Hoofdstuk 46

2.8K 172 34
                                    

Pp Nassim:
We kwamen zonder een spoor van Soumaya thuis.

Nora die vroeg me steeds waar Soum was. Ik ben zo kwaad op diegene die haar ontvoerd heeft en als ik kwaad ben dan moet je me echt niet irriteren!

Ik kon mezelf niet meer onder controle houden en sloeg Nora op haar wang,
Waar meteen spijt van kreeg.

Ik nam haar in me armen en zei "Nora.. Wollah sorry!" Zei ik en wreef haar over haar rug. Iedereen was ondertussen weg alleen ik, Nora en Yassir bleven in de woonkamer achter.
Pp Nora:
"Nora..Wollah sorry!" Zei Nassim met spijt in zijn stem. Als hij boos is dan moet je hem echt niet opfokken.

"Nassim, ik vergeef het je" zei ik en gaf hem een warme, dikke knuffel.

"Hebben jullie iets gevonden?" Vroeg ik aan ze. "Nee.." Zei Yassir teleurgesteld. "Uhm..ik kreeg weer een sms" zei ik. "Laat zien nu" zei Nassim.
Ik opende het smsje met trillende handen en liet het aan ze zien.

"2 MILJOEN?!" Zei Yassir geschrokken. "We moeten alles op alles zetten om Soumaya terug te vinden!" Zei Nassim vastbesloten. "Maar-.."Nassim onderbrak me en zei "niks te maren we komen aan dat geld en halen Soumaya terug, deze mensen zijn gevaarlijk."

Ik knikte en zei "Nassim, Yassir ik heb wat macaroni voor jullie overgelaten in de keuken" zei ik. Ik kreeg op dat moment weer een sms. Ik keek angstig naar m'n mobiel en maakte het open:
Als ik erachter kom dat je politie hebt ingelicht, dan maak ik haar dood!

Ik las het bericht zonder te ademen zo bang was ik. "N..Na.Nassim!" Riep ik en rende naar de jongens toe.

"Wat is er!" Zei hij en stond op. "We moeten politie niet inlichten!" Zei ik maar herinnerde dat ik dat wel gedaan heb. "NEEEE NEEEEE SOUMAYA GAAT DOOD!!" zei ik en zakte door m'n knieën.

Yassir liep naar me toe en schudde me 'wakker' "Nee!! Ze gaat niet dood!!" Zei Yassir. "I..ik h..heb politie ingelicht! En ik ga mezelf nooit vergeven als..als..ze doo-.."Zei ik stamelend maar werd onderbroken door Yassir "NEE ZE GAAT NIET DOOD NORA NEE!!" Schreeuwde Yassir. Nassim bestudeerde het bericht en zei "ze komen er niet achter!" Zei hij "inschallah" zei ik met tranen in mijn ogen.

Ik besloot om te gaan slapen. Ik liep vermoeiend te trap op en liep mijn kamer binnen waar ik mijn pyjama aandeed en op bed neer plofte. "Soumaya kom asjeblieft terug" zei ik en gaf me tranen de vrije loop "ik..ik mis je"😭💔 na een lange tijd viel ik met rollende tranen in slaap.

Droom:
Ik liep rond in een pikzwarte ruimte. In de verte zag ik een meisje in een bloedbad liggen.. Ik liep verder en zag een vrouw in een zwarte trouwjurk staan huilen, ze pakte haar hart uit haar lichaam en scheurde die kapot.
Ik liep verder en zag in de verte een krijsende baby die werd opgetild door een lelijke heks. Ik wou naar ze
Toe lopen maar werd tegengehouden door een onzichtbare muur. Ik zakte door de grond en zag alles om me heen zwart worden

Ik schrok wakker en voelde dat ik helemaal bezweet was. "Het was maar een nachtmerrie, Alhamdoullilah" zei ik in mezelf.

Het was alweer ochtend maar ik voelde me niet zo lekker dus besloot om thuis te blijven vandaag en volgensmij ben ik niet de enige want Yassir blijft hier waarschijnlijk ook.

Ik kon niet meer slapen dus besloot ik om op te staan.

Ik liep naar de badkamer waar ik in bad ging. Ik stapte het bad uit toen het water lauw begon te worden. Ik deed mijn wassing nog en verrichte het gebed.

Ik trok mijn warme onesie aan en deed mijn haar in een hoge slordige knot.

Het was 9:30, iedereen sliep nog. Ik pakte een croissantje en maakte thee voor mezelf. Na het ontbijt liep ik naar de bank waar ik plaats op nam.

Ik pakte me mobiel erbij en zag dat ik wat gemiste oproepen had van Samir, Leila, Samira , Farah en nog wat nichten en neven. Ik staarde wat naar mijn beeldscherm, op dat moment werd ik gebeld door Samir.

"Hallo?" "Hee Nora" "oh hey Samir" zei ik "ik wou even beterschap zeggen" "oh dankjewel" "ik vindt het heel erg voor je wat er gebeurd is met Soumaya" zei hij, ik kreeg een brok in me keel en voelde de tranen weer opkomen. "Ja" zei ik hees. "Ze komt gauw weer terug" "inschallah" zei ik. "De les gaat beginnen, ik spreek je later weer" "isgoed" "Nora, ik hou van je" zei hij. "Ik ook van jou" zei ik en hing op.

Ik wou me telefoon net afsluit maar kreeg een sms, dit keer was het een filmpje. Ik twijfelde maar speelde het filmpje toch af. "S..Sou..Soumaya" ik zag Soumaya slapend met schrammetjes en een blauw oog op de grond liggen met wat droog brood op de grond. Diegene die filmde had een pistool in zijn hand! Maar zij/hij werd niet gefilmd. Ik voelde mijn hart gewoon niet meer kloppen.

"Haha zie je zusje hier liggen, jullie hebben nog weinig tijd anders schiet ik haar dood met deze pistool!" Zei hij,
Die stem, Die stem herkende ze!! Maar
Wie was het??!!

Mijn ogen werden vochtig en gaf me tranen weer de vrije loop. "Kijk hoe ze haar behandelen, net als een hond" zei ik inmezelf. "Soumaya we gaan je redden"

Stem en reageer voor nieuw deel! Xoxo💋

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu