Wat vooraf ging:
Ik keek nogmaals naar Nouredinne en zei "Nouredinne.." "Ja" "uhm Sorry.." Zei ik schuldig "voor wat?" "Dat ik je niet geloofde over wat we gister gebeurd is" zei ik en keek naar me voeten die ik op de grond tikte.
Hij was even stil en zei daarna "geeft niet.." "Echt?" Vroeg ik hem nogmaals. Hij stopte de auto omdat we waren aangekomen.
We keken elkaar nog een tijdje aan en 'schrok' wakker..
"Uhm ik ga.. Bedankt voor het brengen" zei ik en wou net uitstappen maar voelde Nouredinne's hand op de mijne. Ik keek van de hand naar z'n gezicht.
"Nora, ik heb het je vergeven" zei hij en hief zijn hand snel op en legde die op de stuur.
Ik knikte maar wat en schudde me hoofd licht en moest het nog tot me doordringen wat hij net gedaan heeft..
Pp Nora:
Ik liep het grote gebouw binnen, en appte Farah dat ik er ben. Ik liep naar boven en zag dat ze de jurk al aan had en dat ze voor de spiegel stond."Staat je kapot mooi Farr!" Gilde ik bijna "i found my new love babes!" Zei ze waardoor we moest lachen.
"Weet je zeker dat je deze jurk wilt?" Vroeg Samira "yeeeesss" zei Farah, ahaha dit doet me gelijk denken aan de tv-programma: say yes to the dress..😍
"Tuurlijk wilt ze deze jurk deze jurk staat haar prachtig" zei Leila "thankss babe" reageerde Farah op haar.
"Wat zei Nourredine trouwens tegen je?" Vroeg Farah terwijl ze me vragend aankeek.
Ik zuchtte en zei "hij heeft verteld dat het niet waar was en dat hij Soumaya daadwerkelijk gezien heeft" "en toen?" Vroeg Samira "toen zei ik;hoe moet ik jou geloven dit dat want jij bent bevriend met Hamid"
"Maar hij was niet meer bevriend met hem en tja ik zag in zijn blik dat hij het echt bedoelde.. Ik vergaf hem en hij mij" zei ik en schoof met me voeten op de grond.
"Nu is alles weer goed?" Vroeg Leila,ik knikte en zei "meiden.. Ik denk dat..dat Nourredine gevoelens voor mij heeft"
"Dafuuuqq noo wayy!!" Schreeuwde Samira "hoezo denk je dat?!" Vroeg Farah "nou hij hield me hand 'vast' toen hij me vertelde dat hij me heeft vergeven" zei ik en me gedachtes dwaalde naar toen hij me hand aanraakte.
Er ging een raar gevoel door me heen toen hij me aanraakte, een soort warme rilling die me hele lichaam warm maakte.. Subhanallah.
Zou hij me leuk vinden? Nee,waar haal ik deze gedachtes vandaan?
Ik werd uit me gedachtes gehaald doordat Leila zei "ewasaffii kom we gaan bruidsmeisjes jurken kijken"
Zo liepen we grote gevulde kamers in en uit totdat we de perfecte bruidsmeisjes jurk hebben gevonden.(zie omslagfoto)
We pasten de jurken en ze stonden ons alle 3 beeldig, "OMG I AM IN LOVE" gilde Samira. "Wij allemaal girl" zei ik. We maakten nog wat foto's van de jurken, daarna gingen we weer omkleden.
We betaalden de jurken en liepen met grote zakken de winkel uit.
We sprongen op de scooters en ik achterop bij Leila en we reden weg.
Pp Nourredine:
Wat heb ik net gedaan?! Waarom moest ik persé haar hand vastpakken?Nu denkt ze sowieso dat ik iets voor haar voel.. Maar dat is echt niet zo,denk ik.
Nee echt niet ik vind haar niet leuk!! Waarom pakte je haar hand dan vast? Vroeg een stemmetje in me hoofd.
"Omdat ik kaulo dom ben!" Riep ik in de auto.
Ik stapte de auto uit en liep me huis binnen. Ik groette mijn ouders en liep regelrecht mijn kamer binnen. Het was inmiddels al 19:00 en heb nog niks gegeten.
Ik verrichte het gebed en trok mijn nike joggingbroek aan en een zwart shirt.
Ik liep naar beneden waar ik eten voormezelf ging opwarmen, ik maakte ook wat marokkaanse muntthee( ik kan gewoon koken😋)
Ik keek naar me hand en dacht gelijk aan Nora.. Ik had een beeld van haar in gedachte en bestudeerde haar het beeld.
Damnn she looks beautifull! Wtf noo
Ik werd uit mij gedachtes gehaald en dat was maar goed ook want me moeder riep me omdat de thee te lang gekookt is en het water eruit is geggaan.
Nu zit het gasfornuis onder de thee..fuck!
"Weldi waar was je met je gedachtes" vroeg me ma aan me ik, ik haalde me schouders op en deed alsof ik het niet wist. Ik schonk de thee in een glas.
Ik gaf me moeder een kus omdat ze het gasfornuis schoonmaakte terwijl ik het vies gemaakt had.
"Dankjewel lieve mama!!!!" Zei ik als een klein kind, en bracht het eten naar de eettalfel en at het gulzig op.
Hamdoullilah..
Nora leuk vinden? Ha nooit!! Ze is gewoon een aardige klasgenoot.
Heeeee stem en reageer!!❤️😘
Ik heb een vraagje voor jullie:Willen jullie deze 'voorkaft' of hoe jullie het willen noemen van dit boek behouden of een andere foto?
Ik hoor graag van jullie!
Xoxo
JE LEEST
Marokkaanse liefde
LosoweTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...