- iedereen dacht dat Soumaya overleden was, maar dat bleek niet zo te zijn.
- Nourredine had Soumaya gezien in een nightclub, hij nam Nora mee. Er gebeurde veel en Nora was woest op hem geworden (lees 3/4 deeltjes back)
- Voordat ze dachten dat Soumaya dood was, werd ze ontvoerd door ene H.
- H stuurde Nora dreigberichtjes, en een filmpje waar Soumaya op de grond lag te slapen vol met schrammen en plekken.
- Sara is dus gescheiden met Nassim, en ze is zwanger van Hamid. Nassim vindt Samira leuk maar ze weet van niks.
- Farah gaat binnenkort trouwen met Yassir. (Een deel terug lees je dat ze de jurken nog gingen passen)
- Nora is helemaal weg van Samir maar Samir is op dit moment in België voor wat 'zaken' en komt over een weekje terug, in die tussen tijd moet Nourredine goed op haar letten van Samir.
- Hamid was bevriend met Nourredine en Nora hoopt dat hij niet bevriend is met Samir.
- Nora kwam er dus achter dat Soumaya nog leeft doordat 1. Nourredine haar gezien had 2. Bij het dodengebed was het een ander meisje voor wie ze hadden gebeden.
- Sara trouwde alleen met Nassim voor het geld
Nog even de personages(voor details ga naar het allereerste deel)
NORA: hoofdpersonage
YASSIR: broer van Nora en gaat binnenkort trouwen met Farah
NASSIM: andere broer van Nora en is ouder dan Yassir
SOUMAYA: zusje van Nora
CHADIA: moeder
FOUAD: vader
SAMIRA: vriendin Nora
FARAH: vriendin Nora
LEILA: vriendin Nora
SARA: ex van Nassim
HAMID: vriendje van Sara
SAMIR: is 'bijna verloofde' van Nora
NOURREDINE: klasgenoot van NoraEen korte samenvatting van de belangrijkste zaken, ik hoop dat ik jullie geheugen weer opgefrist heb☺️ en dat jullie weer weten waar her boek over gaat en anders; opnieuw lezen kan geen kwaad😉
Nogmaals, sorry!!!! En ik snap dat jullie de verhaallijn een beetje kwijt zijn maar daarom dit hst!
Ik was echt lang van wattpad doordat ik vooral bezig was met school en ik moet dit jaar over In shaa Allah!
Misschien kies ik een dag in een week waar ik elke keer een deel ga publiceren, wat denken jullie?
Lieeeefsss
JE LEEST
Marokkaanse liefde
De TodoTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...