Hoofdstuk 76

1.5K 69 17
                                    

Wat vooraf ging:
Pp Soumaya:
'Samir komt ook binnenkort Nora's hand vragen' zei Yassir lachend.

Ik kreeg een misselijk en boos gevoel bij het horen van die naam, ik greep snel het spuugbakje die naast mij stond vasr en begon te kotsen.

'Omg soum' zei Nora. Yassir gaf mij een glas water die ik in één keer leeg dronk. 'Gaat het? Is er iets?' Vroeg Nora bezorgd. 'N..nee er is niks' zei ik gauw en schonk haar nog een zwakke glimlach.

Één maand verder..

Pp Nora:
Vandaag zal de bruiloft van Yassir en Farah plaatsvinden. Iedereen is druk bezig met de laatste voorbereidingen. Soumaya is ook al helemaal hersteld alhamdoullilah en onze band is nog sterker geworden. Alleen is er nog geen spoor van de daders, Nourredine,Yassir en Nassim gingen nog op zoek naar Sara en Hamid maar tevergeefs.

Ik liep naar Yassir toe die druk bezig was met omkleden want het was al 13:00 en om 14:00 zouden we richting Farah gaan om haar op te halen.

'Broeeeeerrr, vandaag ga je trouwen aaa!!' Hij moest lachen 'jatoch jatoch' reageerde hij terug, hij kwam dichterbij me staan en hield mijn handen vast. 'Nora, als ik weg ben let dan goed op mama,baba en Soumaya' ik glimlachte naar hem en gaf hem een knuffel 'tuurlijk zal ik dat doen gekkie, ik ga je wel missen' zei ik en liet een traantje vallen. Hij gaf me een kus op mijn voorhoofd en zei 'saffi genoeg meisjesgedrag ga je omkleden' zei hij grinnikend.

Ik knikte en liep naar mijn eigen kamer waar ik mijn blue marine kleurige Marokkaanse jurk aantrok die gevuld was met glinsterende zilveren diamantjes, de rug was open tot aan mij bh klip.

Mijn haar krulde ik en deed diamanten knopjes in mijn oorlellen. Ik maakte me nog op en liep vervolgens naar de spiegel om me zelf goed te keuren. Als laatst maakte ik wat foto's.

'Nora je ziet er prachtig uit meid' fluisterde ik tegen mijzelf via de spiegel.

Ik keek even op mijn mobiel en zag dat ik appje had gekregen van Samir:

S: hey schat, ik ben zo bij jullie zodat ik er ook bij kan zijn bij de khorja(de bruid ophalen) en ohja je moet er niet té mooi uitzien he 😜
Ik moest lachen in mezelf en keek verliefd naar het beeldscherm.
N: hey prinsje. Saffi is goed! Jij ook niet lekkeerrding. Hou van jouuu xxx❤️❤️❤️
Ik appte Farah ook nog even
N: schoonzuusjeeee!!! Je gaat trouwen gek!! Ben je er klaar voor.
F: pfff ik ontplof zo van de zenuwen niet normaal. Ik ga de bruiloft annuleren hahaha
N: awh lieverdje toch, komt goed! Gewoon je ding doen en genieten babe.
F: je hebt gelijk, ik zie je strakjes lieffiee, love you
N: too xx

Ik sloot mijn mobiel af en Soumaya kwam net mijn kamer binnen, 'je ziet er schitterend uit Soum!' Ze moest glimlachen 'jij ook mallerd' zei ze. Ik hoorde allemaal gelach en geluiden van beneden dat betekend dat m'n tante's en ooms al klaar staan. 'Is Samir beneden?' Vroeg ik Soumaya hoopvol. Ze knikte en rolde met haar ogen..apart.

Pp Soumaya:
Ze had het weer over Samir, Gadverdamme wat walg ik van hem, ik heb ze nog steeds niks gezegd, ik moet gewoon het juiste moment vinden en goed nadenken of het wel of niet moet.

