Pp Yassir:
"WIE IS AYOUB?!!" "Yassir nee het is echt niet wat het lijkt!" Zei Farah. "WAT HET IS ECHT NIET WAT HET LIJKT" en gooide haar iphone op de grond. "YASSIR!!" Schreeuwde ze "AYOUB IS ME BROERTJE!" "JE BROERTJE GA IS WEG!" Zei ik boos "KOWED AL DIE MEISJES ZIJN HETZELFDE!" "Y..yassir echt waar!" Zei ze. "YASSIR HOU JE BEK NIET ZO TEGEN ME ZUSJE PRATEN!" Zei Soufyan "NIET MENGEN!" Zei ik schreeuwend. Ik sloeg hard tegen de muur en mijn knokkels waren helemaal rood. "Ya..ya..yassir" zei Farah zacht. "YASSIR KLOTEHOND AYOUB IS HAAR BROERTJE!" Schreeuwde Nora. Toen ik dat hoorde voelde ik me wel schuldig en blij tegelijk.. Farah was naar boven gerend en Samira rende achter haar aan. "Ech..echt?" Zei ik rustig "BEN JE LEIP IN JE HOOFD OFZO AYOUB IS ME BROERTJE!" Schreeuwde Soufyan. "Bro sorry man.. Toen ik Ayoub zag staan werd ik helemaal parra" zei ik. "Saff isgoed bro ga goedmaken met Farah" zei hij "Ja ga nu!" Zei Nora.
Pp Farah:
Ik rende huilend naar Nora's kamer(waar ik en Samira ook slapen) en liet me op haar bed vallen waar ik in tranen uitbarstte. "Waarom denkt Yassir zo over mij?" Zei ik zacht tegen mezelf. Samira kwam de kamer binnen en troosde me "Farr het komt goed inschallah, hij heeft spijt als hij hoort dat het je broertje is" ze nam me in haar armen en aaide me over me rug. Op dat moment kwam Yassir binnen. "Ga weg!" Schreeuwde ik met pijn in me hart. "Farah..wollah het spijt me!" Zei Yassir. Samira ging weg en liet ons alleen achter."Farah echt wollah sorry" zei hij. Ik snikte en keek naar de grond "Farah ik hou van je met heel mijn hart en dat blijft voor altijd zo, ik wil gewoon niet dat je met andere jongens omgaat snap je dat. Daarom werd ik zo boos.." "Ja" zei ik zacht. "Kom hier prinses van me" zei hij en knuffelde me. Vlinders,vlinders en nog meer vlinders.
"Yassir ik hou van je" zei ik "ik nog meer van jou" zei hij en gaf me een kus op me voorhoofd.
Pp Nassim
Ik belde Sara maar ze nam niet op de tweede keer wel.."Waar ben je?" "Brood halen" "zolang?" "J..je houd niet meer van mij.." Zei ze huilend "waar ben je Sara zeg nu!" "Na..Nassim hou je van me?" "Sara wollah kom nu naar huis" "nee..alleen als je zegt dat je van me houd!" Ik zuchtte en zei "Sara kom naar huis.." "ZEG EERST!" "Ik hou van..Samira" zei ik perongeluk.. Ik schrok toen ik dat zei. Gelukkig is niemand hier. "Wat zei je?" "Ik zei ik hou van je.." Zei ik moeilijk. "Ik ook van jou." "Sara wollah kom nu nu!" En ik hing op.
Pp Samira:
Hoorde ik dat goed?! Houd Nassim van mij?!.. OhmyAllah. Neeeee dat kan echt niet. Hij is getrouwd en neee neee echt niet ik hoorde het gewoon verkeerd. Gelukkig heeft hij me niet gezien ik zat in de keuken. Ik liep terug naar de woonkamer en hij zat op de bank."tfoe man nee ik kan Samira niet leuk vinden nee ik ben al getrouwd nee man" mijn hart brak in langzaam in stukjes. "Kuch" hij draaide zich om en volgensmij schrok hij. Ik slikte een brok in me keel door en ging tegenover hem zitten. "W..waar is Sara..?" "Die komt zo" zei hij. Net op dat moment kwam Sara binnen en rende naar Nassim waar ze hem knuffelde.. "Sara.." "Ja liefje?" Zei ze met haar piepstem,wollah ik krijg zjnoen door haar het liefst trek ik aan haar haar en wil ik haar slaan maar helaas kan dat niet. "Wil je loslaten.." Zei Nassim. Ze liet los en vroeg "Nassim wat is er je houd toch van me?" Zei ze "Sara.. Mijn liefde voor jou zakt langzamerhand" "WAT?!" Sara kwam op mij af en trok me hoofddoek eraf "WAT HEB JIJ TEGEN HEM GEZEGD?!!" "SARA!" Schreeuwde Nassim. Ik deed gauw me hoofddoek om en stond op. "Ik heb niks gezegd schat het is gewoon de waarheid. "HOU JE BEK DICHT VIES WIJF" en tufte in me gezicht. Ik hield me in en veegde de tuf van me gezicht. "Schat je kan er niet tegen dat Nassim van mij houd" zei ik met een lach. "KEHBA!" En ze rende naar de keuken waar ze een mes pakte en rende terug naar mij."ALS JE NU NIET JE BEK DICHT HIU DAN STEEK IK JE NEER"Zei ze "SARA LEG DIE MES WEG!"Schreeuwde Nassim.
Pp Nora:
Iedereen was boven totdat we hoorden "SARA LEG DIE MES WEG!" we renden met ze allen naar beneden en schreeuwde "SARA!!" "SARA LEG DIE MES AUB WEG!" Schreeuwde ik..Wordt vervolgd..
Stem en reageer!❤️ ik hoop dat dit weer een leuk deel is geworden. Xoxo
Love you all💋
JE LEEST
Marokkaanse liefde
CasualeTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...