Hoofdstuk 35

3K 182 27
                                    

Pp Sara:
Ik werd wakker met koppijn dat kwam zeker door de ruzie van mij en Nora. Ik hoop zo dat ze niks heeft verteld maar ik denk het ook niet anders leefde ik nu niet meer. Nassim slaapt niet meer naast mij maar hij slaapt beneden op de bank. Dat boeit me niet want ik hou toch niet van hem. Ik stond op en wou naar beneden lopen maar de duizeligheid hield me tegen. Mijn maag draaide steeds, ik rende naar de wc en spuugde alles uit. Wat is dit? Nee ik ben niet zwanger! Maar misschien ga ik straks toch wel een zwangerschapstest kopen.
Pp Nassim:
Ik was al wakker en maakte een tosti en thee. Toen ik klaar was met eten ging ik weer terug op de bank liggen en tv kijken. Op dat moment kwam Sara naar beneden lopen, ik wil niet meer met haar samenwonen. Ik ga het vanavond tegen iedereen zeggen dat ik wil gaan scheiden.

"Goedemorgen" zei ze "hmm" zei ik. "Kom aan tafel zitten we gaan eten" zei ze "nee ik heb al gegeten" zei ik. "Trouwens Sara we gaan vanavond bij mijn ouders eten" ik zag dat ze het niet leuk vond..pech voor haar. Ik keek even op me telefoon 11:00 zag ik op het beeldscherm. Wat zal ik doen? Ik liep naar boven om me om te kleden en schrok wat ik zag. Ik zag daar een aantal korte broekjes en topjes. Nee deze zijn niet van Sara. Ik liet het er maar bij en ging mij omkleden. Ik liep naar beneden en opende de voordeur "waar ga je heen!?" Zei Sara maar ik negeerde haar en liep naar mijn zwarte BMW X6 en reed weg.
Pp Sara:
Waarom negeert hij mij? Ik liep naar boven en schrok"shitt ik moest dit verstoppen" ik verstopte het gauw en kleedde mij ook om. Ik had een zwarte jurk aan en een zwarte hoofddoek.

Ik liep naar de Audi R8 die ook van Nassim was. Ik starte de auto en reed naar de apotheek om zo'n test te halen.

Ik liep gelijk naar de badkamer en opende de test. Oke dus 2 streepjes is positief. Na de test moest ik eventjes wachten.. 2 streepjes?! Shitt! Ik ben echt zwanger. Maar van wie? Ik herinnerde me de dag toen ik bij Hamid was. Ja dit kind is van Hamid en mij. Wacht even.. Ik ga zeggen dat dit het kind van Nassim en mij is zodat ik wat langer hier kan blijven.
Pp Nora:
Ik was samen met mama en Soumaya druk bezig in de keuken. Het was al 13:00. We waren bezig met de Marokkaanse rijstsalade en de visbestella. Mmm dit zag er verrukkelijk uit. Ik maakte wat foto's voor op Snapchat. Ik liep naar boven om me om te kleden. Ik had geen zin dus pakte ik gewoon mijn Marokkaanse huisjurk en trok hem aan. Het was inmiddels al 17:00 dus Nassim en Sara die komen zo.

Dinggdonngg de deurbel ging "ik ga wel!" Zei ik en deed de voordeur open. "Salam alaikom!" Zei ik tegen Nassim en Sara maar alleen Nassim reageerde met "wa alaikom a salam" . Ze kwamen naar binnen en namen plaats op de bank. Ik en Soumaya  brachten de thee en koekjes. Ik zat naast Sara en ze fluisterde in me oor "dankjewel voor dat je niks hebt gezegd" "geen dank" zei ik en moest grijnzen. Na de thee en de koekjes werd de rijstsalade opgediend.

We begon met z'n allen aan te vallen. Ik moest lachen om Soumaya waardoor ik me verslikte. Sara gaf me een glas water maar die liet ik 'perongeluk' op haar vallen. Mama gaf me nu een andere glas en dronk die in een keer leeg. "Oh sorry Sara!" Zei ik en ze liep naar de keuken. Ik zag dat Soumaya moest lachen. Ze kwam weer terug aan tafel zitten. De visbestella kwam ook weer en we vielen opnieuw aan. "Alhamdoullilah" hoorde ik baba zeggen. "Ik moet wat zeggen" zei Sara

Ik wou al! "Ik..i.ik" je bent een hoer ja dat weet ik zei ik in mezelf. "Ik..i..ik ben..n zzz...z.zwa..ng..er" zei ze. Ik zette grote ogen op. Ik zag dat iedereen schrok maar vooral Nassim. Mijn moeder maakte een vreugdekreet waarna ze Sara en Nassim dood knuffelde "dat is mijn kind niet!" Zei Nassim zelfverzekerd "A3udu bilahi mina shaitani rajiem, van wie dan wel?"zei me ma "weet ik niet maar echt niet van mij!!" Zei hij weer. "IK ZAG SARA GISTER MET EEN ANDERE JONGEN!" Zei ik "MET HOEREN KLEDING AAN!" vulde Soumaya aan.

Iedereen keek geschrokken naar Sara "is dat zo?" Vroeg m'n pa "Neee!! Echt niet" zei ze. Soumaya kwam op haar af en wou haar een stomp geven. Maar ik hield haar tegen want ze is zwanger. "Dit is Nassim's kind niet! Maar van iemand anders!" Zei ik. Nassim was sprakenloos. "Sa..Sara verdwijn uit dit huis! Verdwijn uit mijn leven!" Zei Nassim woest. Sara kwam naar hem toe en zette haar handen op zijn borstkast. "BLIJF MET JE VIEZE POTEN VAN ME AF!" Zei hij en duwde haar handen weg. "Dit is jou kind!" Zei ze huilend en verliet ons huis. Nassim liet zichzelf op de bank vallen en zette zijn handen in zijn gezicht.

Yassir kwam naast hem zitten. "Bro die hoer mag hier en bij jou thuis niet meer komen" zei hij. Ik ging naast Nassim zitten en vertelde hem het hele verhaal van gister. Hij sloeg hard op de salontafel. Ik maakte hem wat rustiger want hij kan echt uitbarsten. Soumaya ging alles opruimen en kwam vervolgens ook bij ons zitten. Baba en mama kwamen ook bij ons zitten. Mama kwam naast Nassim zitten en zei "weldi(zoon van me) maak je geen zorgen alles komt goed. Je gaat zo snel mogelijk met haar scheiden ja?" Hij knikte en liep naar de badkamer om zichzelf wat op te frissen. Toen hij klaar was kwam hij terug en ging hij op de bank zitten "Nassim blijf maar hier slapen" zei baba. Hij gaf hem een zwakke glimlach en viel later met mij op zijn schoot in diepe slaap..

Vervolgje! Ik weet niet of dit stukje leuk geworden is dus laat het zeker weten! Vergeet niet te stemmen en te reageren!❤️
Xoxo

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu