Pp Nora:
Ik moet sterk blijven! We vinden Soumaya echt waar!Ik besloot om voor me ouders en Yassir een ontbijt te gaan maken.
Ik liep naar de keuken om harcha te maken en ik zette Marokkaanse muntthee op.
Het was al 10:00 dus ik besloot om ze wakker te maken.
Ik liep naar Yassir zijn kamer en maakte hem wakker "Yassir, opstaan ik heb ontbijt gemaakt" "Laat me slapen!" Zei hij. Ik sloeg de dekens van hem af "Nora kowed(opdonderen)" zei hij. "We laten niks voor jou over hoor" zei ik nog en liep de kamer uit en maakte me ouders ook nog wakker.
Na het ontbijt ruimde ik op. Het was 12:00. Ik maakte een fijne plekje voor mama en baba want ze zijn echt uitgeput. "Chokran benti (dankjewel dochter)" zei baba.
Ik nam Yassir even apart en liet hem dat filmpje zien die ik kreeg van de anonieme ontvoerder. Want ik wil niet dat me ouders nog zieker worden.
Hij sloeg hard tegen de muur en zei "Wollah ik maak ze één voor één dood!" Hij ging met zijn hand door zijn haar en keek me aan "Nora, Soum komt terug geloof me!" Ik knikte naar hem en maakte een soepje voor me lieve ouders.
Het was alweer een dag voorbij zonder Soumaya.. Wat miste ik haar toch!
Pp Soumaya:
Ik kon het hier geen dag langer meer volhouden.Ze mishandelen mij, ik kan niet meer echt niet. Het doet zoveel pijn.
Sara die kwam weer binnen en sloeg me, ik kon me niet bewegen omdat ik vastgebonden zat dus tufte ik maar in haar gezicht "vuil kreng!" Gilde ze en ik ontving weer een klap.
"Wat moeten jullie van mij?!!" Zei ik met tranen. "Hahaha lieverd ik wil je kapot maken en je familie natuurlijk ook!" Zei Sara "en geld!" Zei de man die me bekend voorkwam.
Ik barstte in tranen uit. "Laat me asjeblieft gaan" zei ik gebroken. "Nee! Totdat we het geld ontvangen" zei Sara. Ze verlieten de kamer..
Ik deed wat dua's zodat Allah swt mij hieruit kan verlossen.
Pp Nora:
Ik nam plaats met Yassir op de bank. Op dat moment kreeg ik een sms:
Jullie hebben nog weinig tijd! Om precies te zijn 1 dag!OhmyAllah!! 1 dag?!! We hebben nog geen geld niks! "Yassir kijk kijk!" Ik liet hem m'n berichtje zien.
Hij liep gelijk naar boven.. Ik rende mijn trap op en zocht naar spulletjes die ik kon verkopen. Ik pakte wat gouden en zilveren armbanden.
Ik trok gauw m'n spijkerbroek aan en een vest. Mijn haar deed ik in een donut. Ik pakte snel mijn schoudertasje en deed daar al die armbandjes en kettingen in.
Ik liep naar beneden en zag dat Yassir geld zat te tellen. "Waar heb je dat geld vandaan?" Vroeg ik. "Van mijn rekening" zei hij. "Waar ga je heen?" Vroeg hij "ik ga wat armbandjes verkopen.." Zei ik. Hij knikte maar wat en ging verder met tellen.
Ik verliet het huis en reed weg naar een juwelier.
Pp Soumaya
Ik had honger en ik bibberde van de kou.Ik zag dat er een scherp glas stukje naast me op de grond lag. Ik pakte het stukje en sneed m'n touw door.
Er zaten rode plekken op mijn pols. Ik stond op en zag dat er een raam in het kamertje was! Die was me nog nooit eerder opgevallen.
Ik brak het glas en klom moeilijk uit het raam. "Oke nu moet ik snel weg!" Zei ik tegen mezelf en rende maar, ik weet niet naar waar. Ik weet niet eens waar ik ben.
Ik kon nauwelijks rennen ik was gewoon doodop.
Ik moest een weg oversteken maar keek niet of er een auto reed. Ik hoorde wat getoeter maar ik was bang dat ze me nog een keer zouden pakken dus rende in verder.
Ik zag alles om me heen zwart worden...
Niet zo lange deel maar ik had toch nog snel een deel voor jullie geplaats❤️
Stem en reageer!
Xoxo
JE LEEST
Marokkaanse liefde
AcakTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...