Hoofdstuk 43

3K 195 100
                                    

Pp Nora:
"Wie is dat?" Vroeg Leila. "Oh nee niks gewoon reclame" zei ik en legde me telefoon snel weg. Op dat moment kreeg ik weer een smsje "Leila ik ga even snel naar de wc" zei ik "isgoed" zei ze.

Ik sloot de deur en opende het smsje:
Goed dat je niks tegen je vriendin hebt verteld!
H

😳ohmyAllah wat moet hij van mij?! Ik smste hem terug: wie ben jij? Wat moet je van me?! En sms mij niet meer!!

Ik liep weer terug naar Leila en keek om me heen of ik een bekend iemand zag. Wacht Nourredine doet dit zeker!! Wie anders? Hij zit als het ware tegen over ons en kan ons goed zien.

"Uhm Leila.. Zullen we naar huis gaan?" Vroeg ik "we zitten hier net een uurtje" zei ze "Ja maar ik kan me hier niet zo goed concentreren en voel me bekeken" zei ik "Door wie?! Ik maak m kapot" zei ze "Neenee kom gewoon" zei ik. "Saffi isgoed" zei ze.

We pakten onze spullen en trokken onze jassen aan. "Gaan we nog langs de appie?" Vroeg Leila. "Ja is goed" zei ik. We liepen naar de appie en kochten 2 blikjes redbull, milka oreo en haribo.

We rekende af en ik kreeg weer een smsje:
Mmm.. Redbull,milka en Haribo, goede keuze!
H

Ik keek even wat we gekocht hadden en het klopt! Omgg!! Wie is dit? Hoe weet hij dit?!! Ik keek nog eens goed om me heen maar zag geen bekende staan.

"Kom Leila" zei ik en we liepen naar buiten waar we onze scooters pakten. We namen afscheid en ik reed zo snel mogelijk naar huis.

Thuis aangekomen

Ik groette baba,mama,Nassim,Yassir en Soumaya. Ik liep gelijk naar boven waar ik op bed neerplofte. Ik besloot om me wiskunde boek erbij te pakken en om verder te leren.

Ik begreep alles al omdat Nourredine alles aan Leila ging uitleggen. Ik besloot om naar beneden te gaan en om te gaan koken.

Mama stond al in de keuken "mama ga maar zitten ik ga vandaag wel koken" zei ik "Chokran benti(dankjewel dochter)" ze m'n ma. Ik besloot om kip bestilla te maken. Ik pakte alle benodigdheden en begon aan de bestilla. Toen de bestilla klaar was stopte ik het in de oven en liep naar de woonkamer.

Na ongeveer 2 uurtjes haalde ik de bestilla uit de oven en begon de tafel te dekken samen met Soum. Ik sneed de bestilla alvast zodat het makkelijker opscheppen was. Iedereen zat al aan tafel en ik diende de bestilla op.

"Zozo jij kan al gaan trouwen" zei Soumaya waardoor iedereen moest grinniken. Zal ik het nu over Samir vertellen? Ja ik doe gewoon! "Mama,baba ik moet jullie wat vertellen" zei ik zenuwachtig. "Ghoeli (vertel maar)" zei baba.

"Toen wij op vakantie gingen naar Marokko toen ontmoette ik een jongen. Ik zag hem steeds vaker in Marokko zelfs op de bruiloft van Chamae(achternichtje)Wat bleek.. Hij kwam ook uit Nederland, we wouden elkaar beter leren kennen en hij zit nu ook bij mij op school. Hij wilt mij hand zo snel mogelijk komen vragen" zei ik.

M'n ma maakte een vreugde kreet. "We willen hem graag ontmoetten" zei baba "hoe heet hij?" Vroeg Nassim "hij heet Samir" zei ik. "Oh die jongen ken ik wel" zei Yassir. "Is hij goeie jongen?" Zei m'n pa tegen Yassir "Ja hij gaat niet met die viezigheid om, denk ik" zei hij.

Nu gaat Yassir sowieso spion op school spelen🙄.

Na het eten ruimden we op en zag dat het 20:00 was.
Ik liep naar boven en trok mijn pyjama aan. Ik besloot om Nourredine te appen over die smsjes (N=Nora. No=Nourredine)
N: Vind je het zo grappig om mensen zomaar anoniem te smsen?!
No: Wtf wat praat jij?
N: Nu ontkennen ook?
No: welke smsjes? Ik heb je helemaal geen smsjes gestuurd!
Ik besloot om een screenshot te maken  van een sms en het naar hem te sturen
N: hier kijk zelf maar.
No: Ik heb geen één sms gestuurd.
N: Wie anders wel?
No: Weet ik veel. Maar ik kan je wel helpen met zoeken.
N: Nee je hebt me al genoeg 'geholpen'😒 tazz
No: vraagje.. Waarom doe je zo tegen mij?
N: IK HAAATT JE eh zemmer(homo)
No: ik probeer jou te helpen en kijk wat je doet, eerst pak je mijn vriend af nu doe je biggie ook nog.
Ik had geen zin om terug te reageren dus liet ik het op blauw staan.

Niet veel later kreeg ik weer een sms:
Je gaat boete!
H

Iemand probeert me gewoon bang te maken om niks. Maar ik moet weten wie het is. Ik zette alles op een rijtje:
Wie is h? En wat moet hij van mij? Ik ga met Samir trouwen! Ik haat Si Nourredine!! Nouredine en Hamid zijn vrienden, misschien werken ze samen! Nourredine mag mij ook sowieso niet!

Na een lange tijd te hebben ma gedacht viel ik met al die vragen in diepe slaap.

Nu even een korte perspectief van Nourredine:

Pp Nourredine:
Ik vindt Nora echt leuk, ik weet niet waar die liefde vandaan is gekomen maar alles aan haar is prachtig. Ook al doet ze zo agressief tegen mij.

Ik zal Nora helpen en steunen in moeilijke tijden ook al wilt ze het niet! Diegene die haar smsjes stuurt zal boete!

Een deel voor jullie❤️ het is EINDELIJK VAKANTIE WHOOHHOO🎉

stem en reageer! En heb 2 vraagjes voor jullie..

-Moeten Samira en Nassim samenkomen of niet?

-En is mijn boek nog wel leuk?
Ik hoor graag van jullie💋
xoxo

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu