Hoofdstuk 21

3K 160 8
                                    

Pp Nora:
Ik sprong het water in naja beter gezegd ik sprong op iemand.. Toen ik naar boven zwom keek ik recht in de ogen van Samir"ohmyAllah" nu pas zie ik hoe gespierd hij is en omgg zijn kaaklijn is gewoon zo oeff. Laten we niet gaan beginnen over zijn sixpack wejow, hele dierentuin kwam los in me buik. Hij vormde een glimlach en zei "Nora?.. Ahaha ik zie jou bijna elke dag" ik zag hem wel kijken naar mijn boobss. "Subhannallah" zei ik en werd zo rood als een tomaat.
Pp Samir:
Auw iemand sprong op mijn hoofd. Toen ik omhoog zwom zag ik het mooiste meisje ooit..Nora! Haar lichaam is gewoon perfect. "Nora?..ahah ik zie jou bijna elke dag" "Subhannallah" zei ze en bloosde en glimlachte,wollah als ze lacht is ze zo schattig door haar kuiltjes.

Net op dat moment werd ik geroepen door een vriend van me(vriend uit Nederland). Hij zwom naar ons toe en scande Nora helemaal. Ik voelde woede opkomen. Geen één jongen mag naar haar kijken behalve ik.. Haar toekomstige man inschallah. "Is dit je chick?" Vroeg Nourredine(vriend) ik werd langzamerhand rood. "Nee eh sahbie(vriend)" zei ik "Ze heeft wel goeie ass hoor" Nora werd nog roder. Ik gaf Nourredine een stoot tegen zijn arm. Ik gaf Nora nog een knipoog en ging verder zwemmen.
Pp Nora:
Die vriend van Samir mag ik echt niet ugh.. Ook al is hij ook zo wauw maar alsnog. Omgomgg Samir gaf me een knipoog! Wacht even wtff.. Nee ik heb geen gevoelens voor hem... Denk ik. Ewaja het komt wel goed. Ik zwom nog wat verder en allemaal jongens scande mij, ook van die illie Marokkannen. Ugh. Even later zag ik Farah en Yassir samen. Wat zijn ze leuk samen.

~~
Pp Samira:
Awkward! Ik zit hier tegenover Nassim.. Het is zo stil. Nu pas zie ik hoe mooi hij is MaschAllah. Zijn groen/grijze ogen. Die heks Sara maakt gewoon misbruik van hem..denk ik. Ze geeft hem zoveel hoofdpijn." Ga je niet zwemmen?" Zei ik om die dodelijke stilte te verbreken. "En jij dan?" Vroeg hij. "Oh ik ga zo in die vrouwenzwembad zwemmen" zei ik. "Waarom daar?" Ik keek hem droog aan en zei "denk je ik ga hier zwemmen als ik hoofddoek draag?" Hij krabte op zijn achterhoofd en zei "ik heb daar geen moeite mee hoor" en gaf me een warme glimlach en een knipoog!. Butterfly's..
Pp Nassim:
Eigenlijk vindt ik het best wel jammer dat ze niet met mij gaat zwemmen.. Ewaja. "Samira vind je het niet erg als ik ga zwemmen?" Vroeg ik "nee tuurlijk niet ga zwemmen je hoeft hier echt niet voor mij te blijven." Zei ze. Wollah zij is de ideale vrouw dan die Sara. Ik heb gewoon gevoelens voor haar maar ik ben gewoon getrouwd. "Ik blijf hier gewoon als je wilt" zei ik "nee ga!" Ze stond op en duwde mij het water in. Ik gaf haar nog een knipoog en zwom verder.
Pp Nora:
Ik zwom naar Farah en Yassir, even later kwamen Soumaya,Maisara en Soufyan er ook bij."eyy Farah kom gaan we even met Samira zwemmen?" Zei ik. "Ja kom" we liepen naar Samira. "Eyy Sam kom zwemmen" zei Farah en trok Samira mee naar het vrouwenzwembad. Toen we daar waren duwde ik Farah en Samira in het water. Ik ging stuk van het lachen. Even later sprong ik ook het water in en sprong ik op Farah en Samira. "Pff ik mis Leila ouwe" zei Samira. "Ja.." Zeiden ik en Farah. "Ohja! Morgen bruiloft van Chamae (achternicht van Nora)." Zei ik vrolijk. "Maak zoveel mogelijk picca's" zei Farah. Een halfuur later kwamen we het water uit en liepen we terug naar ons tafeltje.
"Eyy girls ik ga even naar de wc" zei ik. "Isgoed" zeiden ze. Ik liep naar de wc. Ik wou net de deur sluiten maar het werd tegengehouden. Er kwam een jongen binnen en sleurde me naar binnen. "Shhh schatje" zei hij en kneep in me bil. "HELPP!!" Schreeuwde ik. De jongen kwam dichterbij en gaf me een kus in me nek. "Ga liggen!" Schreeuwde hij. "HELPP ME!!"...

Wordt vervolgd

Sorry voor dit korte stukje,binnekort weer een lang stukje.Vergeet niet te stemmen en te reageren❤️
Xoxo

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu