Hoofdstuk 44

3.2K 187 55
                                    

Pp Nora:
Ik hoorde de wekker af gaan. Ik deed de wekker uit en liep naar de badkamer waar ik een korte douche nam en mijn wassing deed.

Ik liep de badkamer uit en verrichte het gebed. Ik liep naar mijn kledingkast en pakte wat ik aan zou trekken: ik pakte mijn grijze t-shirt met daarboven op een beige/lichtroze leren jasje. Ik trok mijn witte spijkerbroek met scheurtjes aan en mijn witte Huaraches deed ik ook aan.(zie omslagfoto)

Mijn haar droogde ik met de föhn en deed er wat crème in en gooide mijn haar los. Ik deed lichtjes make-up en deed mijn MK horloge om. Ik deed ook nog een geurtje van Huggoboss op en pakte mijn grijze MK tas en deed daar mijn boeken in.

Het was 7:30 en de les begint om 8:30 dus ik heb nog een uurtje de tijd. Ik liep naar beneden en zag dat Yassir en Soumaya al wakker waren en Nassim is al aan het werk.

Ik gaf Soum en Yassir een knuffel en vroeg of ze al gegeten hadden "Ja we hebben al gegeten" zei Yassir. "Okedan" zei ik en liep naar de keuken waar ik een eitje voor mijzelf bakte.

Toen ik klaar was waste ik de bord op en maakte een gezond broodje voor Soum,Yassir en mij voor op school.

"Hier Soumaya, Yassir ik heb gezonde broodjes voor jullie gemaakt" "thankss sis" zei Soumaya en deed het broodje in haar tas.

Het was alweer 8:15 dus tijd om te gaan. "Yassir kom we gaan" zei ik en trok mijn jas aan. "Soumaya moet ik je afzetten op school?" Vroeg Yassir. "Nee nee ik ga met de fiets" zei ze "is goed" zei hij en trok ook zijn jas en schoenen aan.

Aangekomen op school

Ik,Farah,Samira en Leila kletsten wat "girls, Ik heb mijn ouders over Samir verteld!" Zei ik "Oh my god en??!" Vroeg Samira "Ze willen hem graag ontmoeten!" Gilde ik. De meiden maakte allemaal een vreugdekreet en gingen om me heen dansen "Lala la3roussa!" Zei Leila.

"Wie is de lala la3roussa?" Vroeg Samir die met Nourredine achter ms stond. Ik gunde Nourredine geen blik. "Oh hahah Nora is de la3roussa" zei Leila. "Oh echt?" Zei Samir. "Ja! Ik heb het tegen mijn ouders over jou en mij verteld en ze willen je heel graag ontmoeten" zei ik. Ik zag dat Nourredine op zijn kiezen beet waardoor ik zijn scherpe kaaklijn zag.

Samir tilde me op en draaide rondjes met me. "Ik hou van je" zei hij en legde me weer neer. Gelukkig is Yassir hier nu niet. "Ik ook van jou mijn mannetje" zei ik. TRINGG..de bel😒.

Ik nam afscheid van Samir en liep samen naar de les met de meiden en Nourredine achter ons aan.

Ik nam plaats op mijn plek en deed wat dua's omdat we zo de wiskunde toets hebben. "Farr heb je goed geleerd?" Vroeg ik "Ja opzich wel" zei ze. "Dames en heren schuif de tafels maar uit elkaar" zei de docent. Ik en Farah schoven de tafel 1 milimeter van elkaar vandaan.

Bismillah zei ik toen ik de toets voor me neus kreeg. Één opdracht begreep ik niet "Farr, opdracht 5" fluisterde ik naar haar "Die snap ik ook niet" zei ze.

Met deze opdracht kun je echt veel punten krijgen. "Nora, opdracht 5 is 78" hoorde ik Nourredine zeggen maar ik keek hem niet aan, ik schreef alleen het antwoord op en zei tegen Farah dat het antwoord 78 was.

TRIINNGG..

We liepen naar de volgende les.

Pauze

Nourredine was met Samir en een paar andere jongens buiten aan het hangen en eten.

"Meiden ik moet jullie wat vertellen" zei ik tegen Farah,Samira en Leila. "Tell us" zei Leila. "Nou kijk de laatste tijd krijg ik steeds anonieme smsjes" zei ik "Nora laat zien nu!" Zei Leila. Ik liet ze de smsjes zien en zei dat ik denk dat Nourredine de smsjes stuurt. "Waarom denk je dat?" Vroeg Samira

"Kijk gister ging ik met Leila naar de bieb en toen werden we als het ware aangevallen door die hangjongeren, toen viel ik op de grond en Leila stikte bijna. Er kwam een jongen mij optillen en bracht me naar zijn auto waar hij mij probeerde te verzorgen terwijl het niet eens hoefde! En ik werd weer wat wakker en zag dat het Nourredine was.." Zei ik. "Ja dus? Wat heeft hij met die smsjes te maken?" Vroeg Farah.

"Ik deed boos tegen hem en hij was de enige bekende bij ons in de buurt want diegene wist zelfs wat we kochten bij de appie" zei ik. "Hmm echt vreemd maar wie is H dan?" Vroeg Leila. "Ja i don't know maar ik denk Nourredine en ik denk dat hij express geen N heeft geschreven" zei ik.

Op dat moment kreeg ik weer een sms:
Wat zei ik tegen jou?! Niet tegen je vriendinnen zeggen over deze smsjes! Wollah je gaat voelen ik maak je kapot en je familie ook! hahaha

Huh dit is zonder H?? Wtf ik keek om me heen. Ik liet het berichtje aan de meiden zien en zo te zien schrokken ze wel.

Niet veel later kwam Samir naar ons toe lopen en ik vertelde hem over de smsjes. "Ik maak diegene juist kapot!" Zei hij en span zijn kaken aan. Wat een mooierd😍😭

Paar lesuren verder~ uit.

Ik nam afscheid van de girls en van Samir. Yassir was nog niet uit dus ik moest maar met de bus naar huis.

Thuis aangekomen trof ik me ma en pa huilend op de bank aan..

"Mama, baba wat is er?" Zei ik bezorgd. "So..Sou..Soumm..Soumaya" zei mama huilend. Ik slikte een grote brok in me keel weg en zei "wat is er met Soumaya?!" "Ze was al om 2 uur uit en het is nu 4:30, we belden de school om te vragen of ze er nog was maar ze was er niet" zei baba met tranen in zijn ogen.

"Maa..Maar misschien is ze met vriendinnen" zei ik en ging me moeder troosten "mama het komt goed ze is vast bij haar vriendinnen. Als ze na 18:00 nog niet thuis is dan is er iets goed mis maar dat is inschallah echt niet zo" zei ik.

"Inschallah ya rabbi" zeiden mijn ouders en deden wat dua's ik liep naar boven en plofte neer op bed "Soum waar ben je?" Zei ik tegen mezelf.

Ik schrok omdat ik een berichtje kreeg:
Hahah ik zei toch tegen jou dat ik je kapot ga maken en je familie! Waar zou Soumaya zijn? Hahah

Oh my Allah!! Ik liet uit reflex me telefoon op de grond vallen en schreeuwde "SOUMAYA!!!!" en huilde hard.

Spannend!!!

Stem en reageer voor nieuw deel.
Ik hou echt van jullie💋
veel leesplezier!❤️
xoxo

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu