Pp onbekende:
"PAATTSS" ik sloeg haar vriend en hij viel op de grond. Ik hielp dat meisje mee om op te staan. Opeens knuffelde ze me. Ik kreeg een warm gevoel binnen.
Pp Nora:
OhmyAllah, de jongen die mij thee heeft laten vallen sloeg die jongen me hoertje noemde op de haven.. Ik moest hard huilen waarom? Weet ik eigenlijk niet.. Ik knuffelde hem opeens. Ik liet snel los. Hij keek mij aan en ik keek weg, nee.. Ik heb echt geen gevoelens voor hem. "Nora, kom we gaan even wat eten" zegt Yassir. Hij komt me kamer binnen en ziet de jongen staan. "WIE BEN JIJ, WAAROM BEN JIJ MET ME ZUSJE IN HAAR KAMER?!?" "Nee Yassir, hij heeft mij gered"" hoe bedoel je gered?" Vroeg hij ik wees naar die jongen die op de grond lag. "Herken je hem nog, hij had soort van gevochten met Nassim, hij kwam mijn kamer binnen en trok aan me haar ik schreeuwde en schreeuwde en toen kwam hij binnen" zei ik. Even later kwam een bewaker binnen en nam de jongen mee die aan me haar trok. "Hamdoullilah" zei ik. "Dankje bro" zei Yassir. "Oke nu de kamer uit" zei Yassir tegen de jongen die mij redde. De jongen gaf me nog een knipoog en ging weg. "Yassir dit is alleen tussen ons oke?" Zei ik "jaja is goed kom nu eten" en we liepen naar het restaurant.
Pp Yassir:
Ik riep Nora om te gaan eten. Ik liep haar kamer binnen en zie een jongen staan. "WIE BEN JIJ EN WAAROM BEN JE MET ME ZUSJE IN HAAR KAMER?!" Nora zei dat hij had gered omdat die jongen van de haven haar haar had getrokken. De jongen verliet haar kamer en volgensmij ga hij me zusje een knipoog.. Nora vroeg het alleen tussen ons te houden. "Jaja is goed kom nu eten" zei ik en we liepen naar de restaurant.Sorry voor dit korte stukje, als jullie ideeën hebben zeg dat maar in de comments, stemmen mag altijd❤️ binnenkort weer een lange stuk.
Xoxo
JE LEEST
Marokkaanse liefde
RastgeleTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...