Pp Nora:
Sara..?! Ik kon mijn ogen niet geloven! Ik was sprakeloos "s..sa..Sara?" "Zeg dit alsjeblieft tegen niemand Nora!!" Zei ze "SOUMAYA HAD GELIJK!" schreeuwde ik. Farah en Leila kwamen aanrennen. "Sara?!" Zei Farah stomverbaasd. "JIJJ JIJ WAS DAT HOERTJE. SOUMAYA HAD GELIJK!" ik wou haar slaan maar ik werd tegengehouden door Hamid. "LAAT ME LOS KLOOTZAK" schreeuwde ik. Leila die liep op hem af en schopte hem "BLIJF VAN HAAR AF" zei ze. "Sara hoe kon je?! Je speelt als het ware met Nassim! Alsof hij een stuk speelgoed is" Zei ik "nee..nee echt niet!" Zei ze "wat is dit dan?!" "Asjeblieft Nora zeg het tegen niemand!" Zei ze "WAT ZEG HET TEGEN NIEMAND? IEDEREEN MOET WETEN WIE JIJ IN WERKELIJKHEID BENT" "Nee dit is een misverstand!" Zei ze. "Je hebt al die tijd Nassim genept! Hij dacht ze3ma (zogenaamd)goed meisje maar jij bent gewoon een en al ROVA" ik was het zat ik liet Leila en Farah achter en liep naar mijn Vespa en reed wegIk liep zonder te groeten gelijk naar mijn kamer. Ik plofte neer op bed en voelde tranen opkomen. Niet van angst nee die Sara mag oprotten maar van woede. "Hoe kon ze?!, dit heeft ze allemaal achter ons rug om gedaan zo nder dat wij er iets van merkte" zei ik zacht tegen mijzelf. Er werd op de deur geklopt. Ik veegde snel mijn tranen weg.
"Binnen" het was Soumaya. Ze kwam naast me op bed zitten. Ik hield haar handen vast en zei gebroken "Sorry Soumaya wollah sorry" ze keek me vragend aan "hoe bedoel je? Wat heb je gedaan?" Zei ze. "Sorry dat ik je niet geloofde over dat verhaal van Sara" zei ik. "Heb je haar gezien?" Ik knikte en sloeg boos op mijn kussen. Ik vertelde haar alles van a tot z maar niet over Hamid. "We moeten dit tegen Nassim zeggen" zei Soumaya. "Ik heb een beter idee" zei ik en vertelde die. "Juistem! Ze gaat zien" zei Soumaya en liep weer weg.
"Sara denkt ik ga niks zeggen.. Wacht maar" ik ging naar de badkamer en deed mijn wassing. Ik verrichte mijn gebeden die ik nog moest inhalen. Toen ik klaar was pakte ik mijn pyjama en trok deze aan en liep naar beneden. Ik begroette mijn moeder en Yassir. Ik nam plaats naast Yassir en kroop dicht tegen hem aan. "wat doe je?" Zei hij en keek me droog aan. "Ik heb het koud" zei ik met puppy ogen. Hij sloeg zijn arm over mij heen en vroeg "hoe was stad?" "Leukleuk" zei ik zacht en dwaalde weg met mijn gedachtes naar Sara.
Ik schudde de gedachtes van me af en pakte me telefoon. Ik zag dat ik veel berichtjes binnenkreeg van Leila en Farah maar ik heb nu even geen zin in ze. Ik sloot mijn telefoon af en ging weer op Yassir leunen "Ewa bolle wanneer ga je naar Farah?" Vroeg ik. Ik zag dat hij rood aanliep "komt nog wel inschallah" zei hij en krabde op zijn achterhoofd. "Niks komt nog wel! Ga volgendeweek!" Gilde ik "waarom zo snel?" Vroeg hij "oh en nu wil je opeens niet meer he? Tazz als iemand zoals jij mij hand zou vragen dan had ik allang al nee gezegd" zei ik "HAHAHA meskiena niemand gaat je hand toch vragen" zei hij en gaf me een klap op me achterhoofd. Ik keek hem boos aan en liep naar me moeder die in de keuken stond te koken.
"Waar is baba?" Vroeg ik en pakte een blikje Redbull uit de koelkast. "Die ging brood halen" zei ze "waarom vroeg je mij of Yassir niet?" Vroeg ik haar "m3lish(maakt niet uit)" zei ze. Ik dronk mijn blikje helemaal leeg en begon met het dekken van de tafel. Ik riep Soumaya en Yassir dat ze hun handen moesten wassen en dan aan tafel moesten zitten. Zo gezegd zo gedaan baba was ondertussen ook al terug en ging ook aan tafel zitten. Ik en mama volgde ook. "Mama, baba gaan we Nassim en Sara morgen uitnodigen?" Zei ik en knipoogde naar Soumaya. "Saffi isgoed" zei baba. We aten nog en ruimde met z'n allen op.
Ik liep naar mijn kamer en zag dat ik een appje binnenkreeg van Samir.
S: ewa
N: heyy
S: alles goed?
N: Hamdoullilah met jou?
S: ook goed hamdoullilah.
S: kun je morgen afspreken?
N: oh morgen? Nee sorry ik kan niet. Maar zondag wel.
S: ohkee isgoed dus overmorgen?
N: Ja!
S :❤️(hartje)
S: ik bedoel 👍(duimpje omhoog)
Hmm dit is de 2e keer dacht ik
N: ahaha ik ga weer doegg!
S: doeiiHet was 22:00. Ik ging onder mijn dekens liggen en dacht over morgen. Hoe zullen ze morgen reageren als ze weten wie dat wijf echt is. Ik viel langzamerhand met de gedachtes in diepe slaap
Weer een vervolgje! Ik hoop dat die leuk is geworden. Vergeet niet te stemmen en te reageren❤️ ik ga verder bij de 30 stemmen!
Xoxo
JE LEEST
Marokkaanse liefde
AcakTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...