Pp Nassim:
"Endan? Je kan toch scheiden" hoorde ik een stem in me hoofd scheiden. Neeneee. Dacht ik mezelf. Ik werd uit me gedachte gehaald omdat Sara moest huilen. Haar hoofd leunde ze op mijn borstkast, "Sara? Waarom huil je?" "WAAROOM IK HUIL?!!!" "HOU JE NOG WEL VAN ME??!!!" Zei ze. "SARAA WAT IS ER MET JE JE OVERDRIJFT TE VEEL EN DAAR KRIJG IK ZO'N HOOFDPIJN VAN" ze rende naar onze kamer. Ik zag dat Samira moest lachen. Ik liep naar haar toe "Samira Sara is zo en tja soms is ze echt irritant en dan denk ik van zal ik scheiden" ik gaf haar nog een knipoog en liep naar me kamer.
Pp Samira:
vindt ik Nassim leuk?? Neeeeenneee hij heeft al een vrouw! Hij vertelde me dat hij soms denkt om met haar te gaan scheiden"omggg!!" En hij gaf me een knipoogg. Ik werd helemaal rood. "Hij gaf je een knipoog!" Zei Nora "huh echt??" Zei ik expres "ja zag je dat niet" "nee, kom naar beneden" we liepen naar beneden. "Nora waar zijn je ouders?" Vroeg Farah "Naar de markt"
Pp Sara:
Eerst Soumaya die bitchi doet en nu die Samira die Nassim van me afpakt. Nassim kwam de kamer binnelopen om zich om te kleden. Nee niet hij komt naar mij toe hij loopt gelijk naar de kledingkast. Hij pakte zijn psg trainingspak en trok m aan "nassim?" "Hmm" "hou je nog wel van me?" Hij kwam naast me op bed zitten "Sara" zuchtte hij "ik houd nog wel van je maar de laatste tijd overdrijf je erg" ik keek verdrietig naar de grond, hij tilde met zijn vingers mijn kin omhoog zodat ik hem in zijn mooie groen/bruine ogen aankeek. "Sara luister" "sinds we getrouwd zijn hebben we vaak ruzie en discussies en dat wil ik niet" " ik ook niet" hij gaf me een kus op me voorhoofd en ging weer weg. Pff..
Pp Nassim:
De laatste tijd gaat mijn liefde voor Sara steeds weg. Omdat ze zo overdrijft en irritant doet tegen iedereen alleen wil ik haar niet kwetsen dus gaf ik snel een kus op haar voorhoofd. Ik liep naar Soumaya's kamer "Soum ik ga even boodschappen doen" "okee a gra(poep)" Maisara moest lachen. Ik liep naar beneden en zei iedereen gedag. Toen ik buiten was snoof ik de geur van Marokko op en het stonk naar vis. Beter lopen in deze vislucht dan met dat gezeik van Sara.
Pp Farah:
Toen Nassim vertrok ging iedereen naar boven behalve ik en Yassir.. Awkwardd!! Ik ging naar de keuken om wat te drinken. Opeens werd alles zwart omdat iemand zijn handen voor mijn ogen deed "rara wie beeeen ik??" Zei Yassir met een piepstem. "Hahaha Yassir jij bent het" zei ik, ik draaide me om en hij stond vlak voor me. Ik werd helemaal rood. "Uhm hoii" zei ik. Wtff ik zet mezelf voor schut dacht ik in mezelf. "Wat ben je schattig als je bloost" zei hij. Hij tilde me opeens op, maar dan deed hij me bovenlichaam achter zijn rug en me benen bij zijn borstkas. "YASSIIRRR!!" "LAATT ME LOSS!!"
Pp Yassir:
Ik tilde Farah op en begon te schreeuwen. Ik rende naar buiten. En stopte voor het zwembad ik moest grijnzen. "NEEEE YASSIRRR WOLLAAHHH ALS ME DAAR IN GOOIT!!" Schreeuwde ze. Ik gooide haar in het zwembad. "AAAAAAAA" ik ging stuk van het lachen, ze kwam het water uit en voor ik het wist lag ik zelf in het zwembad. "FARAAAHHH!!" Ik trok me zelf aan de rand omhoog maar Farah duwde me terug waardoor zij ook in het water viel. "HAHAHAHAHAHA" we moesten hard lachen. Ik zag Nora en Samira in de deuropening staan. Nora knipoogde naar me. Ik gebaarde dat ze weg moesten.
Pp Nora:
Ik en Samira gluurde via de deuropening. Hahaha Yassir zag ons staan en gebaarde dat we weg moesten. We rende terug naar boven en gluurde via het raam "wat zijn ze cute samen" zei Samira "ja!"
