Heee lieve lezerss!! Het spijt me spijt me spijt me spijt me spijt me zo erg dat ik meer dan 2 weken geen nieuw deel geplaatst heb.. Ik had het echt hartstikke druk met school. Ik had deze weken veel toetsen. Maar hamdoullilah deze week eentje dus dan ga ik me best doen om meer delen te plaatsen! Mensen vragen aan me of ik gestopt ben met mijn boek, het antwoord is: NEE! Ik had gewoon een drukke periode. Want ik weet hoe het voelt wanneer er lang geen deel wordt geplaatst. Much love for youu❤️
Wat vooraf ging:
Ik had echt niet van hem verwacht dat hij me daar heen bracht zodat hij kan dansen en dat Hamid mij ergens mee kan nemen..Ik ben zo boos, nee woest op hem dat ik zelf huil.
Ik ga niks tegen Samir zeggen over wat Nourredine gedaan heeft. Want ik wil niet dat hij zijn handen vies maakt aan een stuk vuil!
Pp Nora:
Ik opende me ogen en keek even om me heen, en herinnerde wat er gister gebeurd is.Ik keek hoe laat het was; 6:30.
Ik vergrendelde mijn mobiel en zag dat ik een aantal gemiste oproepen had. 1 van Farah, 3 van Samir, 7 van Nourredine...
Nourredine hoef ik echt nooit meer te zien, echt niet sinds wat hij me gister heeft aan gedaan.
Ik moeizaam op en schuifelde naar de badkamer waar ik mijn dagelijkse routine deed.
Ik stapte de badkamer uit en verrichte het gebed, ik deed wat dua's voor mijn liefste Soumaya.
Ik liep naar m'n kledingkast en pakte er een grijze t-shirt, en een beige blousje/vest uit. Ook pakte ik mijn witte skinney jeans uit en trok deze aan.
Mijn haar gooide ik los en deed lichtjes make-up op.
Ik pakte mijn beige MK tas en gooide daar al mijn boeken en spulletjes in.
Ik werd gebeld door Samir, "hee Nora! Waarom nam je gister niet op" "mijn geluid stond uit" loog ik. "Hmm okee, ik wou even zeggen dat ik wat zaken in België moet regelen" "w..wat?! België?! Voor hoelang en wanneer" "ik ga vanmiddag vertrekken en het duurt ongeveer een weekje, Nourredine gaat op je passen. Hij brengt je naar huis en school"
Nourredine?! Tfoe
"Waarom Nourredine?!" "Hij is een goede vriend van me en ik weet dat hij niks kwaad kan doen" ik rolde met mijn ogen en zei "t zal wel, maar wat voor zaken dan?" "Dat vertel ik wanneer ik terugkom ja lieverd" "oh okee, maar ik ga je missen" zei ik sip. "Ik jou ook maar ben weer snel terug, als je uit bent kom ik even langs om afscheid te nemen" "is goed"
Ik keek hoelaat het was en het is alweer 7:15. "Babee ik moet nu gaan,
Doeeiii" "doeeii" zeiden we nog en hingen op.Pff wat voor zaken?! En helemaal in België.. Ik wil Nourredine niet meer zien maar nu blijkt dat hij op me moet passen.. Ughh.
Ik liep naar beneden waar ik ontbijt maakte en het op at.
Ik keek wat op Snapchat en Instagram en op Whatsapp.
Ik hoorde geklop.
Ik opende de deur en stond oog in oog met Nourredine.
Ik pakte mijn Woolrich jas en trok mijn schoenen aan. Ik duwde Nourredine aan de kant en liep richting school.
Nourredine liep achter me aan en hield me strak vast. "Nora! Wat er gister is gebeurd was echt niet mijn bedoeling" "laat me los!!" Snauwde ik hem toe.
Hij trok me zijn auto in en we reden weg. De hele reis waren we stil.
Toen we op school aankwamen stapte ik gelijk uit en liep de school binnen waar ik Farah,Samira en Leila tegen kwam.
Ik vertelde hun alles van Samir tot aan Nourredine.
Ze keken me verbaast aan. "Nee Nourredine zou dat nooit doen!" Zei Leila. "Jawel! Wat deed hij gister dan?!" Zei ik pissig.
"Nee Nora laat me de waarheid vertellen" hoorde ik Nourredine achter me zeggen. "Hou je bek ik hoef niks maar dan ook niks meer van jou te horen!" Zei ik kwaad en liep het lokaal binnen.
Uit.
Ik heb de hele dag niks tegen Nourredine gezegd. De meiden zegen steeds nee kan niet dit dat. Het kan wel! Want hij heeft het gister gedaan!
Ik liep de school uit en zag Samir staan. Ik rende naar hem toe en vloog hem om de hals.
"Samir waarom ga je naar België?" Vroeg ik hem bezorgd.
Stem en reageer❤️
JE LEEST
Marokkaanse liefde
RandomTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...