1 week later(zaterdag)..
Pp Yassir:
Ik werd wakker en keek hoelaat het was: 9:30. Ik opende Whatsapp en stuurde Farah een berichtje:
Y: ewa prinsesje van mij❤heb je
lekker geslapen? vandaag is de grote dag!🎉💍
F: heerlijk geslapen! en jij mijn toekomstige mannetje💋
Y: ik ook Alhamdoullilah. wij komen trouwens rond 13:00
F: isgoed!❤️ Loveyouu xx
Y: i love you more❤️
typte ik nog en liep vervolgens naar de badkamer waar ik een lekkere douche nam.Toen ik klaar was trok ik mijn Chelsea trainingspak aan en verrichte het gebed. Na het gebed deed ik wat dua's en bedankte Allah swt dat Farah mijn vrouwtje wordt inschallah. Ik liep naar beneden waar iedereen zat. Ik groette iedereen, Nassim was er ook omdat hij gister hier bleef logeren.
Pp Nora:
Yassir liep de trap af waarnaar hij iedereen groette. Ik,Soum en mama hadden een lekker uitgebreid ontbijt gemaakt. We hadden eieren, msemen, harcha, Marokkaanse thee en als laatst een frisse fruitsalade.Na het eten ruimde we alles op en ik keek hoelaat het was: 11:30. Iedereen moet zich nog klaar maken "Yassir ga je omkleden, denk je je gaat met je trainingspak naar Farah?" Zei ik. "Ja waarom niet" zei hij lachend en gaf me een kus op me wang. "Ga je omkleden ga" zei ik duwde hem mee naar boven.
"Wat moet ik aantrekken?" Vroeg Yassir. Ik liep met hem mee naar zijn kamer en pakte een wit blousje, een donkerblauwe stropdas en een donkerblauwe spijkerbroek uit zijn kast. "Hier draag dit" zei ik, hij liep naar de badkamer waar hij zich omkleedde. Toen hij klaar was kwam hij weer terug en ik bekeek hem goed je zag zijn gespierde lichaam onder zijn blousje. "Ik moet eerlijk zeggen je ziet er niet slecht uit" zei ik "ik weet ik ben mooiboy" zei hij. Ik keek hem droog aan en zei "nu alleen je haar doen en dan ben je klaar"
Ik liep vervolgens naar mijn eigen kamer en net wanneer ik de deur wou sluiten werd ik geroepen door Soumaya🙄. Ik liep naar haar kamer en zei "wat is er Soum?" "Wil je me haar please doen?" Zucht "okey" zei ik. Ik warmde de stijltang op en werkte ondertussen de make-up van Soumaya bij.
Ik pakte de hete stijltang en begon haar haar te stijlen.
"Dankjewell Noorr!" Zei ze wanneer ik klaar was. "No problem" zei ik en liep naar mijn eigen kamer om me om te kleden. Het was alweer 12:00.. De tijd vliegt! Ik pakte mijn zwarte kokerrok met kant en een bijbehorende zwarte kante t-shirt. Ik deed een gouden MK horloge om. Mijn haar gooide ik los, ik deed wat mascara op zodat ik meer volume kreeg in mijn lange wimpers
Ik deed ook een lichtroze kleurtje op mijn volle lippen. Ik deed een lekker geurtje van Victoria Secret op en pakte als laatst mijn MK handtasje waar ik al mijn spulletjes in deed. Ik maakte wat selfie's en wat voor op snaps, een paar stuurde ik naar Samira,Farah, Leila en Samir met de tekst zo naar mijn babe Farah❤️💍 .
Ik heb Samir trouwens beter leren kennen en we hebben een sterkere band samen en Nourredine heb ik de hele week genegeerd maar hij geeft mij steeds hintjes ofso hmm
Ik liep naar beneden waar iedereen op mij stond te wachten. "Serbie shwija(snel een beetje)" zei baba. "Jajaa" zei ik en trok mijn zwarte pumpjes aan.
Aangekomen Farah
De deur werd door Farah geopend die er oogverblindend uit zag. Ze had een zalm roze maxi jurkje aangetrokken die wat strakker zat aan haar middel(zie omslagfoto)Haar haar had ze gekruld en haar make-up was on fleek. Ze groette mijn ouders,Nassim,Soumaya, Yassir, ik zag dat hij haar een knipoog gaf waardoor ze moest blozen.
Ik vloog haar om haar hals en ik gaf haar een dikke kus op haar wang. "Je wordt mijn schoonzusje!!" Gilde ik "Jaa omgg!!" Zei ze. "Je ziet er prachtig uit gek" zei ik "Jij ook lieverd" zei ze.
Pp Yassir:
Farah zag er beeldschoon uit, haar lichaam.. Oeff. Ik groette mijn toekomstige schoonouders en nam naast ze plaats op de bank. Farah was met Nora in de keuken. Ze brachten allerlei lekkernijen en thee naar binnen en legde dat op tafel.We lachten en kletste wat totdat baba begon met praten "we weten allemaal waarom we hier zijn. Farah wij vinden jou de geschikte vrouw voor Yassir. Je hebt alle punten waar een goede vrouw aan moet voldoen je bent een echte bent el nass, wij zullen je behandelen alsof jij onze dochter bent. Wil jij met onze Yassir trouwen?" "Ja!" Zei ze.
Pp Farah:
Ik gaf het ja woord en hoorde van alle kanten gejoel. "Ga maar even met Yassir buiten praten" zei mijn schoonvader.Ik en Yassir liepen wat rond in de tuin en we namen plaats op het bankje. Yassir hield mijn handen vast en keek me diep in mijn ogen aan.
"Je ziet er prachtig uit" zei hij. "Dankjewel, jij ook" zei ik zacht terug en werd zo rood als een tomaat. "Ik heb wat voor je" zei hij en pakte een doosje uit zijn zak.
Hij opende het doosje.. Er zat een glimmende zilveren ring in. "Wat mooi Yassir" zei ik. Hij deed de ring om me vinger en gaf me een kus op me voorhoofd. "Nu ben je officieel mijn vrouwtje" zei hij en veegde het plukje voor mijn gezicht weg.
Ik rustte mijn hoofd op zijn borstkast en zei "ik hou van je" "ik meer van jou" zei hij weer "onmogelijk" zei ik en keek hem verliefd aan.
Pp Yassir:
Wat een is ze een schatje. Ik pakte haar handje vast en we liepen weer naar binnen.We deden onze jassen en schoenen aan en namen afscheid van mijn schoonouders,Soufyan,Ayoub(broertje Farah) en mijn prinsesje Farah..
Nieuw deel!! Vergeet niet te stemmen en te reageren❤️
Xoxo
JE LEEST
Marokkaanse liefde
De TodoTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...