Pp Farah:
"OhmyAllah" hij kwam naar me toe zwemmen. Hij deed net alsof hij een haai was dus ik zwom voor me leven. Maar hij was te snel dus hij pakte me bij me middel. We gingen samen zitten op een soort van bankje onder water(onze hoofden en bovenlichaam waren wel gewoon boven water)ik zat op zijn schoot"Farah" "jaa" zei ik. "Ik hou van je" "ik ook van jou Yassir" hij gaf me een kus in me nek. Ik aaide over zijn wang en keek hem diep in zijn mooie ogen aan. Voor ik het wist waren mijn lippen op zijn lippen. "Yassir saffii genoeg" zei ik met een rood hoofd. "Ik ben nog lang niet klaar met jou" en keek me eng aan. "Yassirr!!" En ik gaf hem een stoot op zijn borstkast. Toen ik uit het zwembad was tilde Yassir me op en bracht me naar Nora's kamer. "Yassir zometeen ziet iedereen ons" zei ik zachtjes "endan??, ze mogen weten dat ik van jou hou prinsesje" toen ik in Nora's kamer was gaf ik Yassir een kus op zijn wang en gaf hij mij een knipoog, en verliet hij de kamer. "FARAAHHHH!!" Ik schrok me dood ik wist niet dat Nora en Samira in de kamer waren. "Hoe was het me Yassir" zei Nora met een knipoog. Ik vertelde ze het hele verhaal "omgg zo lieff!" Zei Samira. "Wanneer is de bruiloftt??" Zei Nora lachend "binnenkort" zei ik met een glimlach.
Pp Nora:
"Ga je nou maar omkleden, je bent kletsnat" ze pakte haar kleding en ging douchen. "Ik ga even kijken waar Soumaya en Maisara zijn" "saff isgoed" zei ik. Ik keek wat rond op app en zag dat Leila online was. (Leila is trouwens ook een goede vriendin van Nora, Farah en Samira)
N: LEILAAA DUSHIII!!
L:NORRAAA SCHATJEPATATJE!💋
N:we missen je houbii
L: ik jullie ook😪
N: hoe gaat het met Imane??!
L: Alhamdoullilah ze mocht gister naar huis en nu moet ze goed uitrusten.
N: Alhamdoullilah ten alle tijden.
N: en hoe gaat het met jou??
L: ook goed alhamdoullilah.
N:mooi.(ik vertelde haar alles wat er was gebeurd)
L: Ughh die Sara😒
L: maarr.. Mischien gaat Nassim scheiden met haar en trouwt dan met Samira.
N: Allahou3lam(alleen Allah weet het)
L: Maarr Omggg voor Farah😍 is het zoooo cute!!
N: jaahe, ik ga douchen doeii schatt💖
L:doeii lieverdd!
Ik sloot me telefoon af en Farah kwam vrolijk de douche uit. Ik stapte de douche in en liet het warme water over mijn lichaam stromen en dacht wanneer ik de ware tegen zou komen. Toen ik klaar was met douchen pakte ik me nike short en een t-shirt(pyjama in Marokko, het is erg warm daarom) Farah had hetzelfde aangetrokken. "Ey Nora waar is Samira?" "Die is bij Soumaya en Maisara"
Pp Samira:
Ik liep Soumaya's kamer binnen en ging wat praten met ze. Ik liep naar beneden on wat te gaan drinken maar net op dat moment belde iemand aan "ik ga wel" schreeuwde ik. Ik deed de deur open en zag Nassim en zijn ouders staan. Ik begroette en nam de boodschappentas van Nassim over, dat wou ik eigenlijk. "Nee het is te zwaar" en hij knipoogde alweer. "Anders breek je je rug" zei hij lachend ik gaf hem een stoot tegen zijn arm en liep terug naar boven om mijn pyjama aan te trekken. Net voordat ik de deur wou openen zei Nassim "slaaplekker schoonheid" omggomgggg dacht ik in mezelf. "Weltrusten" zei ik met een glimlach. Ik zag dat Farah en Nora lagen te slapen. Ik viel na lange tijd ook in slaap met Nassim in mijn gedachte.Ik heb bij dit deel 1277 woorden gebruikt, speciaal voor jullie mijn lieve lezers❤️ zet in de comments wat jullie van dit deel vinden. Ik ga pas verder bij de 8 stemmen. Dus stem erop los❤️😌
Xoxoxo
JE LEEST
Marokkaanse liefde
RandomTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...