Zelf ben ik al wel hersteld alleen heb ik nog wel een paar littekens overgehouden. De politie heeft ook niks kunnen vinden jammer genoeg. We zullen zien waar de toekomst ons brengt.

'Zullen we maar naar beneden gaan dan?' Vroeg Nora 'yallah kom' en we liepen de trap af.

Pp Nourredine:
Nora kwam de woonkamer inlopen. Ze zag er b-e-e-l-d-s-c-h-o-o-n uit. Mijn ogen gleden over haar gezichtje en ze bleven haken bij haar glinsterende amandelvormige groen blauwe ogen.

Het leek wel of ik in trance zat want ik kon mijn ogen niet van haar afhouden, het leek alsof ze naar iemand zocht. Ze merkte mij op en glimlachte lief naar me waardoor haar schattige kuiltjes tevoorschijn kwamen.

Ze liep naar me toe en zei 'hey Nourrr' 'hey, alles goed?' Reageerde ik terug 'ja goed alhamdoullilah met jou?' 'Ook' zei ik en schonk haar een lach 'je ziet er leuk uit' complimenteerde ik haar en zag dat ze bloosde 'dankjewel, jij ook' en ze keek naar de grond. Wat is ze schattig als ze weg kijkt 'heb je Samir trouwens gezien? Soumaya zei dat hij er al was' vroeg ze en keek nog eens zoekend om haar heen.

Ik voelde een steek van jaloezie opkomen. 'Hij staat volgens mij buiten, zijn auto te versieren' 'ah oke, dan ga ik nu naar hem toe, ik zie je strakjes he' zei ze en liep weg..

Pp Nora:
Nourredine zag er goed uit, hij had een donkerblauwe pak en z'n baardje had die ook verzorgd, zijn haren had die met wax in stijl gebracht, hij had nog een zilveren Rolex horloge om.

Ik liep naar buiten en zag Samir voor de auto staan. Ik liep naar hem toe en gaf hem een kus op zijn wang 'op mijn mond pleaaasee' zei hij en keek mij smekend aan. Ik moest lachen en drukte snel mijn lippen op de zijne waardoor er een beetje lippenstift op zijn mond zat.

'Hahah Samir veeg je lippen eens af' 'doe jij dat even' zei hij en keek me met een grijns aan. Ik gaf hem een lichte stoot tegen zijn brede bovenarm. 'Doe normaal' zei ik lachend.

Ik verdronk meteen in zijn zeeblauwe ogen. 'Kun je het zien' zei die grappend en kneep mij in m'n kont. 'Auw!' Zei ik en keek beschamend weg. 'Schatje toch heb ik je pijn gedaan' ik knikte verlegen.

'Kom hier' zei die en trok mij dicht bij zich toe waardoor onze lippen maar voor een paar centimeters van elkaar verwijdert waren.

Pp Samir:
Ik stond vlak voor Nora, ik keek onderzoekend naar haar volle lippen.

Deze sukkel weet niet dat ik haar gebruik , voor geld, voor haar lichaam, voor wraak dacht ik in mezelf en moest lachen om deze gedachte, meisjes blijven hoes en dom.

Ik moet je eerlijk toe geven, haar lichaam is goddelijk. Haar brede goed gevormde heupen, haar volle borsten en het allerbelangrijkste haar kont die haar lichaam compleet af maakt.

Ik kuste haar op haar fluweel zachte lippen, en beet er zachtjes in.

Pp Nora:
Er ging een belletje rinkelen in mijn achterhoofd 'noraaaa wat doe jee?!!! Je staat buiten voor je huis gek' hoorde ik een stemmetje zeggen.

Ik kwam gauw van hem af en keek met mijn rode kop beschamend weg, net op dat moment ging zijn mobiel af..

Pp Samir:
'Wie is het?' Vroeg ze nieuwsgierig
Het was Sara..

Reageer en stem!!

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu