Hoofdstuk 61

2.5K 166 36
                                    

Pp Nora:
Hoe bedoelt hij, hij heeft Soumaya gezien?

"Dat kan niet eens! Sou..Soumaya is er niet meet" zei ik.

"Jawel ik heb haar gezien met mijn eigen ogen" zei Nourredine "Dit zeg je express omdat je me fucking haat ja! Laat me met rust. Achtervolg me niet meer!!" Riep ik kwaad en liep verder.

Hij liep achter me aan en hield me strakker vast. Hij trok me mee zijn auto binnen en hij deed de deur op slot.

"Nourredine..laat me gewoon gaan" hij negeerde me en reed verder.

Ik staarde uit het raam. Soumaya is toch dood? Misschien is het iemand anders die op Soumaya lijkt, dat had ik
Gister namelijk ook in het park.

Flashback

Ik opende me ogen en zag in de verte een paar meisjes met jongens voor een lounge staan.
Er stond een meisje tussen die sprekend veel op Soumaya leek. Maar ik kon haar gezicht niet zien want ze stond omgedraaid.

Hij stopte met rijden en stapte de auto uit. Ik stapte de auto uit en zag dat we voor een nightclub stonden.

"Denk je dat ik ga naar binnen?!" Vroeg ik hem geschrokken. "Dat moet wel als je
Je zusje wilt zien" zei hij en wou de deur openen maar ik hield hem tegen.

"Dus jij wilt beweren dat mijn zusje een slet is?!" "Dat zeg jij, ik heb daarover niks gezegd" zei hij en hield me pols strak vast "ik kan zelf ook gewoon lopen hoor" zei ik en probeerde los te komen uit zijn greep maar zonder succes.

We liepen naar binnen, mijn oren gaan het zo begeven. De muziek hier is kapot hard dat ik Nourredine niet eens kan verstaan.

"Nourredine ik wil naar huis!!" Schreeuw ik. "Jij gaat nergens heen!" Hoorde ik een bekende mannenstem zeggen. Ik draaide me om en zag dat Hamid vlak voor me stond.

Ik voelde geen hand die me pols vasthield, ik zocht met mijn ogen Nourredine maar kon hem nergens vinden.

"Kom mee" zei Hamid. "Nee donder op!!" Hij pakte me hand en sleurde me mee. Ik trapte hard op zijn been en hij kreunde van de pijn. Ik peerde hem.

Ik liep tussen de dansende en dronken mensen. Waar is Nourredine?!

Niet veel later stond hij te dansen met een of andere keh!

"Nourredine!!" Riep ik en hij keek geschrokken om. Ik liep naar hem toe en gaf hem een klap op zijn wang. "Bracht me hierheen om Soumaya te zoeken of omdat jij hier rustig wou dansen?!" Zei ik kwaad en sloeg hem weer.

"Ik werd bijna meegesleurd met Hamid!!" Zei ik en wist meteen waarom Nourredine mij hierheen gebracht heeft.

Toen we bij Hamid waren liet hij mij expres los zodat hij mij meesleurt naar ik weet niet waar! Terwijl Nourredine rustig kon dansen!!

"Jij vuile vieze klootzak!" Zei ik en rende met tranen snel naar buiten.

Ik rende naar huis maar tijdens het rennen volgde de auto van Nourredine me weer.
Pp Nourredine:
Opeens werd ik meegetrokken door een keh.

Wat wilt deze van me?!

Ze dwong me om wat sterke drankjes te drinken maar ik wou niet! Ze had een vlijmscherpe mes bij zich en hield die strak tegen mijn keel aan.

"Drink nu of je gaat dood" ze hield mijn mond open en goot het drank in me mond, die ik met moeite op dronk.

Niet veel later werd ik dronken en wist ik niet meer wat er gaande was.

Ik zat dus te dansen en zag Nora kwaad op me aflopen. Ze schold me uit en sloeg me.

Later beseft ik pas wat ik gedaan had.

Ik rende naar buiten waar ik achter Nora aanreed.
Pp Nora:
"Ga weg! Jij bent zo schijnheilig! Zo een klootzak!!!" Riep ik.

"Nee Nora het is niet wat het lijkt!" Riep Nourredine.

"Hou je bek dicht" riep ik en rende snel naar huis.

Toen ik thuis aankwam rende ik naar boven en stortte mezelf neer op bed.

"Hoe kan hij dat me aandoen?!" Vroeg ik mezelf af met tranen in me ogen.

"Omdat hij je haat" hoorde ik een stem
In me hoofd zeggen.

Okee dat hij me haat boeit me niks want ik haat hem ook, maar om te liegen dat hij me zusje gezien heeft gaat te ver.

Ik had echt niet van hem verwacht dat hij me daar heen bracht zodat hij kan dansen en dat Hamid mij ergens mee kan nemen..

Ik ben zo boos, nee woest op hem dat ik zelf huil.

Ik ga niks tegen Samir zeggen over wat Nourredine gedaan heeft. Want ik wil niet dat hij zijn handen vies maakt aan een stuk vuil!

Vote en comment voor een nieuwe deel!
Xoxo

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu