Pp Nora:
Ik werd wakker en pakte me telefoon 11:00 zag ik op mijn beeldscherm. Ik wreef in mijn ogen en ging in een kleermakerszit zitten. Iemand klopte op de deur, het was Nassim. "Ewa zussie" "bruurrr!!" Riep ik en gaf hem een knuffel. "Lekker geslapen?" "Ja, jij?" "Ik ook, kom eten iedereen is wakker" zei hij. "Ja isgoed ik kom er aan" zei ik en hij liep weg. Ik nam een lekker warme douche en trok mijn Marokkaanse huisjurk aan. Mijn haren had ik ingevlochten. Ik had tijdens het douchen mijn wassing gedaan en verrichtte het gebed. Ik verliet mijn kamer en wou net naar beneden lopen maar hoorde vanuit Yassir's kamer gelach.Ik opende de deur van Yassir zijn kamer en liep naar binnen. Ik zag dat Yassir lag te facetimen met Farah. Ik sprong op Yassir " GA VAN ME AF EH DIKZAK" schreeuwde hij. Ik griste zijn mobiel uit zijn handen en zag Farah in beeld "FARRAAAAAHHHH!!" gilde ik. "NOOOOORRRAAAAAA!!" schreeuwde ze. "IK MIS JE!!" zei ze. "IK JOU OOK😩" zei ik. Op dat moment pakte Yassir zijn telefoon van me af en gaf me een klap op mijn achterhoofd. "Blijf met je vieze poten van me af" zei ik en keek hem boos aan. "Ga schoonmaken ga" zei hij en moest lachen. "Moet ik schoonmaken? Oke wacht even" zei ik en rende naar de badkamer van Yassir. Ik vulde mijn handen met water en rende terug naar Yassir die op zijn bed lag. Ik gooide het water over hem heen waardoor Farah moest lachen. "WAT DOE JE MOGOOL!" schreeuwde hij "ik moest toch schoonmaken? Jij bent een en al vuil" zei ik en stak me tong naar hem uit.
Hij werd echt boos en ik peerde hem. Ik rende snel naar beneden en schoof nu ook aan tafel. Yassir kwam ook naar beneden en ging ook zitten. Hij keek me steeds aan zovan wacht maar ik ga je doden. "Nora ga je zo omkleden we vertrekken om 13:00" zei baba. Al over een uur. Ik was inmiddels al klaar met eten en liep weer naar boven om me om te kleden. Ik pakte mijn Adidas t-shirt en een blauwe skinny jeans(zie omslag foto voor uiterlijk)ik trok mijn witte birkenstocks aan en ging voor mijn make-up tafel zitten. Ik maakte mij lichtjes op. Mijn haar deed ik in een hoge staart. Als laatst pakte ik mijn schoudertasje en deed daar mijn spulletjes in.
Ik liep weer naar beneden en zag dat Yassir en Nassim baba hielpen met inpakken. Mijn moeder zat op de bank met Sara en Soumaya. Ik maakte koffie voor iedereen en bracht het naar ze. "Shokran benti(dankjewel dochter van me)" zei mama. Ik nam naast haar plaats op de bank. Ik leunde met me hoofd tegen haar aan en zij nam me in haar armen.. Dit heb ik zo erg gemist😭. Sara die rende naar de wc, ik liep achter haar aan en klopte op de deur "Sara?" Ik hoorde dat ze kotste. Ze kwam de wc weer uit en zei"er is niks ik was een beetje misselijk"
Pp Sara:
Ik zat op de bank en voelde iets opkomen. Ik rende gauw naar de wc en kotste het uit. "Wat is dit?" Zei ik tegen me zelf. Ik liep weer terug en vertelde dat ik gewoon misselijk was. Ik liep naar boven en pakte me telefoon en belde Hamid."Hey schat" "ewa" "ik ga vandaag weer naar 'huis' " "isgoed, als we in Nederland zijn gaan we beginnen met de plannen" "ja!" Zei ik en begon te grijnzen. "Ik ga weer, thallah" "doeii schat" zei ik en hing op. " jullie gaan één voor één boete" zei ik en lachte in mezelf. Ik liep weer naar beneden. "Yallah we gaan weer naar huis" zei Nassim.
Pp Nora:
We stapten in en we gingen on my way home. Ik zette wat Quran op en viel langzamerhand in de auto in slaap.3 dagen later..
We stapten de auto uit, Nassim en Sara hadden we al thuis gebracht. Ik pakte mijn koffers en bracht ze naar mijn kamer. Ik legde ze neer en opende het raam voor wat frisse lucht. Ik keek in de spiegel en schrok van mezelf "ik zie er echt niet uit" zei ik en pakte gelijk mijn badjas en handdoek. Ik liet het bad volstromen. Na zeker een uur in bad te hebben gelegen stapte ik uit. Ik pakte mijn Calvin klein bh en onderbroek en trok deze aan. Ik smeerde mezelf nog in met bodylotion en daarna deed ik mijn lekker pyjama aan😍. Ik keek wat op Snapchat en op Instagram, als laatst opende ik Whatsapp. Ik zag dat ik duizenden berichtjes binnenkreeg. Ook een paar van Samir:
S: hey, goed aangekomen?
N: Hamdoullilah en jij?
S: ik ook hamdoullilah.
S: hoelaat was je aangekomen?
N: rond 19:00
S: Aha. Wanneer begint school bij jou?
N: volgende week alweer😩
S: pff ik ook ouwe
S: ben benieuwd ik ga naar een nieuwe school met een vriend van me.
Ik dacht gelijk aan Hamid. Zouden ze elkaar kennen??
N: leuk!
S: ik hoop het.
N: komt goed inschallah.
S: inschallah.Ik kreeg nog wat spams binnen van de squad groep(Samira,Farah en Leila)
N:ewa ladiess ben weer back!!
F:WHOOHHOO NORAAAA IS BACK BITCHESS
S: YEAAAAHHH NOORRR
L: SNEEELLL CHILLENN BABESSS
Ik werd geroepen door Yassir. "NORAA KOM IS!" Ik liep naar beneden en trof hem liggend aan op de bank. "Wat is er?" "Ga eten maken" zei hij, ik stak mijn middelvinger naar hem op en liep weer naar boven. Ik plofte neer op bed en viel al gauw in slaap.Volgende ochtend
Ik werd wakker en pakte me telefoon. Ik opende Whatsapp:
L: vandaag stad?
F: Jaa kom stad
S: ik kan niet vandaag, sorry girls
N: ja isgoed hoelaat?
N: Jammer Samira😩
L: 14:00?
F: saffi isgoed
N: tot zo girlss💋
Ik sloot mijn telefoon af en deed mijn wassing en verrichtte het gebed. Ik liep naar mijn kledingkast en keek wat ik aan moest trekken. Ik keek gauw op het weer om te kijken hoe warm het hier zou worden.. 20 graden.. Seriously, ewa ja zomer van Nederland toch. Ik pakte een witte t-shirt en daaroverheen trok ik een zwarte bomberjack, ik deed een spijkerbroek aan met lichte scheurtjes. Ik deed mijn al stars aan en ging voor mijn make-up tafel zitten. Ik maakte me lichtjes op en mijn haar gooide ik los. Ik pakte mijn zwarte MK tas en gooide daar al mijn spullen in.Ik maakte wat selfie's en liep naar beneden waar iedereen zat. Ik maakte gauw een tosti en at die op en dronk mijn thee. "Mama, baba ik ga naar de stad met Leila,Farah en Samira!" Zei ik en gaf ze allebei een kus op hun voorhoofd. "Alleen met hun?" Vroeg Yassir "Jahaa!" Zei ik en gaf hem een knuffel en Soumaya ook. "Wollah als ik van iemand hoor dat er een jongen mee gaat dan breek ik jou" zei hij en ging op de playstation. "Jaja" zei ik en liep naar buiten waar mijn witte Vespa stond. Ik sprong er op en reed weg. On my way!Weer een deel hopelijk is die leuk geworden. Vergeet niet te stemmen en te reageren❤️ voel me niet zo lekker maar heb toch voor jullie een deel geplaatst.
Xoxo
JE LEEST
Marokkaanse liefde
RandomTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...