Hoofdstuk 23

3.1K 160 19
                                    

Pp Nora:
Nassim kwam weer terug naar beneden en ging op de playstation spelen met Yassir en Soufyan. Ik keek op de klok en zag dat het al 11 uur was. Ik hielp me moeder met opruimen en liep snel naar boven met Samira en Farah. Ik pakte mijn takshita(marokkaanse jurk) uit mjjn inloopkast en hing de jurk aan mijn deur. "Deze jurk is kapot mooi" zei Samira "Ja wollah" zei Farah. "Thankss schatjes" zei ik. "Hoelaat gaan jullie?" Vroeg Farah "uhm rond 16 uur" zei ik "Nu is het 11 uur dus je hebt nog genoeg tijd om je aan te kleden en je op te maken" zei Samira "Daarom" zei ik.  Even later kwam Yassir binnen, ik en Samira lieten Farah en Yassir alleen.
Pp Yassir:
Ik liep de kamer van Nora binnen, Samira en Nora lieten mij alleen met Farah. Ik liep naar Farah toe en zei"Farah ik heb een verassing voor je" "echtt?!" Zei ze bijna gillend. "Doe je ogen dicht" zei ik. Ze sloot haar ogen en ik pakte het doosje waar een zilveren ketting en oorbellen in zaten. "Doe je ogen maar weer open" zei ik. Ze opende haar ogen en opende het doosje. "OMG YASSIRR!!" Schreeuwde ze en knuffelde me. "Je hoefde dit echt niet te doen" zei ze met een bigsmile "tuurlijk wel je bent mijn prinsesje en ik doe alles voor je" ik gaf haar een kus op haar voorhoofd en zei "ik hou van jou prinses" "ik meer van jou" zei Farah. Ik keek haar expres eng aan, ze gaf me een stoot tegen me bovenarm. "Kom is mee" zei ik "mag ik dan op je rug?" Vroeg ze met een pruillip"oke dan" ze sprong op me rug "oeff je bent echt zwaar" zei ik lachend. Ze sprong van me af en keek me boos aan "hoor wie het zegt" zei ze en gaf klopjes tegen me buik "Geen vet te zien, alleen een sixpack" zei ik. Ze keek me droog aan en zei "breng me dan waar je heen wou" ze sprong weer op me rug en ik liep met haar naar me kamer.

Ik gooide haar op mijn bed en pakte mijn donkerblauwe pak die ik aan zou doen voor de bruiloft. "Vind je m mooi?" Vroeg "Ja echt heel mooi, ga passen" ik liep naar de badkamer en deed mijn pak aan en liep terug naar Farah. "En?" Zei ik. Ze keek me aan van top tot teen. "Wauw.." Kwam er net uit haar mond vandaan. "Ik weet ik ben mooi maar je hoeft mij niet zo eng aan te kijken" zei ik lachend. "Zozo eigendunk yek" zei ze "Zeg nou maar.. Is die mooi?" "Prachtig" zei ze op zo'n typisch Nederlands accent.
Pp Farah:
Yassir kleedde zich weer om en kwam weer naar mij toe. "Kom ik ga de ketting voor je om doen" hij kwam achter me zitten en deed de ketting om mijn nek. "Yassir de ketting en die oorbellen zijn echt heel mooi" zei ik "jij bent mooier" zei hij. Ik werd langzamerhand rood. Hij duwde me zodat ik op mijn rug lag. "HAHAHAHAHAHAHAHA YASSIIRR ST...STOOOPPP" hij kietelde me dood. "Nee pas als je me een kus geeft!" Zei Yassir "HELPP NORAAA!HAHAHAHAAHHAAHAHA" Soumaya kwam binnenstormen met Maisara. Yassir zag ze niet, "GA VAN ME AF EH EZEL!" Schreeuwde Yassir tegen Soumaya, ik ontsnapte snel onder hem vandaan en keek vanuit de deuropening naar Yassir die Soumaya van zich af duwde. Voordat ik het wist stond hij vlak voor mij "Geef me een kus" zei hij "nee!" Zei ik "please.." Ik gaf hem gauw een kus op zijn wang en rende weg. Hij kwam achter me aan rennen. "STIL IK BEN ZIEK!!" Schreeuwde Sara vanuit haar kamer.we besloten om naar beneden te gaan.
Pp Nora:
Farah,Yassir,Maisara en Soumaya kwamen naar beneden en Yassir ging gelijk op de playstation waar Soufyan en Nassim nog steeds zaten te playststionen. Het was inmiddels al 13 uur. "Ey girls ik ga me alvast klaarmaken, komen jullie me helpen?" Zei ik "tuurlijk!" Zeiden Farah en Samira "Nee Farah gaat mij helpen" zei Yassir "Nee pas als we getrouwd zijn" zei ze "Inschallah" zei Yassir lachend "Maisara kom ik ga me ook klaarmaken" zei Soumaya. Zo liepen we met z'n alle naar boven om ons klaar te maken.. "WIE HEEFT DIT GEDAAN?!!" hoorde we Soumaya uit haar kamer schreeuwen...

Sorry voor dit korte stukje maar binnenkort weer een lang deel. Vergeet niet te stemmen en te reageren!❤️
Xoxo

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu