik negeerde haar. Toen ik aankwam waren die jongens er niet meer. "OhmyAllah, SARAAAAA?!!" Nassim kwam aanrennen " WAAR IS SARA?!!" Vroeg hij."ik ik weet niet" stotterde ik. Mijn ogen werden vochtig. "WATT WEET JE NIET JE WAS TOCH MET HAAR??!!!" Schreeuwde Nassim. Iedereen kwam geschrokken aanrennen. "Shnoe kain, 3lesh ket roetoe(wat is er? Waarom schreeuwen jullie?")Zij me pa. Mensen stonden om ons heen. Omg daar staan die jongens!! Ik liep naar ze toe en sloeg 1 van de jongens. "WAAR ISS SARA?!!!" Hij kwam ook uit Nederland want hij zei" Wtff, wie is Sara?, en waarom praat je tegen mij a hoertje" zei hij "NOEM ME ZUSJE GEEN HOERTJE A ZEMMER(homo)" zei Nassim en gaf hem een stomp. "WAAR IS SARA?!" Schreeuwde hij tegen hem. Me pa en Yassir hielden hem tegen omdat hij hem nog een stomp wou geven.
Pp Soumaya:
Ik zag alleen Nora in de verte staan zonder Sara. Raar.. Ik tikte haar aan en ze draaide zich om. Ik vroeg waar Sara was. Ze renden opeens ergens heen. Ik volgde haar. "NORAAA EEYY WAAR GA JE HEEN?!" Vroeg ik hard. Ze negeerde mij volkomen. Ze schreeuwde Sara maar geen antwoord. Nassim kwam aanrennen met baba, mama en Yassir. Hij vroeg boos en geschrokken waar Sara is. "Ik ik weet niet" stotterde Nora. "WAT WEET JE NIET JE WAS TOCH MET HAAR" ik vond het zielig voor Nora ze moest bijna huilen. Ze ging naar een groepje jongens en sloeg 1 van hun. Ze vroeg waar Sara was" wtf wie is Sara?" Tringgtrinngg me telefoon ging af, "hallo?" "Hey, waar zijn jullie?" "Met wie spreek ik?" "Met Sara duhh" "NAASSIIMMM, BABA,MAMA,YASSIR, NORA IK HEB SARA AAN DE TELEFOON" zei ik. Nora pakte de telefoon af en vroeg waar ze was."ze is bij auto" Nassim rende snel naar de auto. Iedereen volgde hem.
Pp Nassim:
Ik zag Sara bij de auto staan met ijsjes in haar handen."Hamdoullillah ten alle tijden" zei ik. Ik knuffelde haar en gaf haar een kus op haar wang. "Wat is er gebeurd?" "Iedereen zocht naar je,maar dat doet er nu niet toe" zei ik. Ze gaf me een ijsje. Ik houd zo veel van haar!
Pp Sara:
Ik was met Nora gaan wandelen op de haven. Even later zag ik een ijskraampje staan, ik zei niks tegen Nora want het zou een verassing worden. Toen ik ijsjes had gekocht ging ik terug naar de auto. Maar niemand was er dus belde ik iedereen maar ze namen niet op behalve Soumaya. Ze schreeuwde dat ik bij de auto was tegen iedereen. Ik dacht wtff?? Toen ze hier waren knuffelde Nassim me stevig en gaf me een kus op me wang."wat is er gebeurd" niemand wou antwoord geven, ze zeiden alleen dat dat er niet aan toe doet. Het zal wel.
Pp Nora:
Ik was zo blij dat ik Sara bij de auto zag ze had nog eens ijsjes voor ons gekocht. Echt lief. "Kom we mogen de boot in!" Schreeuwde me pa"instappen iedereen" zei me pa. Tringg trinngg me telefoon ging af "hallo?" "NORRAAAA SCHATJEE" "SAMIIIRAAA DUSHII" iedereen keek me scheef aan. Behalve Soumaya natuurlijk. "Heb je het al gehoord over Leila?" "Huh nee? Wat is er , is er iets gebeurd?!"zei ik "Nee rustig, niet zo schrikken. Alleen uhm. Nee ik vertel het je later wel" en ze hing op. "OhmyAllah, inschallah is er niks ergs" me ma keek me geschrokken aan. "Benti(dochter van me) shnoe kain(wat is er)" "le weloe mama(nee niks mama)" zei ik.
*In de boot*
Iedereen stapte uit en ging naar boven(dus naar de kamers enso) mijn gedachtes bleven maar bij wat Samira tegen mij zei. We hadden 3 kamers, dat kwam goed uit. Ik, Soumaya en mama sliepen in 1 kamer. Baba en Yassir in een kamer en Nassim met Sara in een kamer. Ik plofte neer op bed, ik pakte me telefoon en wou Leila bellen om te vragen wat er aan de hand was. Maar net op dat moment klopte iemand op de deur. "Dat zal vast Yassir zijn" zei ik. Ik deed de deur open.."ohmygod" dat is die jongen die ik op de haven sloeg.Ik keek hem vies aan. Hij sleurde me mee naar binnen en trok aan me haar "GAAA WEGG AAUUW RAAK ME NIET AAN!!" gilde ik. "HELLPPPP!!"
Pp Hamid:
Wacht maar dat meisje komt niet zo snel van me af. "LAAATT ME LOS MOGGGOLL!!" "Sshhttt wacht maar je krijgt spijt!!" Ik trok aan haar haar. "Ze gaat boete!" "DONDER OPP!!" ze begon te huilen. "LAAT ME MET RUST!! HELLPPP"
Pp onbekende
Ik liep door de gangen en hoorde geschreeuw vanuit een kamer. Ik liep naar de kamer en klopte op de deur. Niemand deed open. Ik hoorde iets van help ofso. Ik trapte de deur open en.. "OhmyAllah het is dat meisje" fluisterde ik in mezelf, ze lag op de grond te huilen en te schreeuwen, er stond een jongen naast haar die aan haar haar trok.. Is dat haar vriend??!! Dacht ik. Ik stond daar in de deuropening en voordat ik het wist. "PAATTTSSSS" ik sloeg haar vriend.Beste lezers, ik heb dit lange deel geschreven voor jullie met maar liefs 1001 woorden, stemmen en reageren mag altijd❤️
Xoxo
JE LEEST
Marokkaanse liefde
De TodoTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...