Pp Nora:
"Is er iets wat je me niet wilt vertellen?.. Ik ben er altijd voor je" zei Nassim. Op dat moment kwam Soumaya uit de douche en ze stuurde Nassim uit de kamer. "Alhamdoullilah, soumaya heeft mij gered" zij ik iets te hard "huh wat zei je?" Vroeg Soumaya. "Oh nee niks" zei ik en gaf haar een kus op haar wang en ging een rondje lopen. Ik hoorde vanuit de speakers dat we zijn aangekomen in Marokko. "Yeaahhh Maroc here i come!!" Zei ik, mensen keken mij scheef aan. Boeie dacht ik. Ik liep naar de rest. Nassim keek me steeds aan. Zal ik het zeggen.. Nee nee beter niet anders gaat hij op zoek naar die jongen en dan vermoord hij hem, ik wil niet dat hij zijn handen vies maakt aan zo'n mogool. "Kom pak jullie spulletjes dan gaan we naar de auto." Zei baba. We liepen samen naar beneden en zochten naar de auto. "Eeuw het stinkt hier naar benzine" zei Sara. Ik rolde met me ogen "dat is toch logisch.." Zei ik droog.
Pp Nassim:
Eindelijk we hebben de auto gevonden. "Instappen" zei ik. Baba wou gaan rijden"nee baba jij moet uitrusten ik ga rijden." Zei ik. "Chokran weldi(dankjewel zoon van me) " zei hij.
*2 uur later*
"We zijn er!" Riep ik. Iedereen stormde ons grote villa (zie foto)binnen. "EYY SOUMAYA , NORA KOM HELPEN MET DE KOFFERS!" Riep ik. "En Sara dan?!!" Zei Soumaya. "Laat Sara ze is moe" zei ik "tazz, ik ben ook moe" zei Soumaya.
Pp Soumaya:
"Tazz, ik ben ook moe" zei ik. "Sara hoeft niet te helpen en ik en Nora wel."Ik keek Sara vies aan. Nora kneep me en fluisterde "doe normaal a heks" "ik zag je wel vies kijken" zei ze. "Kom gewoon helpen" zei ze. Sara grijnsde en liep naar binnen. Ughh ik krijg echt jnoen van haar, wacht maar Sara ik pak je terug. En we sleurde de koffers naar binnen. Toen we klaar waren ging ik naar me kamer."ohmyAllah" "SARAAAA GA ME KAMER UITT!" "Jou kamer?!!, ha dit is mijn kamer" zei ze en grijnsde. "Hou je bek a hond, ga NUUU mijn kamer uit!!!" Schreeuwde ik. Nassim kwam binnen" waarom schreeuwen jullie?" Vroeg hij "Nassim(snik) Nassim ze scheld me uit en zegt dat dit haar kamer is" "Soumaya toon wat respect!" Zei hij. "WAAROM KRIJG IK DE SCHULD!??, GA ALLEBEI ME KAMER UIT!" Ik duwde Sara me kamer uit en Nassim ook. Ik gooide Sara's koffer uit de kamer en zwaaide naar haar. "Doeii bitch!" En glimlachte naar haar. Ik plofte op bed en viel in slaap.
Pp Nassim:
Wat is er met Soumaya, ze heeft de laatste tijd echt een grote mond tegen Sara. Wat heeft ze met Sara. Sara is MashAllah een mooie lieve meid.. Mijn koningin. Dacht ik.
Pp Sara:
Yeck, Soumaya je doet highclass tegen mij?! Wacht maar.. Je gaat zien. Ik mocht je vanaf het begin al niet
Pp Yassir:
Yess eindelijk weer internet, we hebben hier wifi. Ik appte me bro Soufyan(broer Farah)
Y: Ewa bro, wij zijn Alhamdoullilah goed aangekomen.
S: Ewa, Alhamdoullilah.
Y:gaan jullie nog naar Marokko?
S:Verassing bro.
Y: Hoe bedoel je?
S: Je ziet het wel😏
Y: ik spreek je later, ik ga wat eten ik heb echt honger.
Ik liep naar beneden en dacht na wat de verassing zou zijn. Ik zag Nora, Sara en me ma in de keuken. Ze zaten te koken. Ik knuffelde me ma en gaf Nora een klap op haar achterhoofd. "Klote hond" zei Nora. "Hou ook van jou" zei ik.Ik hoop dat jullie dit deel leuk vinden. Reageren en stemmen mag altijd❤️ ik heb het druk met leren dus daarom post ik niet zo vaak delen. Ik ga me best doen❤️
Xoxo
JE LEEST
Marokkaanse liefde
De TodoTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...