Ff voorstellen

13.6K 336 19
                                    

Pp Nora:
Heyy, ik ben Nora ( zie foto)en ben 18 jaar oud. Ik heb bruin golvend haar, en heb mooie groen/blauwe ogen(al zeg k t zelf;p) ben 1.70. Ik heb 2 broers, Yassir die is 19 jaar en Nassim die is 20 jaar oud. Yassir is echtt irritant maar ik houd alsnog van hem. En Nassim is echtt aardigg ik houd natuurlijk ook van hem. Ik heb nog een zusje die 15 jaar is, en heet Soumaya. Ze lijkt juistt helemaal niet op mij. Zij is de krullenbol van de familie. Verder heb ik hele lieve ouders❤️ en oohhja mijn 3 lieve lieve zinaa's(schatjes) Samira, Farah en Leila.
Pp Yassir:
Ewa dreries en dreriena's ik ben Yassir. En ben 19 jaar oud. Heb zwart haar (opscheertje) ik heb leuke familie maar ik heb ook een irritante zusje Nora, k krijg soms zoooo een stres van haar grrr. Verder is ze best oké. Ik bemoeii niet echt met haar zaken maar als iemand 1x aan haar zit met nare bedoelingen, dan maak k diegene dood.
Pp Nassim:
Ewaa mensen. Ik ben Nassim en ben 20 jaar oud, kben ook al getrouwd met een hele lieve meid genaamd Sara. ik ben dokter. Ik hou er van om mensen te helpen en beter te maken. Ik heb echt een goede familie en ik hou allemaal van ze.
Pp Soumaya:
Helloo, ik ben Soumaya en ben 15 jaartjess oud. Ik ben de krullenbol van de familie, ik heb donkere ogen.Ik doe Havo en ik weet nog steeds niet wat ik wil worden, naja komt goed inschallah. Verder heb ik een normale familie niks bijzonders ofso.
Pp Samira:
Hey, ik ben Samira en ben 18 jaar oud. Ik draag een hoofddoek en heb licht blauwe ogen. Verder ben ik goed bevriend met Nora. Ik heb btw nog 1 zusje,ze heet Maisara en is 15 jaar oud(zij is een vriendin van Soumaya) ik woon bij mijn tante en oom omdat mijn ouders overleden zijn door een auto ongeluk..
Pp Farah:
Hooiihoii, ik ben Farah en ben 17 jaartjes oudd. Ik heb stijl zwart haar en heb een getinte huid, ik heb donkerbruine ogen. Ik heb 1 broertje en 1 broer. Me broertje heet Ayoub en hij is 14 jaar oud. Hij lijkt een beetje op mij;)) en mijn broer is 19 jaar hij heet Soufyan (vriend van Yassir)Hij is wel een mooie jongen mashallah(net zoals ik :p) ik heb lieve vriendinnen. 1 daarvan is Nora ze is een te gekke meid ik houd echt van haar❤️ ze staat altijd voor me klaar.
Pp Leila:
Ewaaa, ik ben Leila en ben 18 jaar oud, ik heb krullen en heb lichtbruine ogen. En ik heb 1 hele hele hele schattige en lieve zusje: Imane ze is 2 jaar oud. Hoe cutee, ik houd zielsveel van haar. Ik ben erg zelfverzekerd over me zelf. Als iemand aan me zit of watdan ook, maak ik van diegene gehakt! Dus ik ben wel een stoere meid ;) maar ook wel meisjesachtig.

Ik hoop dat jullie dit boek leuk gaan vinden. Ik heb niet echt ervaring, maar ik ga me best doen.
Xoxo

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu