Hoofdstuk 55

2.6K 161 38
                                    

Pp Nora:
Dit allemaal is al voorgeschreven en wij kunnen er niks meer aan doen.

Ik stond op en op dat moment ging me mobiel af.

"Hallo?" "Hee Nora" "Samir?!" "Hahah ja met Samir" "waar was je al die tijd?je kwam me niet bezoeken en je belde me nauwelijks" "sorry, ik had het te druk" "met wat dan?" Vroeg ik "gewoon schooldingen enso" "hmm okee" zei ik "wanneer hebben jullie gebeden voor Soumaya?" "Vandaag,als je me gebeld had had je het wel geweten" zei ik wat harder

"Sorry lieverd echt waar!" "Oke ik vergeef het je" "waneer kom je weer naar school ik mis je?" "Ik denk maandag inschallah" " ik wou even vragen of we vandaag wat leuks gingen doen" ik keek even hoelaat het was 16:00, "uhm eerlijk gezegd ben ik moe en wil ik wat rusten,sorry" "ohw, okee en morgen?" "Morgen kan wel inschallah" "is goedd, doeii. Love you" "doeii" reageerde ik wat bot en hing op.

Sinds wanneer is hij druk bezig met schooldingen?? Pff

Ik liep naar beneden en zocht Farah. "Mama waar is Farah?" "Die is met Yassir ergens heen geggaan" antwoordde ze "ahah leuk! En waar zijn Nassim en baba?" Vroeg ik "die zijn naar het ziekenhuis geggaan om te kijken hoe het kan dat Soumaya's lichaam niet in de kist lag" zei ze en keek snel weg want anders zag ik haar wat traantjes laten.

Ik liep de keuken in en pakte een banaan om die te eten.

Ik liep naar boven en pakte me telefoon waar ik op whatsapp ging.
S:Noraaa hoe gaat het?
N: gaat goed hmdl!
L: weet je zeker?
N:ja gaat goed. Ik heb de dood van Soumaya al wel een plekje kunnen geven maar het blijft toch moeilijk.
S: dat begrijpen we
L: ja tuurlijk .ey waar is Farr eigenlijk?
N:😏 die is met Yassir weg.
S: zo leuk!
L: die zullen het leuk vinden met z'n tweetjes.
S: ik wou vragen Nora of wij met z'n drietjes morgen wat leuks konden doen?
N: sorry girlls, ik ga al met Samir iets doen.
L: zozo
N:hahaha
S: jammer, ander keertje inschallah.
N: inschallah, maar ik ga even in bad liggen en relaxen. Ik spreek jullie nog wel thallah!
Typte ik en legde me telefoon weg.

Ik liep naar beneden want ik hoorde de stemmen van Nassim en baba.

Zo maar in bad..

"En? Wat nieuws??" Vroeg ik aan ze "Soumaya's lichaam hebben ze niet.." Zei Nassim en keek naar beneden.

"Huh hoe bedoel je is er niet meer?!" "Haar lichaam is we..wegg" zei baba met een trillende stem.

Ik voelde de tranen opkomen.

"Hoe..hoe kan dat?" Zei ik stamelend en begreep er even niks van.

Nassim haalde zijn schouders op en liep naar boven.

Ik besloot om te beginnen met het voorbereiden van het eten, ik had geen zin in iets groots dus maakte ik maar pasta.

Na het eten kwam Yassir thuis.

Nassim vertelde alles tegen hem en ik zag hoe zijn ogen vochtiger werd.

Hij liep hard de trap op naar boven.

Hoe kan dat?? Waar is Soumaya's lichaam?? Hij kan toch niet opgegeten zijn ofso?!

Deelltjee!

Ik wou 's Ochtends al een deel plaatsen maar kon helaas niet.. Sorryy!!!!

Ik heb buikpijn😩

vergeet niet te stemmen en reageren! Ik ga me best doen om meer delen te plaatsen.
Xoxo❤️

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu