Pp Nora:
NORAAAAA!!! YALLAHH ZIEDD FIKKIE MEN N3ES( wordt wakker) hoor ik me moeder roepen van beneden. "Uuff mama nog 5 minutjes" zeg ik. "NORAAA!!! ZIEDD(kom op)" "OKE MAMA IK GA AL OPSTAAN" schreeuw ik terug. Ik keek op me mobiel en zag dat het 2 uur 's nachts is. Ik nam snel een korte douche en deed me wassing. Toen ik klaar was met bidden dacht ik "bruhh wat had ik net gebeden fajr is nog niet eens"" m3lish (maak niet uit) ik heb extra gebeden" ik zocht in de kast naar makkelijke kleding voor onderweg. Uhmm.. Eens kijken, ik pakte een strakke spijkerbroek en een dikke berge trui het is niet eens warm hier in de zomer, ewaja dit is Nederland dacht ik bij mezelf.en me berge Nikes deed ik ook aan(zie omslagfoto) ik gooide me haren los , ik deed lichtjes make-up op. Ik deed de laatste spulletjes in me tasje en ik ging naar beneden. Sbah el ghir(goedemorgen) mama en baba. Ik kuste ze allebei op hun voorhoofd. Ik gaf een knuffel en een boks aan Yassir en ik gaf een kus aan me zusje.We gingen ontbijten, iedereen was stil. We waren natuurlijk allemaal moe het was namelijk half 3 's nachts. Maar het is zo saai dus begon ik met praten: hebben jullie zin om naar Marokko te gaan?? Yassir zei" stil eh aap ik ben moe" "tazz" zei ik "sorry hoor eh hmar(ezel)" saffi sektoe"(stil) zei me moeder. Wow wat is iedereen chagrijnig. Ik ging gewoon door met praten hahaha iedereen heeft jnoen(stres) gekregen van mij dacht ik in mezelf. Toen we klaar waren plofte ik op de bank en keek wat op whatsapp, ik appte Samira,Farah en Leila en zei dat ik zo omw marokko ga. Niemand reageert. Pff ze zijn vast aan het slapen. "Noraaaa Yassiirr kom we gaan langs Nassim en Sara en dan gaan we naar Marokko inschallah" zei baba(papa)
Pp Yassir:
Ik hoorde Nora van de trap aflopen, ze gaf me een knuffel en een boks. Ze begon met praten maar ik had zo geen zin om te reageren het was 3 uur 's nachts! Dus zei ik maar" stil eh aap ik ben moe" Toen we klaar waren met het ontbijt. Appte ik me broer Soufyan(broer Farah)Me pa zei dat we gaan vertrekken en dat we langs Nassim en Sara (vrouw Nassim) gaan, en daarna omw marokko. Waarom om deze tijd?! Ik stapte in en Nora kwam naast mij zitten en Soumaya naast Nora .We praatte nog wat over ditjes en datjes. Totdat de auto reed. Omw me broer Nassim.
Pp Nora:
ik had me oortjes in en luisterde naar hello van Adele. Toen we aankwamen bij Nassim en Sara zagen we ze al buiten staan wachten. We hebben een busje dus ze kwamen bij ons in bet busje. " eeyyy broerr van me" ik gaf Nassim een knuffel en hij deed de koffers in de kofferbak en ging helemaal achter zitten. Sara gaf ik de gebruikelijke kussen "Alles goed Sara??" "Hamdullillah met jou" " Hamdullillah ook goed" zei ik. Ze ging ook helemaal achterin inzitten naast Nassim. "OMW MAROKKOO BITCHESS" schreeuwde ik perongeluk iets te hard, waardoor iedereen moest lachen.
Pp Nassim:
Ik zag het witte busje aan komen rijden van me ouders"Ewaa siss" zei ik tegen Nora en Soumaya en gaf ze een dikke knuffel en een boks aan Yassir. Ik zette de koffers in de kofferbak, en ging toen helemaal achterin zitten met mijn prinsesje Sara. " OMW MAROKKO BITCHESS" zei Nora. "Hahahah" iedereen begon te lachen.
JE LEEST
Marokkaanse liefde
AléatoireTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...