Pp Nora:
We veegden onze tranen weg, "ik hou van jullie!" Zei ik "ik ook" zeiden Farah en Samira. "Aan de kant eh varkens nu wil ik Farah" zei Yassir, hij trok Farah naar zich toe en ze knuffelden elkaar. Yassir aaide haar over haar wang maar Farah haalde zijn hand weg en zei "Inschallah"
Pp Yassir:
Ze haalde mijn hand weg en zei "Inschallah" "ik hou van je en ik ga echt missen" "ik jou ook" en ze liet een traan vallen maar die ving ik op"niet huilen, ik zie je weer in Nederland en dan kom ik hand inschallah vragen" zei ik.ze glimlachte en begon te blozen.
Pp Samira:
Nassim kwam naar mij toe lopen en hield me bij mijn schouders vast "let goed op je zelf" zei hij en hij knipoogde "Nassim.. Ik ga je missen.." Zei ik verlegen "ik jou ook schoonheid" zei hij. Omggg!!! "Maar we zien elkaar snel weer en dan elke dag" zei hij.. Wat bedoelt hij daarmee??
Pp Nora:
Ik liep naar Maisara toe en nam ook afscheid van haar en als laatst van Soufyan. Ze moesten nu echt gaan en we zwaaiden ze uit. "Hebben jullie honger?" Zei Nassim "Ik wil een starbucks" zei Soumaya "ja ik ook wel" we liepen naar de Starbucks coffeeshop en we namen een starbucks. We liepen richting de auto, Yassir gleed uit waardoor hij viel. Ik kon mij lach niet in bedwang houden en proestte het uit "HAHAHAHAHAHAH" Soum en Nassim gingen ook stuk van het lachen. Ik zag dat Yassir nu ook opstond en meelachte "qa deze parkeerplaats is zelfs glad" zei hij lachend en krabde aan zijn achterhoofd. Hij liep naar mij toe en zei "Nora.. Sorry" "saffi ik vergeef het je" zei ik "kom hier eh bolle" zei hij en gaf me een dikke knuffel en een kus op me wang.Hij pakte me starbucks af en zei "deze krijg je niet meer terug" "YASSIIIRRRRR!!!" Zei ik zogenaamd boos "geeff terugg!!" Nassim pakte de beker uit Yassir zijn handen en deed alsof hij het terug aan mij wou geven net wanneer ik het aan wou pakken flashte hij mij, ik deed zijn hand naar achter en dronk er zelf aan. "Tfoee 3lik a varken" zei ik, hij gaf het weer terug maar hij was leeg (😐) Soum moest lachen en Yassir ook. Ik gooide de beker weg en stapte de auto in, omw home.
*thuis aangekomen*
"We gaan zo naar Marjane(grote supermarkt in Marokko)" zei mama "ja we moeten boodschappen doen want we gaan over 2 dagen weer naar Regenland Inschallah" zei baba"Ik blijf nog hier, ik voel me nog een beetje ziekjes" zei Sara. Ik zag dat Soumaya haar vies aankeek. "Isgoed benti (dochter van me)blijf jij dan hier met Nassim?" Ik zag dat Nassim dat niet wou maar zei toch "ja mama ik doe het voor jou" "Soumaya,Nora en Yassir ga jullie klaarmakenn" zei baba. We liepen met zijn 3en naar boven en ik liep me kamer binnen. Ik liep naar mijn inloopkast en keek wat ik aan zou trekken."uhmm eens kijken" ik pakte een witte strakke jurk die mooi over mijn lichaam valt,de zijkant van de jurk is open en de mouwen zijn driekwart lang, ik gooide mijn haar los en deed lichtes make-up op, ik deed nog een lekker geurtje op van Victoria Secret. Ik deed mijn MK sandalen aan. Ik machte de sandalen nog met een witte MK schoudertasje. Ik maakte nog wat selfie's en liep naar beneden. Iedereen stond klaar en ik zag dat Soumaya ook dezelfde jurk als mij droeg maar dan grijs. En Yassir droeg een berge short die tot aan zijn knieën kwamen,hij droeg een zwarte Polo Ralph Lauren shirt, hij had zwarte Huraches aan en hij had nog een zwarte Rolex horloge en hij had nog een lekker geurtje op van Playboy. "Kom we gaan" zei Yassir. We stapten de auto in en Yassir begon met rijden. Ik zat naast het raam en deed mijn oortjes in en luisterde naar Alaka-broederliefde ik zong zachtjes mee kom binnen en ik zeg de geluidsman doe die shit harder vandaag Alaka. Ik staarde uit het raam en we stopten voor de stoplicht. Er stond een cabrio naast ons met alleen jongens erin. Ze keken me allemaal aan en gaven me allemaal een knipoog.. Ughh, eentje wees naar mij en gebaarde dat ik het raam open moest doen. De stoplicht springt op groen, gered door de stoplicht bitches.
*Marjane*
We liepen de Marjane binnen, baba pakte een boodschappenkar. "Ik ga even zoeken naar Redbull" zei ik "wacht ik ga mee!" Riep Yassir en hij kwam achter mij aan lopen. We pakte blikjes Redbull om zo te drinken en voor onderweg. "Wacht ik zie daar Oreo" zei ik en rende als een gek naar de Oreo. Ik pakte 2 pakken Oreo en wou weer terug naar Yassir lopen maar ik botste tegen een oude vrouw aan met boodschappen in haar handen "Smahlia!!"(sorry!)Zei ik en hielp haar met de boodschappen opruimen. "M3lish benti(maakt niet uit dochter van me)" zei ze. Ik gaf haar haar spullen terug en rende weer terug naar Yassir. "Waarom ren je als een Hyena?" Zei Yassir lachend "waarom ben jij een hyena?" Zei ik "omdat ik dat van jou heb geërfd" zei Yassir. Ik keek hem droog aan en ik pakte nog wat zakken snoep en chips. "Dikzak kom we gaan weer naar mama en baba" zei Yassir.
We rekende alles af en liepen weer terug naar de auto. "Mama,baba gaan we op kamelen rijden??" Ik zag dat me ma en me pa elkaar aankeken "saffi isgoed, dan kunnen we daarna naar het strand" zei baba "en Nassim dan?" Vroeg Yassir "we gaan zo naar huis en dan gaan we met z'n allen" zei mama "allen? Sara hoeft niet zij is toch ze3ma(zogenaamd) ziek" ik zag dat me ma Soumaya streng aankeek. Yassir starte de auto weer we vertrokken weer naar huis om onze zwemspullen te pakken..
Weer een vervolgje. Vergeet niet te stemmen en te reageren❤️Hebben jullie trouwens nog ideeën voor wat er nog gaat gebeuren ofso(heb beetje inspiratie nodig😂)
Xoxo
JE LEEST
Marokkaanse liefde
RandomTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...