Pp Yassir:
Ik belde Soufyan op om te vragen hoe het ging.. Ik verliet de zaal en liep naar buiten. Ik belde hem op "Ewa" "ewaa sahbie (vriend)" "alles goedd?" "Ja hmdl" "wat doe je" "we hebben net gegeten" "heb jij gekookt wella" "hahah neeman me zusje en Samira" "was het lekker? Anders trouw ik met iemand die niet eens kan koken" zei ik en lachte inmezelf "broerr was kapot lekker zelfs" "hahaha saff isgoed ik ga weerr" "thallah" zei hij en hing op. Ik zag een meisje in de verte staan die met een jongen knuffelde, ik keek nog een keer goed en zag dat dat meisje Nora was! Ik liep op ze af..
Pp Nora:
Ik wende me snel van Samir af en zei "Samir wollah snel ga weg!" "Waarom?" "Snel snel me broer komt deze kant op lopen,niet kijken!" "Saffi isgoed, ik zie je straks wel" en hij liep weg.. Yassir kwam boos aanlopen en pakte stevig bij mijn arm "Jij gaat nu zeggen wie die jongen was of ik breek je arm!" Zei hij "Yass..Yassir, dat was.. Mo"loog ik "Mo?" "Ja Mohammed(neef uit Marokko)" hij werd wat rustiger toen ik vertelde dat het Mo was. "Ik knuffelde hem omdat ik hem al lang niet meer heb gezien en ik aanschouw hem als een broer" zei ik snel. Hij knikte en wreef over zijn getrimde baardje, "oh..okee, kom naar binnen" zei hij "Ja zometeen ik ga even naar de wc" loog ik weer. "Saffi isgoed maar snel en tegen geen één jongen praten!" Zei hij streng "jahaa.." Zei ik, hij hij richtte twee vingers naar zijn ogen en toen weer naar mij, zovan ik let op jou. En liep weg..~~
Pp Sara:
Ik stapte de taxi uit en liep het hotel binnen waar Hamid slaapt(hij gaat elke dag toch weg) ik stopte voor de voordeur van Hamid zijn kamer. Ik deed mijn hoofddoek af en mijn jurk uit. Ik had nu alleen nog een croptop en een korte broekje aan, ik pakte me telefoon uit me tas en bekeek me zelf via de voorcamera. "Goed gekeurd" zei ik tegen mezelf en klopte op de deur. De deur werd geopend door Hamid die een nike joggingbroek droeg en een zwarte T-shirt. "Ewa" zei hij "heyy" zei ik en liep naar binnen en keek om me heen. Ik zag allemaal zakjes met wit spul erin op tafel.. Het was drugs. "Verassing" zei hij. Ik vloog hem om de hals en nam plaats op de bank. Hij kwam naast me zitten en ging verder met het snuiven van de drugs, "Hamid het was echt een tijdje geleden dat ik dit had gedaan" zei ik bijna gillend "ga ga snuiven nu heb je alle tijd" zei hij en gaf me een kus. Ik opende een zakje en snoof er hard aan. Na 4 zakjes werd ik helemaal high en Hamid ook, we keken elkaar aan en moesten lachen. Ik stond op en begon te shaken. "HAHAHAHAHAHAHAH Hamid! Kom mee doen" "HAHAHAHAHA" zei hij lachend. Hij tilde me op maar hij verloor zijn evenwicht en we vielen om waardoor we nog harder lachten. Ik stond op en zag daar een fles met alcohol staan en dronk het in een keer leeg, ik keek Hamid sneaky aan en liep de slaapkamer binnen, Hamid achtervolgde mij. Hij trok mijn kleren uit, ik deed het ook bij hem "HAHAHAHAHAH Hamidd!" Gilde ik en hij duwde me op het bed en we doken samen het bed in (beetje hchouma)na een tijdje vielen we in slaap.~~
Pp Yassir:
Ik geloofde Nora wel want ze is een zusje van me.. Ik liep weer terug de mannenkant binnen en zag Mo daar toevallig staan, ik liep naar hem toe en gaf hem een mannelijke knuffel. "Salam oulaikoum eh sahbie alles goed?" Zei ik "wa alaikom as sallam, gaat goed hamdoullilah, met jou?" "Ook goed hamdoullilah" zei ik "waar zijn Nora,Soumaya en Nassim?" Vroeg hij.. Huh Nora had hij toch wel gezien?"Had je Nora niet gezien?" Vroeg ik "Nee, daarom vroeg ik toch naar haar" zei hij met een scheve lach. "Ja haha" zei ik maar ik voelde woede opkomen, Nora heeft nooit tegen mij gelogen. "Ik zie jou later weer" zei ik en liep weg.
Pp Nora:
Ik wachte nog buiten en Samir zag ik weer deze richting op lopen, Wejow ik heb een zwak voor mannen in een pak😍, pfff hij zo wauww! Hij kwam voor me staan en ik verdronk in zijn heldere blauwe ogen. Ik werd weer 'wakker' toen hij mij schouder vastpakte en zei "Gaat het?" "Ja hamdoullilah" zei ik en schonk hem een glimlach. "Die jurk staat je mooi.." Zei hij en keek me diep in me ogen aan "oh uhm dankje." Zei ik en keek snel weg, "die pak staat jou ook leuk" zei ik verlegen. "Ahah dankjewel" zei hij "hoe ken jij deze mensen?" vroeg hij "oh haha mijn achternichtje is getrouwd" zei ik "hahah ik ben kennis van haar nieuwe man" zei hij, Samir lag voor ik het wist op de grond . Ik keek naar boven en zag dat Yassir mij dodelijk aankeek.Sorry voor korte deel binnenkort weer een vervolg inschallah❤️ vergeet niet te stemmen en te reageren
Xoxoxo
JE LEEST
Marokkaanse liefde
RandomTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...