Pp Sara:
Tfoe ik heb geen sleutels meegenomen! Shit shit!! "Hoe kon ik de sleutels vergeten zijn?!" Zei ik zacht tegen mezelf. Ik liep wat rond in de grote tuin en kreeg ineens een idee. Ik rende naar de voordeur en belde heel lang aan, ik rende naar de tuin en verstopte me achter een boom. Ik zag dat de deur werd geopend.. Het was Nassim.Hij keek om zich heen en liep richting de tuin, ik kwam snel achter de boom vandaan en rende snel naar de voordeur die gelukkig open was, eenmaal binnen liep ik gelijk naar mijn kamer.
Pp Nassim:
Ik hoorde de bel lang gaan. Ik stond op en liep naar beneden en opende de voordeur, ik keek om me heen en zag niemand staan. Ik liep naar de tuin en keek ook om me heen.Hmm vreemd. "Het zal vast die irritante jongens zijn die belletjes lellen" zei ik tegen mezelf en liep weer terug naar binnen. Ik liep de kamer van Yassir binnen en ging weer verder slapen.
Pp Sara:
Ik liep mijn kamer binnen en zag dat Nassim hier niet sliep. Ik kleedde me uit en pakte mijn pyjama en plofte op bed. Ik stuurde Hamid een berichtje heyy schat, ik werd wakker en ben gelijk naar deze mensen geggaan😒 ik hou van je! Xx
Ik keek even hoe laat het was..4:30 uur. Ik haalde de kussen uit me deken weg en viel in slaap.~~
Pp Nora:
Ik werd wakker en zag dat Samira en Farah er niet meer waren.. Ik stond op en zag dat de koffers van de meiden voor de deur stonden. Ik wreef in me ogen en keek nog eens goed "ohja Samira,Maisara,Farah en Soufyan gaan vandaag terug naar Nederland" ik pakte me telefoon die op mijn nachtkastje lag. Ik keek op Snapchat en opende het verhaal van Samira.. Er stond een foto van mij slapend op. Echt een sukkel, maar wel mijn sukkel❤️ ik stond op en liep naar de douche. Ik deed mijn dagelijkse wassing en verrichte het gebed. Ik pakte mijn huisjurk en trok hem over mijn pyjama aan. Ik deed een hoge slordige knot in en liep naar beneden, mmm ik snoof de geur op na Nederlandse pannenkoeken, ik ben er gek op. Ik liep naar me moeder en gaf haar een kus op haar wang en haar voorhoofd en mijn pa alleen op zijn voorhoofd. Nassim gaf ik een boks en een knuffel, Soufyan alleen een boks,Samira een knuffel en Farah natuurlijk ook. Maisara en Soumaya ook, Sara gaf ik de gebruikelijke kussen (met moeite) en Yassir gaf ik niks. Ik kwam tegenover hem zitten en negeerde hem.
Pp Yassir:
Nora kwam naar beneden en groette iedereen behalve mij..ze kwam tegenover mij zitten en gaf mij geen blik. Toen we klaar waren met het ontbijt was het inmiddels al 11:00 uur. Samira,Farah,Maisara en Soufyan gaan om 13:00 weg. Ik ga Farah missen ouwe maar wij gaan ook weg over 2 dagen, alleen hoe moet ik ervoor zorgen dat Nora mij vergeeft?.. Toen we klaar waren met het ontbijt ruimde de meiden af. Ik nam plaats op de bank naast Souff "vandaag osso" zei ik "jaman" zei hij. "En je hebt ook nog eens mijn zusje gefixt" zei hij lachend en gaf me een klopje op me rug. "Ahaha ja man" zei ik "zorg goed voor haar wanneer je getrouwd bent met der" zei hij "tuurlijk broer" zei ik en keek naar Farah en gaf haar een knipoog.
Pp Nora:
We ruimden alles af en liepen naar boven, ik plofte neer op bed en Samira en Farah kwamen naast mij op bed liggen(heb een 2 persoonsbed) "wat is er met jou en Yassir?" Vroeg Farah. Ik vertelde ze alles van wat er gister is gebeurd. "Yassir wou je alleen beschermen" zei Samira "ja maar dan hoeft hij niet zo te doen, hij had Samir bijna vermoord" zei ik "als ik hem was had ik hem ook zo aangepakt" zei Farah. "Tja jullie hebben wel gelijk" zei ik, ik moest Yassir niet zo negeren. Net op dat moment kreeg ik een appje van Samir binnen.
S: goodmorning schoonheid
N: ahaha goedemorgen
S: lekker geslapen?
N: ja hoor, jij?
S: ook
S: uhm, als je naar Nl gaat en ik ook zullen we dan een keer afspreken?
N: ja leuk!
Samira duwde me in me zij en gilde "oehh Nora heeft een date!" "Ssshhtt Samira hou je bek eh stinkdier" Farah ging stuk van het lachen.*Vliegveld*
"Girlss ik ga jullie missen" "pff ik jou ook" zei Farah "bhel we gaan elkaar nooit meer zien" zei Samira lachend. "Ahaha alsnog ik mis jullie zelfs als jullie 1 dag niet op school zijn" zei ik lachend.. Het wad inmiddels al 12:30 dus over een half uurtje gaan ze vertrekken. We namen afscheid van elkaar en we moesten al huilen "klaar saffi niet huilen" zei Farah en we veegde onze tranen weg.
Vergeet niet te stemmen en te reageren❤️
Xoxo
JE LEEST
Marokkaanse liefde
CasualeTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...