1 dag verder
Spanje
Pp Nora:
Ugh.. "YAAASSIIIRR!" "Wat is er a boizan(poephoofd) je hebt me wakker gemaakt" "lekker voor je ik kan helemaal niet slapen door jou gesnurk" "saffii saffi geen ruzie maken" zei me ma. "Mama ik zie er niet uit en ik stink" Yassir wou me een stomp geven, maar ik bukte snel naar voren waardoor zijn vuist in Soumaya's gezicht belandde. Ze werd wakker met pijn in haar wang. Meskiena dacht ik en moest lachen"HAHAHAHA SOUMAYA"
Pp Yassir:
Nora maakte me wakker. Oeeff ik haat haar, ik wou haar een stomp geven maar ze bukte snel naar voren waardoor mijn vuist tegen Soumaya's wang aankwam. "HAHAHAHA" ik en Nora moesten lachen. Soumaya werd echt boos. Ze duwde Nora tegen mij aan waardoor mijn hoofd tegen het raam botste. Nu ging zij weer stuk van het lachen. Wacht maar Soumaya.. We sloegen elkaar en Nora sloeg mij en Soumaya want zij zat er tussenin"EYY HAHAHA AUUWWW YASSIIIRR SOUMAAYAAAA!! EHH DOMBO's" zei Nora.
Pp Soumaya:
Ik werd wakker met pijn in me wang. "YAAASSSIIIRR" hij en Nora moesten lachen. Ik was zo pissig. We sloegen en duwden elkaar helemaal. "NORAA YASSIR SOUMAYA DOE NORMAAL EH KLEUTERS" zei Nassim zo waren we gestopt.
Pp Nassim:
Wejoow die drie voor mij vechten de hele tijd "NORAAA YASSIR SOUMAYA DOE NORMAAL EH KLEUTERS" eindelijk ze zijn gestopt. Meskien me pa achter het stuur heeft stress van ze gekregen. Ik ga zo rijden. "Huh baba waarom is de auto gestopt??"
Pp Nora:
"Huh baba waarom is de auto gestopt" zei Nassim. "Ja waarom?" "Tfoe we hebben autopech, nu komen we te laat voor de boot" iedereen stapte uit om de auto aan de kant te duwen.
Pp Sara:
Ik was aan het slapen totdat Nora me wakker maakte, we hadden autopech ofsoiets. Nassim belde de wegenwacht omdat hij een beetje spaans kan praten. Na 10 minuten kwamen ze eindelijk.
Pp Nora:
"Shit nu komen we inderdaad te laat voor de boot want we waren bijna bij de haven. Toen de wegenwacht kwam werd ons busje meegesleept naar de dichtstbijzijnde garage. Toen we daar aankwamen zijden ze dat ze pas over 3 dagen konden kijken wat er aan de hand is omdat het weekend is zijn er geen monteurs. "Tazz WATT 3 DAGEN?!!!" Zei ik maar hij verstond mij niet, hij keek mij alleen scheef aan.
Pp Mama:
Die man zei dat de monteurs er niet zijn omdat het weekend is. Alatif ze kunnen pas over 3 dagen kijken. "No no" zei me zoon Nassim. Met zijn gebroken spaans. Dus hij sprak engels met ze. " 3DAGEN ZIJN JULLIE GEK DAT GAAT VAN ONZE VAKANTIE AF EN WAAR MOETEN WE DAN VERBLIJVEN??!!!" Zei Nassim in het Engels.. Inschallah Ya rabbi kunnen we zo weer vertrekken en is alles weer goed met onze auto bad ik. Dit wordt een laaanngee dag.
JE LEEST
Marokkaanse liefde
CasualeTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...