Hoofdstuk 59

2.4K 142 47
                                    

Pp Nora:
Ik schudde zijn hand van me schouder af en zei "Raak me niet aan!" En stond op.

"Wat doe jij hier" zei hij en keek me strak aan. "Dat gaat jou niks aan" zei ik arrogant en wou weg lopen maar hij greep me bij me arm.

"Laat los! Wat wil je van me?!" Hij begon te grijnzen.

"Je zusje haar lichaam waar is ze?" Vroeg hij. Ik voelde tranen opkomen.
"Hou je bek! Niet over mijn zusje praten teringleier" zei ik grof en rukte me van zijn stevige greep.

Ik negeerde hem en liep met snelle stappen terug naar huis. Het werd al
Donker en ik had het ijskoud.

"Waarom wilt hij dat weten? Waarom"
Zei ik en keek maar de grond terwijl
Ik liep.

Niet veel later botste ik tegen iemand op..Nourredine...

"Kijk uit waar je loopt" zei hij fel. "Zelf uitkijken" zei ik en keek hem vies aan.

Toen ik thuis aankwam stond het eten al klaar. Tijdens het eten zei Yassir "mama,baba.. Ik en Farah hebben besloten om over 2 maanden de bruiloft te houden"

Er viel een stilte

"Dat is leuk weldi,maar wanneer hebben jullie dit besproken?" Zei mama "eergisteren mama" "is 2 maanden niet snel?" Zei baba

"Nee baba het komt goed. We weten al wel welk zaal we willen: Het Paleis en de catering weten we ook al." Zei Yassir met een glimlach op zijn gezicht.

"Kunnen we nog niet even wachten?" Zei mama waardoor de glimlach van Yassir zakte.

"Hoe bedoel je even wachten?! Ik heb al veels te lang gewacht mama! Eigenlijk moest het zelfs eerder!" Zei hij
Boos.

"Eerder zeg je? Door Soumaya kon dat toch niet!" Zei ik "daarom gaan we het over 2 maanden houden! Punt uit." Zei hij en liep met grote stappen naar boven.

"Mama,baba het is moeilijk, maar het moet ooit gebeuren. Hij wilt het heel graag." Zei Nassim en keek me ouders aan.

Ze knikten beiden tegelijk en aten rustig verder.

Na het eten ruimde we op en liep ik naar boven waar ik Farah belde.

"Hee" "hee Noorr" "alles goed?" "Ja goed elhamdoullilah en met jou?" "Ook
Goed Hamdoullilah, ik hen gehoord dat er over 2 maanden een bruiloft is!" "Jaaaaaa!!!" Gilde Farah.

"Heb je al een jurk gevonden?" "Ja bijna, ik heb m al aan Leila en Samira laten zien maar nog niet aan jou dus ik stuur zo een foto!" "Ja hahah is goed"

"Yassir belt me ook, dus ik ga hangen." "Hahaha hij wilt vast zeggen hoeveel hij van je houdt." "Hahaha wie weet maar ik ga ik stuur even snel foto" zei ze en hing op.

Ze stuurde me de foto van haar toekomstige bruidsjurk alleen ik moest
Hem nog goedkeuren.

Het was zo'n mooie jurk die Farah sowieso heel mooi gaat staan.

Het was een soort zeemeerminnen jurk die strak om het lichaam zat, aan de onderkant werd die wat wijder en op de jurk zaten glitters die oogverblindend waren.(zie omslagfoto)

De jurk was gewoon per-fe-ct voor Farah!

Ben zo blij voor haar echt waar.

Opeens schoot er het gedachte van toen Hamid aan mij vroeg waar Soum's lichaam was...

Echt heel vreemd! Zou hij meer weten?

Nieuwe deel mensen!!!

Sorry dat ik lang niet heb geplaatst de reden daarvan is dat ik de laatste tijd niet zo'n motivatie heb om nog verder te schrijven.

Soms denk ik zelfs dat ik zal stoppen..

Wat vinden jullie? Doorgaan of stoppen. Als de meeste zeggen doorgaan dan ga ik gewoon ook door!!❤️

En ik denk dat ik met schooldagen wat kortere delen plaatst vanwege toetsen etc.

Tjaa reageer en stem! Laat je mening horen.
Xoxo

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu