Pp Nora:
Ik kon mijn oren gewoon niet geloven! Ik vloog Nouredinne plotseling om de hals uit blijdschap.Ik besefte net wat ik gedaan had en liet gauw los en keek met een rode kop naar de grond..ohmyAllah.
Ik zag dat hij er ook stil van stond en krabde op zijn achterhoofd "uhm goed.. Zal ik je brengen naar Farah?" Vroeg hij aan me.
Ik knikte en liep snel naar zijn BMW en stapte voorin in. Hij kwam ook zitten en startte de motor.
Ik keek strak voor me uit en voelde me schuldig omdat ik Nouredinne niet gelooft had en dat ik de hele dag boos op hem was zonder reden.
Ik keek naar hem en zag dat hij zich concentreerde op de weg, ik bestudeerde zijn hoofd goed zonder dat ik het in de gaten had.
Hij heeft echt een scherpe kaaklijn, mooie lichtbruine ogen die twinkelen, zijn haar is perfect, spierwitte rechte tanden, stylo on point..
Hij keek in één ruk om en hij zag dat ik naar hem keek en begon te glimlachen.
Shit
Ik dacht meteen aan Samir, mij bæ❤️. Wat zou hij nu doen? En wanneer komt hij me hand vragen..
Ik keek nogmaals naar Nouredinne en zei "Nouredinne.." "Ja" "uhm Sorry.." Zei ik schuldig "voor wat?" "Dat ik je niet geloofde over wat we gister gebeurd is" zei ik en keek naar me voeten die ik op de grond tikte.
Hij was even stil en zei daarna "geeft niet.." "Echt?" Vroeg ik hem nogmaals. Hij stopte de auto omdat we waren aangekomen.
We keken elkaar nog een tijdje aan en 'schrok' wakker..
"Uhm ik ga.. Bedankt voor het brengen" zei ik en wou net uitstappen maar voelde Nouredinne's hand op de mijne. Ik keek van de hand naar z'n gezicht.
"Nora, ik heb het je vergeven" zei hij en hief zijn hand snel op en legde die op de stuur.
Ik knikte maar wat en schudde me hoofd licht en moest het nog tot me doordringen wat hij net gedaan heeft..
Hij mag mij toch niet?? Dus wat doet hij dacht ik in mezelf.
Flashback pp Nouredinne
Ik liep de klas in en nam plaatst.
Er waren 10 minuten voorbij en Nora is er niet. Ik had gehoord van Samir dat ze vandaag wel zou komen.
Wat boeit mij dat eigenlijk?
Niet veel later stormde Nora de klas binnen. Ze had een barca pak aan waardoor je haar mooie figuur zag..
Mooi? Hahah nee ik bedoel dikke figuur.
"Mevrouw Charif je bent te laat haal maar een te laat brief!" Zei de docent streng.
"Maar mevrouw alstublieft!" Zei Nora smekend. "Tegenstribbelen ook nog?! Haal maar een uitstuur brief én een te laat brief" ik begon te grijnzen en waarschijnlijk zag ze dat.
Ik schonk hem nog een zwakke glimlach en stapte de auto uit en sloot de autodeur.
Heeeeee, morgen marokko inschallah😍. Wie gaat er nog meer?
Ik ben dus tijdelijk afwezig omdat ik weer een nieuw simkaartje moet halen etc.. En jullie kennen de internet van Marokko😪 struggle is hard.Maargoed😘 veel leesplezier
Ohjaa vergeet niet te stemmen en te reageren
Xoxoxo
JE LEEST
Marokkaanse liefde
RastgeleTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...