Pp Nora:
Het was Nourredine(zie omslagfoto).. Ik zag dat alle meisjes hem aan zaten te staren. "Nou vertel even in het kort wie je bent en wat je hobby's zijn etcetera" zei de docent. "Ik ben Nourredine el (...) ik ben 19 jaar oud ben van Marokkaanse afkomst en mijn hobby's zijn voetballen, kickboksen en gamen. Dat is het wel zo'n beetje" zei hij. "Oke dan. neem maar plaats waar je wilt" zei de docent.Hij wilt zeker achterin bij de boys zitten. Maar daar is geen plek meer.. Ik keek naast me en zag dat er een plekje vrij was. Jahoor hij kwam naast mij zitten😳. Farah porde tegen me arm aan en zei "kijk hoe hij naar jou kijkt" ik rolde met me ogen en keek recht voor me uit. Ik voelde zijn ogen in mijn zij branden.
"Stel je je niet even voor?" Vroeg hij. Ik keek hem scheef aan en zei "volgensmij ken je me al.." Zei ik geïrriteerd. "Ja maar niet zo goed" zei hij ik zuchtte en zei "ik ben Nora Charif en ben 18 jaar oud ben 1.73, gewicht hoef je niet te weten. Ik heb.." Hij onderbrak mij en moest lachen. "Hahah ik weet genoeg" zei hij. "Oke dames en heren we gaan beginnen met de wiskundeles" zei de docent en begon met zijn uitleg.
3 lesuren verder~pauze
Ik,Farah, Samira en Leila liepen naar de aula en namen plaats op de stoelen. Er kwamen een groepje Marokkaanse jongens bij ons zitten. We lachtten en maakten grapjes over onze jeugd straffen. "HAHAHAHA mijn ouders deden altijd sambal of hete peper in me mond" zei Leila.
Ik zocht met me ogen Nourredine. Ik zag hem maar hij was niet alleen.. Samir was met hem! Dus dit was de nieuwe school waar hij heen zou gaan. Ik stond op en liep naar Samir en Nourredine toe. "Samir? Wat doe jij hier?" Ik wist wel dat hij hier nu op school zat maar ik wou het zeker weten. "Ik zit hier op school" zei hij blij.
Ik vloog hem om de hals. "Zo leuk! Nu zien we elkaar elke dag" zei ik. "Ja prinsesje" zei hij en wreef over mijn rug waarna hij vervolgens mij een kus op de voorhoofd gaf. Ik zag dat Nourredine naar ons keek. "Jullie kennen elkaar toch al!" Vroeg Samir. Ik rolde met me ogen en zei "ja" Nourredine knikte ook. "Komen jullie bij ons zitten?" Vroeg ik. "Isgoed" zeiden ze en liepen achter me aan naar de tafel.
Samir en Nourredine zijn nu bevriend met de boys. TRINNGG dat was de bel. We liepen weer naar ons lokaal waar we les zouden hebben. Ik nam afscheid van Samir want hij zit in een andere klas. Ik liep het lokaal binnen en we namen plaats op onze plekken.
Farah die zat dus naast mij en ik vroeg aan haar "Farr, wanneer wil je dat Yassir je hand komt vragen?" Ze werd rood en zei "daar moeten we het nog over hebben" "hij vertelde me dat hij zo snel mogelijk wil komen" zei ik "ik natuurlijk ook, anders bel ik hem vanmiddag wel en dan zullen we het daarover hebben" zei ze. Ik knikte en keek hoe de docent met zijn vinger naar links en rechts bewoog en hoe hij uitlegde.
2 lesuren later~ pauze
Het was weer pauze en we liepen weer met z'n allen naar de aula. Ik ging even naar de kantine omdat ik geen eten bij me had want ik had 's Ochtends haast. Ik kocht een broodje gezond en draaide me om. Ik keek recht in de groene/blauwe ogen van Samir.
"Wat doe je hier?" Vroeg hij. "Ik heb een broodje gekocht" en liet hem mijn broodje zien. "Hmm" zei hij en krabde op zijn achterhoofd. "Wil je een rondje lopen?" Vroeg hij. "Tuurlijk" zei ik en we liepen samen richting het schoolplein.
We liepen wat rond op het schoolplein en kletsten wat. "Je ziet er beeldschoon uit" zei hij. Ik begon te blozen en zei verlegen "dankjewel". "Ik wil je wat geven" zei hij en pakte een doosje uit zijn zak.
Hij opende het doosje, er zat een schitterende ring in. Hij deed het voor me om "de ring is echt mooi! Dankjewel". "Jij nog mooier" zei hij en aaide me over me wang. TRIIINNGGG de bel ging. Waarom op dit moment🙄
"Ik zie je later weer ja?" Zei hij. Ik knikte en liep samen met Samir naar binnen. Ik moest snel zijn want anders kwam ik te laat.Net op tijd liep ik de lokaal binnen en nam plaats naast Nourredine en Farah. "Waar was je?" Vroeg Farah fluisterend. Samira tikte me van achter aan en zei "was je met Samir?" "Ja" zei ik en keek voor me uit. "Heb jij en Samir een relatie?" Vroeg Nourredine. "Gaat dat jou wat aan dan?" Zei ik "Ik wil graag antwoord op mijn vraag" zei hij. Zucht. "Nee we hebben geen relatie" zei ik. "Ja nu nog niet" zei Leila die achter me zat.
"Dames en heer! Let nou eens even op!" Zei de docent streng.
TRIINNGGG
Eindelijk uit. Ik,Farah,Samira en Leila liepen naar buiten. Nourredine liep achter ons aan naar buiten. Daar stond Samir te wachten bij zijn BMW. Ik nam afscheid van de girls en liep samen met Nourredine naar Samir. Ze groetten en elkaar en ik gaf Samir een knuffel. Het was 16:00 en de bus vertrekt om 16:10. "Samir ik ga naar de bus" zei ik. "Nee ik breng jou naar huis." Zei hij.
Ik twijfelde maar stapte toch voorin in. Nourredine die wou achterin in stappen maar werd tegengehouden door Samir "waar ga je heen eh sahbie(vriend)" zei hij. Nourredine keek hem vragend aan en zei "je zou me toch naar huis brengen?" Zei hij. "Nee, Nora gaat al met me mee, dus jij moet bus pakken" zei Samir "nee Samir ik ga wel met de bus" zei ik. "Nee nee" zei hij en hield me tegen.
"Nu omdat je een meisje hebt breng je haar naar huis en mij niet" zei hij. Nourredine keek me aan en fluisterde zacht "kijk uit met wie je omgaat" en liep weg. Ik voelde spijt opkomen..
We reden weg en en ik keek naar buiten vanuit het raam. We reden langs de bushalte en ik zag Nourredine rennend achter de bus aan. Hij is net te laat. "S..Samir. Waarom nam je Nourredine niet met ons mee?" Vroeg ik. "Omdat ik even alleen met jou wil zijn" zei hij en keek me diep in me ogen aan.
Voor ik het wist waren we thuis aangekomen. Ik wou opstaan maar Samir zei "geen afscheid?" Ik gaf hem gauw een kus op de wang en hij mij op me voorhoofd. "Doeii" zei ik en sloot de deur van de auto.
Ik liep naar binnen en groette iedereen. Ik pakte wat chocola en liep naar boven. Ik haalde allen gebeden van de dag in en trok mijn pyjama aan. Ik plofte neer op bed en dacht na wat Nourredine mij vertelde: "kijk uit met wie je omgaat" . Wat zou hij ermee bedoelen? Hij denkt ik ga met gekke mensen om? Tsss. Hij kent me niet eens zei ik in me hoofd en nam een grote hap van me chocola
Een nieuw deel! Vergeet niet te stemmen en te reageren❤️
Xoxo
JE LEEST
Marokkaanse liefde
RandomTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...