Hoofdstuk 71

1.2K 66 10
                                    

Wat vooraf ging:
Ik zag even alles zwart worden, ik dacht dat dit het einde was. Het einde van mijn leven.

Ik tilde mezelf moeilijk en met pijn op en wankelde snel weg voordat iemand mij zag.

Toen ik de weg net wou oversteken kwam er een zwarte auto snel voor mij stoppen.

Het was Samir..

Ik kreeg een brok in mijn keel, er kwam geen geluid uit, alweer..

Pp Yassir:
Ik keek de zaal in, en gleed met mn ogen over de blikken van de mensen die er halfdronken bij stonden, het eerst wat mij opviel was een bekende jongen die ik eerder gezien had.

Flashback (nora pp)
Nora, kom we gaan even wat eten" zegt Yassir.  Hij komt me kamer binnen en ziet de jongen staan. "WIE BEN JIJ, WAAROM BEN JIJ MET ME ZUSJE IN HAAR KAMER?!?" "Nee Yassir, hij heeft mij gered"" hoe bedoel je gered?" Vroeg hij ik wees naar die jongen die op de grond lag. "Herken je hem nog, hij had soort van gevochten met Nassim, hij kwam mijn kamer binnen en trok aan me haar ik schreeuwde en schreeuwde en toen kwam hij binnen" zei ik.

Hij was de jongen die Nora aanrandde op de boot. Woede overheerste mijn hele lichaam.

Ik liep gelijk op hem af,deed m'n pistool terug in mijn zak en pakte hem meteen bij de kraag.

'Waar is Soumaya?!' schreeuwde ik

Hij zweeg en keek steeds weg. Ik gooide hem op de grond en verkocht hem een flinke klap.

Ik merkte een deur op aan de einde van de zaal en rende er naartoe.

Pp Sara:
Er stormde 2 jongens binnen met pistolen. Ik herkende er meteen één van de twee; Yassir.

Mijn hart stond even stil.

Ik keek snel om mij heen naar een goede verstop plek. Ik rende snel naar de bar verstopte mij daarachter.

Yassir rende naar de deur naast de bar.

Als hij mij ziet is het over en uit met mij. Ik pakt een grote glas en stond voorzichtig op.

Voor ik het wist stond ik achter Yassir, ik maakte mij klaar om het glas tegen Yassir zijn achterhoofd aan te breken.

Pp Nourredine:
Ik hield mijn pistool gericht op Hamid met steeds de vraag wat hij hier doet.

'Als één iemand een beweging maakt dan schiet ik hem dood begrepen?!' Iedereen knikte angstig.

Ik keek voor mij uit en zag dat er een zwangere vrouw met een glas in haar hand klaar stond om het op Yassir te breken. Schieten?? Dacht ik, nee ze is zwanger, dat kan ik haar niet aan doen.

Ik rende naar haar toe en pakte haar met mij arm om haar nek en viel op de grond. 'aaaaaaaa klotehond' gilde ze.

'Yassir ga snel kijken in die kamer! Ik let hier op!' Riep ik tegen hem.

Pp Yassir:
Ik keek achter mij en zag dat Nourredine op de grond lag met..... Sara?!

'Sara?! Gtfoeee hoerendochter' schreeuwde ik naar d'r.

Yassir ga snel kijken in die kamer! Ik let hier op!' Riep Nourredine tegen mij.

Ik rende snel de gang op, ik kon twee kanten kiezen, rechts of rechtdoor. Recht voor mij zat een kamer met de deur geopend.

Ik rende erheen en zag meteen Soumaya's shirt op het bed liggen. Ik zag oud brood op de grond liggen waar één hap van genomen is.

Ik zag handboeien naast het bed liggen, de kamer stonk extreem.

Ik rende naar het raam die openstond en keek naar beneden. Ik zag een auto voor een meisje staan.

'Soumaya!!!' Riep ik.

Ik rende de kamer uit en liep de trap snel af naar buiten.

Ik zag hoe het meisje of te wel Soumaya de auto in werd geduwd door een jongen.

'SOUMAYA!' Schreeuwde ik en rende richting de auto.. te laat, de auto reed snel weg..

Ik pakte zonder enige twijfel mijn pistool uit mijn zak en schoot het in de banden van de auto waardoor de auto begon te slippen.

Heyheyy lieve lezertjes,

Ik wil jullie ten eerste bedanken dat ik de 140dznd lezers heb behaald. Ik ben jullie zo dankbaar.

Ten tweede, ja ik weet het is alweer 2 maandjes geleden dat ik een deel heb geschreven en sorry alweer, daarom ga ik nu denk ik 1x per maand een deel uploaden.

Laat me weten wat jullie van het idee vinden en laat ook weten wat jullie van het verhaal tot nu toe vinden😘

Fijne vakantie iedereen!! (Ik ga naar Marokko volgendeweek en jullie??)

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu