Hoofdstuk 42

3.1K 179 78
                                    

Volgende dag..

Pp Nora:
Ik stond op van mijn slaap. Ik zou vandaag met Leila naar de bieb gaan omdat we morgen een wiskunde toets hebben😭

Ik liep naar de badkamer om te poetsen en om de wassing te doen.

Ik liep de kamer uit en trok mijn gebedskleding aan en ging bidden. Na het gebed liep ik naar mijn kast om te kijken wat ik aan zou trekken.

Ik pakte Tommy Hilfiger blousje met daarboven een zwarte jack. Ik pakte mijn zwarte skinney jeans, en trok mijn zwarte Zanottis aan.

Ik deed lichtjes make-up op.
Mijn haar deed ik in een hoge staart met daarvoor wat losse plukjes. Ik deed mijn zilvere Mexx horloge om en spoot een lekkere geurtje op van Coco Chanel.

Ik opende mijn iphone 6 en zag dat ik wat berichtjes binnenkreeg van Leila en Samir:
S: Goedemorgen mooiste❤️
N: Goodmorning💋
S: heb je plannen vandaag?
N: Ja, jij?
S: nee niet echt, ik wou juist iets met jou doen.
N: Sorryy liefste❤️ ik ga naar de bieb met Leila.
S: geeft niet schat. Heb je het al tegen je ouders verteld over ons?
N: nee nog niet want gister ging Yassir Farah's hand vragen.
S: ohokeyy maar wees wel snel ik kan niet wachten tot je me vrouwtje wordt.
Ik keek even hoelaat het was 12:30.
N: sorry ik moet gaan ik zou met Leila om 13:00 afspreken, byee prinsje💋
S: isgoed, succes in de bieb prinses😘.

Ik pakte mijn zwarte Prada tas en deed daar mijn wiskunde en andere huiswerk in.

Ik liep naar beneden waar iedereen zat behalve Yassir en Nassim. Die zijn vast nog aan het slapen. "Sbah elgir(goede morgen)" zei ik "Sbah el nour slaapkop" zeiden ze terug. "Hebben jullie al gegeten?" Vroeg ik "allang al" zei Soumaya.

"Waar ga je heen benti" vroeg m'n ma. "Ik ga met Leila naar de bieb" zei ik "waga(isgoed)" zei mama.

Ik liep naar de keuken en maakte een tosti met kaas een beetje sambal er in😍. Ik pakte een glas en schonk er Ju d'orange voor mezelf in. Het was al 12:45 dus ik moest opschieten. Na het eten ruimde ik het op en nam afscheid van iedereen en trok mijn Airforce jas aan en liep naar buiten waar ik mijn Vespa pakte.

Ik sprong er op en wou net wegrijden maar ik kreeg op dat moment een sms van een onbekend nummer:
De bedrieger staat vlak voor je neus.. Gr H
Wtff? Is dit? Wie zou h zijn?? Het zijn vast van die irritante jongens die mij bang willen maken.

Ik haalde me schouders op en reed weg.

Aangekomen bieb

Voor de bieb stonden er allemaal van die Marokkaanse hangjongeren.. Ik haaaaatt zulke jongens echt waar. "Ewa chickies mag ik jullie nummers" vroeg eentje. "Ik ben serieus" riep weer een ander maar wij negeerde ze. Ik keek ze vies aan maar dat had ik beter niet moeten doen want eentje pakte
Me stevig vast bij me arm.

"Blijf met je poten van me af!" "Grote mond yeck" zei de jongen. "Laat haar los klotehond" riep Leila en wou de jongen een klap verkopen maar werd tegengehouden door iemand anders.

"LAAT MIJ LOS!" Riep ik en rukte me los van zijn stevige greep. Leila die moest zo nodig in zijn gezicht tuffen.. Die had hij wel verdiend maar zo word hij nog bozer.

Hij pakte ons nog steviger vast en riep "meelopen eh kehba's (hoertjes)" zei hij. "LAAT ME LOS NU!" zei Leila en trapte hem onder. "AAUUWW!! WOLLAH IK MAAK JE DOOD!" riep hij en greep Leila vast bij haar keel.

"LEILAAAAA" schreeuwde ik en wou de jongen van achter met een grote tak slaan maar er was een andere jongen voor mij die mij op de grond duwde en sloeg.

Ik zag iemand van ver deze kant op rennen. Diegene sloeg de jongens kapot en hielp Leila die hoestte. Daarna kwam hij mij kant op lopen en tilde me op en bracht me naar zijn auto..

Mijn ogen waren zwakjes daardoor kon ik niet goed zien wie het was. Hij pakte een papiertje die hij natmaakte met water en legde het op mijn voorhoofd. Ik werd weer wat wakker en zag dat het Nourredine was!

Tfoe waarom hij?! Ik haalde de papiertje van me af en gooide die op hem "waarom moest jij mij perse helpen!? Ik kon het zelf anders ook wel!" Zei ik en stapte zijn auto uit. Ik nam Leila mee de bieb binnen en namen plaats op de stoelen die vrij waren.

"Nora? Waarom doe je zo tegen hem? Hij heeft ons gered" zei Leila "Hij is gewoon aargg zoo irritant! Hij tilde me op terwijl ik een relatie heb met Samir!" Zei ik "ja maar iedereen zou dat doen niet alleen Nourredine" zei Leila. "Pff.. Ik haat hem gewoon! Maar hoe gaat het met jou?" Vroeg ik. "Gaat goed alhamdoullilah. Als ik die jongens nog 1 keer zie ik maak ze letterlijk kapot" zei Leila.

"Okeyy kom we gaan leren het is als 14:00" zei ik. Zo begonnen we met leren. We konden de ingang goed zien. Ik zag Nourredine naar binnen lopen en nam plaats op een stoel die een paar tafels tegen over ons zat. Hij pakte zo te zien ook zijn wiskunde boek en begon met leren. Hij opende zijn boek en ik zag dat hij Bismillah zei.. Maschallah. Hij keek mij kant op en keek mij steeds aan.

Ik schudde de gedachtes van me af en ging verder met leren maar ik snapte er geen bal van. "Leila snap jij iets?" Vroeg ik "pff nee ouwe.. Oh wacht ik zie Nourredine ik roep hem even" net wanneer ik iets wou zeggen riep ze hem.

Hij kwam naar ons toe lopen maar ik gunde hem geen blik. Hij legde alles aan Leila uit en ik luisterde onopgemerkt mee. "Dankjewel Nourredine!" Zei ze en hij zei "Geen dank ik help mensen graag" en keek me aan en liep weg.

Misshien had Leila toch gelijk? Nee! Waarom moest hij me zo nodig optillen?? En waarom moest HIJ het zo nodig zijn..

Ik kreeg weer een smsje:
Hahaha wollah jij bent zo dom! Diegene beschermt jou en jij negeert diegene helemaal hahahah! Gr H

Wtf!? Dit begint nu wel eng te worden. Wat bedoelt die H en wie is het?

Nieuuw deell!! Stem en reageer voor een nieuwe deel
xoxo

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu