Hoofdstuk 9

4.3K 205 1
                                    

Pp Nora:
Iedereen zat al aan tafel, ze zaten allemaal op mij te wachten. "Waar was je?" Zei Soumaya "uhm.. Ik was uhm" zei ik "ze lag te slapen" zei Yassir. Ik glimlachte naar Yassir die tegenover mij zat. Ik begon maar snel over een ander onderwerp."bismillah, mm wat is dit lekker" zei ik. Ik zag dat Sara en Nassim zaten te fluisteren. Toen ik alles op gegeten had zei ik"ik ga even douchen" "yallah serbi(okedan snel) " zei me ma"ja opschieten ik wil ook douchen" zei Soumaya "jaja" zei ik.
Pp Nassim:
We waren allemaal lekker aan het eten. Opeens fluisterde Sara iets" wat is er met Nora?" Zei ze. Ik zei "ik weet het niet" "ik ga het haar straks nog even vragen" fluisterde ik.
Pp Nora:
Toen ik in me kamer was dacht ik steeds aan wat er net allemaal gebeurd was. Ik ging even op bed liggen en zette alles op een rijtje: wat wilt de jongen van de haven van me?, ik heb geen gevoelens voor de jongen die me trui natmaakte, ik ben nog steeds boos op hem. Jongens zijn allemaal hetzelfde, ze spelen alleen met meisjes dat was het eigenlijk. Oh nee wacht en Leila! Ik ga haar eerst bellen en dan douchen dacht ik in mezelf. "Heyy Leila!" "Oh hey Nora" zei ze met een verdrietige stem"Leila wat is er met je, Samira wou niks vertellen aan mij" "Samira..(zucht)" "wat is er met je Leila?!" Vroeg ik harder" "me zusje.. Imane(huilend)" "omgg wat is er met Imane!!??" "Ze ze ligt in het ziekenhuis" "ohmyAllah, wat is er gebeurd?!" Vroeg ik "ik was aan het wandelen met Imane en toen rende ze ik schreeuwde IMANE, maar nee ik was te laat ze werd aangereden"(zei ze huilend) "Awh Leila.. Het komt goed inschallah Allah doet alles met een reden" zei ik, ik hoorde de deur open gaan. En zag dat het me moeder was. "Leila sorry ik moet gaan, ik spreek je later ja?" Zei ik "oh ja doeii" zei ze verdrietig. "Hoe gaat het met Leila" zei me ma. "Gaat goed Alhamdoullilah, alleen haar zusje Imane is aangereden en ligt in het ziekenhuis" zei ik. Ik zag dat me moeder schrok. "Inschallah komt alles goed" en ze begon te bidden. "Mama ik ga nu douchen" en ging de douche in. Toen ik klaar was zag ik dat me ma er niet meer was. Ze is vast met de rest. Ik zocht in me koffer naar iets makkelijks en leuks. Ik pakte een zwart met wit gestreepte t-shirt en een witte skinny jeans met gaten op de knieën en ik trok mijn witte sandalen aan (zie foto voor uiterlijk) ik deed mijn haar in een hoge staart en ik pakte me Michael Kors tas. Ik deed wat make up op maar niet zo veel(ik zag er echt niet uit) en deed mijn lievelings kleurtje lippenstift op. En als finishing touch spoot ik nog een lekker geurtje op. Ik maakte nog wat selfie's en klaar is kees.
Pp Yassir:
Ik klopte op de deur van Nora, volgensmij is ze gewoon aan het slapen. Ik ging naar binnen maar ik zag haar daar gewoon staan, ze zat volgensmij wat selfie's te maken. Meisjes.. Dacht ik mezelf. "Nora?" "Huh Yassir hoelang stond je hier al?" En ze gooide een kussen op me hoofd. Ik duwde haar op bed en kietelde haar "HAHAHAHAH YASSIIRR STOOHOOPPP HAHAHAH" net op dat moment kwam Nassim binnen. En hij deed ook mee. "NEEEE!! 2 TEGEN 1 IS NIET EERLIJK!!" Schreeuwde ze "SOUMAYAAAAA!! KOM HELPENN!!" En jahoor Soumaya kwam er ook bij. En zo begonnen we een kussengevecht.
Pp Nassim:
Ik liep de kamer van Nora binnen om haar te vragen wat er met haar is. Maar toen zag ik dat Yassir Nora zat te kietelen. Dus deed ik ook mee "NEEE!! 2 TEGEN 1 IS NIET EERLIJK!!" Schreeuwde ze. Ze schreeuwde Soumaya erbij om haar te helpen en zo ontstond er een kussengevecht. Toen we eindelijk klaar waren verliet iedereen haar kamer behalve Soumaya en ik. Soumaya ging douchen en ik wou wat aan Nora vragen. "Uhm Nora kunnen we even praten?" Vroeg ik. "Ja tuurlijk bro ga zitten." Zei ze. "Nora wat is er met je?" "Hoe bedoel je?" Zei ze "Nora wij zaten allemaal te wachten op jou in het restaurant, waar was je de hele tijd?" "Gewoon in me kamer.." Zei ze met een bleek gezicht. " is er iets wat je me niet wilt vertellen?.. Ik ben er altijd voor je" zei ik. En net op dat moment kwam Soumaya uit de badkamer. "Nassim ga onze kamer uit ik ga me omkleden" ik keek Nora nog even aan en ging toen weg.

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu